Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 19 EersteEerste ... 816171819 LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 183

Onderwerp: Parkeren bij Schiphol

  1. Top | #171
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Parkeren Schiphol via Vakantieveiling

    Ja, de zaterdag vd meivakantie
    Zag de aanbieding in de loop vd dag..
    Iniedergeval voor de gene die hem gewonnen hebben
    Gefeliciteerd!
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #172

    Standaard Re: Parkeren Schiphol via Vakantieveiling

    Bedankt voor de tip Orangedevil! Heb gisteren geboekt voor EUR 50,00 inclusief kosten.

  3. Top | #173
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    's-Gravenzande, Netherlands
    Berichten
    14

    Standaard Lang Parkeren Schiphol e/o

    Misschien valt dit net buiten het FloridaForum....ik vind het een grensgeval. 13-28 sept gaan wij naar Florida.
    Ik wil graag mijn auto parkeren op Schiphol. Dit kan natuurlijk op "lang parkeren".
    Nu zag ik ook allerlei parkkeerinitiatieven op basis van "valetparking" buiten Schiphol.
    Dit zou met ons reisgezelschap(2 volwassenen en 1 baby) best wel een prettige oplossing zijn.
    Daarbij zijn de prijzen niet hoger dan "lang parkeren" op Schiphol.
    Heeft iemand hier ervaring mee of een gouden tip? Ik vind het namelijk nog best wel spannend om mijn autosleutel bij een "complete stranger" in te leveren.

  4. Top | #174
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Vianen
    Berichten
    16

    Standaard Re: Lang Parkeren Schiphol e/o

    Bekijk deze link even van kassa en je gaat gewoon op lang parkeren staan.
    Ik zet altijd iedereen af met alle bagage, zij gaan dan in de rij staan en ondertussen parkeer ik de auto op langparkeren.
    Op de terugweg loop ik direct door de douane (zonder bagage) en haal ze dan boven weer op

  5. Top | #175
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Lang Parkeren Schiphol e/o

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door colindavdkaaij Bekijk Berichten
    Misschien valt dit net buiten het FloridaForum....ik vind het een grensgeval.
    er is (bijna) geen onderwerp te gek voor het Florida Forum Heb je vraag samengevoegd bij een bestaand onderwerp.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #176
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking en andere aanbieders

    Ik heb goede ervaring met King Parking.
    Eerst eens geprobeerd met een Groupon toen ik voor een paar dagen naar Barcelona ging. Dat beviel uitermate goed! Daarom dus herhaald in de afgelopen zomervakantie.

    Via de website van King Parking reserveren. Dan een kwartier voor aankomst op Schiphol even bellen ("ik kom er aan!") en dan je auto tussen vertrekhal 2 en 3 zetten. Daar staat iemand met een karretje klaar en helpt je bagage uitladen. Kilometerstand en staat van de carrosserie wordt genoteerd en klaar!
    Op de terugweg even bellen als je je bagage van de band hebt gehaald ("we zijn weer terug!"), met je bagage naar dezelfde plek als bij het vertrek tussen vertrekhal 2 en 3 en .... daar staat je auto weer. Hulp bij het inladen van je bagage als je dat wilt, even de km-stand en carrosserie checken en je kunt alweer vertrekken.

    Aardige mensen en alles prima, snel en op tijd.

    Ik vind het echt ideaal!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #177
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking en andere aanbieders

    Ik gebruik meestal Central Parking. Goede en slechte ervaringen met ze maar over het algemeen gaat het wel. Er zijn vele aanbieders en je moet maar net de juiste treffen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #178
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking en andere aanbieders

    Wij hebben afgelopen Mei bij europarking geboekt.
    En vrij vaag bedrijf met dito website.

    Maar ja de prijs was erg aantrekkelijk nog geen 60 euro voor 18 dagen en valet.
    Er waren geen echte slechte ervaringen op internet.

    Maar wij zijn een beetje gek dus een gps tracker in de auto gezet.
    En idd werd de auto keurig naar het opgegeven adres in Aalmeer gereden.
    En niet eens te hard.

    De service was keurig, niks op aan te merken. Maar omdat 1 bedrijf er een puinhoop van heeft gemaakt, heeft het hele valet parking een slecht imago.

    De volgende keer wordt het waarschijnlijk weer Valet, geen gedoe met P3 (lees ver) of een hotel overnachting met parkeren. Wij wonen 25 minuten van schiphol af.

  9. Top | #179
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Nuenen, Nederland
    Berichten
    68

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking en andere aanbieders

    Ik heb twee keer gebruik gemaakt van een parkeerbedrijf rond Schiphol. De eerste keer perfect. Auto geparkeerd op oost in een bewaakte en overdekte parkeergarage. VIP-busje haalde ons binnen 10 min op en we werden netjes voor de vertrekhal gedropt met onze bagage. Autosleutel zelf bij me gehouden. 06 nummer op een kaartje meegekregen waarna we bij thuiskomst alleen dat hoefde te bellen. Weer snel een busje en retour naar onze auto. Goedkoper als een parkeerplek van Schiphol zelf en beviel ons dus prima.
    De tweede keer was het eerste bedrijf niet meer aanwezig (failliet?) dus bij en andere aanbieder on line geboekt waarna we bericht kregen dat de geboekte lokatie niet beschikbaar was maar dat we bij een andere lokatie van hun ook overdekt konden parkeren. Auto daar voor hun kantoor geparkeerd want men zou deze later binnen zetten. Sleutel moeten afgegeven en me het busje bij Vertrek afgezet. Bij terugkomst stond onze auto buiten op een andere plek en met een lege accu!?!? Je vraagt je dan toch af of de auto twee weken binnen heeft gestaan.......Ze hielpen ons netjes met een booster op gang maar na een paar dagen merkte ik een trilling in mijn remschrijven. Ik had er nu een vreemd gevoel bij en doe dit daar dus niet meer. O, ja ik heb een moderne auto die door de dealer wordt onderhouden.
    De laatste keer in februari 2013 heb ik park&fly van v.d. Valk in Brussel gedaan en da's zeker voor herhaling vatbaar.
    Laatst gewijzigd door Hanz; 06-10-13 om 12:01.
    Een slechte dag op vakantie is altijd nog beter dan een goede dag op t werk....

  10. Top | #180

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking en andere aanbieders

    Trilling in remschijven is vrij normaal als je auto 2 weken op de handrem ergens in een vochtige omgeving staat. (althans dat is mijn ervaring met verschillende auto's)
    Ik doe altijd schiphol smart parking. 15 dagen voor zon 85 euro.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •