Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 19 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 183

Onderwerp: Parkeren bij Schiphol

  1. Top | #11
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Smart Parking Schiphol

    Bij inchecken moet je altijd je paspoort laten zien. In Orlando moesten zelfs de kinderen hun gezicht aan de balie laten zien terwijl ze 15 meter verderop op een stoel zaten.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Smart Parking Schiphol

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ietie Bekijk Berichten
    Bedankt voor de reacties ik gok er op dat de rij zo lang is bij de in check balie dat hij weer terug is voordat wij aan de beurt zijn.Waarom moet hij erbij zijn, je geeft toch de koffers af en er worden toch nog geen paspoorten gecontroleerd?
    Tikje naief misschien? :-&
    Wij hebben al een paar keer (grote) gezinnen of groepen voor ons gehad die dezelfde denkfout maakten. Zij laten dan eerst alle koffers wegen en de papieren controleren tot de medewerker er achter komt dat er een passagier ontbreekt. Gevolg: Alle koffers weer mee terug, fijn tegen de stroom in achter in de rij aansluiten, kortom veel stress om maar zo snel mogelijk in te checken. En dan nog mopperen ook natuurlijk want het is toch allemaal wel erg kinderachtig8-[

    Zo ontstaat ergernis voor andere wachtenden. Opvallend is dat dezelfde clubs bij Immigration problemen hebben omdat ze net iets te laconiek met de formuliertjes waren omgegaan](*,)

    Tipje: vertrek op tijd, neem de tijd om alle noodzakelijke dingen te regelen (waaronder nu eenmaal voor sommigen parkeren en voor ons allemaal inchecken) zodat je lekker relaxt reist.



  3. Top | #13
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Smart Parking Schiphol

    Op tijd vertrekken we zo wie zo, als ik ergens een hekel aan heb is het stress tijdens mijn vakantie,en haast hebben we niet om in te checken want al die uren rondzwerven met 3 kinderen op schiphol is nu niet echt mijn hobby, het liefst check ik in en ga regelrecht het vliegtuig in maar ja dat gaat helaas niet.
    Wij vliegen om 12.30 hoe laat krijg ik dan voor het eerst een echte maaltijd aan boord?

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Smart Parking Schiphol

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ietie Bekijk Berichten
    Wij vliegen om 12.30 hoe laat krijg ik dan voor het eerst een echte maaltijd aan boord?
    Meestal 1 á 1 1/2 uur na het opstijgen.

    Moderator Mickey99:
    S.v.p. nu weer on-topic.
    Dit topic gaat over Smart Parking op Schiphol.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #15
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Smartparking Schiphol vol

    Een verloren moment, uitgelezen om even alvast wat te regelen voor volgend jaar :-s
    Aangezien ik nog al laks met sommige dingen ben (niet belangrijk) besloot ik nu maar eens van de vlotte te zijn en Smartparking voor Februari vast te reserveren. Die voor Oktober had ik 3 weken geleden "al" gedaanops:.

    Tot mijn grote verbazing was dat niet meer mogelijk, alles was al vol.
    Zowel 8, 15 als 22 dagen gaven dezelfde boodschap, dus als iemand voor de Krokusvakantie (onze datum is 22 Feb.) nog parkeerplek met Shuttle moet hebben lijkt het mij nu een moment om dat te gaan regelen.
    De diverse andere aanbieders rond Schiphol hadden nog wel plaats, maar Schiphol zelf niet.

    Wat me dan weer dubbel verbaasde is dat je via het Smartparking menu doorgelinkt wordt naar de reguliere reservering van P3, waar je wel, tegen normaal tarief, kunt bespreken. Op dezelfde parkeerplaats dus.
    Kan iemand mij dit uitleggen ??
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #16
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Re: Smartparking Schiphol vol

    Wauw das wel erg snel he dat alles al vol is!!!

    Misschien een andere tip voor de mensen die wat verder van Schiphol wonen: Een sleep park fly arrangement nemen. Dus de nacht voor vertrek slaap je in een hotel vlak bij Schiphol de volgende ochtend heerlijk ontbijtje een shuttelbus brengt je naar Schiphol en je auto laat je bij het hotel staan.
    Als je ongeveer 2 weken weg blijft komt dit bijna net zo duur als dat je de auto op lang parkeren laat staan.

    ...tis maar een tip...

    meisje

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker BroWorld's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    100

    Standaard Re: Smartparking Schiphol vol

    2. Wat kan ik doen als Schiphol Smart Parking vol is?

    • Voor Schiphol Smart Parking geldt een voordelig tarief. Hiervoor zijn een beperkt aantal parkeerplaatsen beschikbaar en geldt vol = vol.
    • Voor elk van de parkeerperiodes van 8, 15 of 22 dagen geldt een vastgestelde capaciteit. Zo stellen wij ook mensen die langer dan 8 dagen willen parkeren in de gelegenheid Schiphol Smart Parking te reserveren.
    • Het kan dus voorkomen dat alle Schiphol Smart Parkingplaatsen voor de duur van 8 parkeerdagen vol zijn, maar nog wel boekingen kunnen worden gemaakt voor 15 of 22 dagen. Andersom is ook mogelijk.
    • Voor alle gevallen geldt: boek zo vroeg mogelijk om voordelig te kunnen parkeren met Schiphol Smart Parking.
    • U kunt wel een parkeerplaats voor het reguliere P3 tarief reserveren via www.schiphol.nl/smartparking reserveer nu

    Smartparking is slechts een beperkt gedeelte van de beschikbare plaatsen, daarna kun je nog wel tegen idd het normale tarief reserveren helaas.

  8. Top | #18
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Smartparking Schiphol vol

    Doen wij normaal ook, overnachten, maar we vliegen nu 2x op Zondag om 12.24 uur, dus leek ons Smartparking een oplossing. Ach, we lossen het wel weer op.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #19
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Smartparking Schiphol vol

    Ik heb nergens last van. Heb bij RTL Viert de Zomer een smart parking kaart voor 3 weken parkeren gewonnen. :-)


    Deze prijs houd ook in dat ik helemaal niet hoef te reserveren. Als wij op vakantie gaan dan hoeven wij de brief met legitimatie te laten zien. Wij krijgen gegarandeerd een plaats op het parkeerterein.

    Groetjes,
    Susie One

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker nicole-onno's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almere Nederland
    Berichten
    27

    Standaard Re: Smartparking Schiphol vol

    toch raar ik wilde vorige week reservering voor maart 2009 en die smartparking ging maar tot december 2008...en nu al vol???
    Ging ik net kijken dacht a 2009 is vrij gegeven maar nee hoor weer geen maart 2009:?
    september 2005 cruise Miami, Cozumel, Jamaica Kaaimaneilanden. Strand en winkel vakantie Miami
    juni 2007 dominicaanse republiek
    14 maart 2009,12 dagen Orlando, pretparken bezoeken en winkelen\\/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •