Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 19 EersteEerste ... 9171819
Resultaten 181 tot 183 van de 183

Onderwerp: Parkeren bij Schiphol

  1. Top | #181
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking en andere aanbieders

    Het is wel geen parkeren op Schiphol, maar met de taxi naar Schiphol, maar wil jullie toch deze tip niet onthouden: ik zocht afgelopen vakantie naar Griekenland naar een taxibedrijf omdat Schiphol Travel taxi ineens zo duur was geworden, en stuitte op Tinker Travel. Een nieuwe speler op de markt. Hoe eerder je boekt hoe goedkoper. Reviews gezocht op internet en die waren allemaal erg goed. Ik heb gereserveerd voor gecombineerd vervoer (dus er zouden andere mensen mee kunnen rijden) maar zowel op de heen- als op de terugweg had ik de taxi voor mij alleen en ging het rechtstreeks. Bij aankomst op Schiphol niet melden bij de STA balie, maar bij een hostess op het plein bij de treinen. Daar vandaan loopt er iemand met je mee naar de parkeergarage aan de overkant. Zij hebben in de tussentijd dat jij bij de koffers staat te wachten de taxi gebeld, deze komt dan ook direct aanrijden, je hoeft niet te wachten en bent direct weg. Prima bevallen! Heb inmiddels weer geboekt voor februari.
    Woon zo'n 40 km van Schiphol en betaal voor een retourtje EUR 38.=
    Dit is denk ik alleen aantrekkelijk als je redelijk dichtbij Schiphol woont maar voor mij was dit ideaal, geen zin om te rijden na aankomst op Schiphol, en ik hoef niemand te vragen om mij weg te brengen. Ideaal!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #182
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    Veldhoven
    Berichten
    25

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking en andere aanbieders

    Parkeren op P3 smart parking bevalt ons iedere keer heel goed. Maximaal 10 minuten wachten op busje maar ja het is vakantie dus alle tijd.

    Bij valet parking heb ik een verhaal gehoord van krassen op de auto omdat de auto's te dicht op elkaar worden geparkeerd. Nee dan parkeren we hem liever zelf.

  3. Top | #183
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard met 51% korting parkeren bij schiphol

    Deze link zat net in mijn mailbox..
    http://www.socialdeal.nl/steden/maas...tricht&c=mail/
    Het betreft een 51% korting op het parkeren bij schiphol.
    Te gebruiken tot 28 september 2015
    Je moet wel even aanmelden bij socialdeal.

    Gr,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •