Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 44

Onderwerp: Bibbidi Bobbidi Boutique

  1. Top | #11
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    nou 8-9 uur. Hallo we hebben vakantie. [-X Nee nee geen 8 of 9 uur. Het wordt altijd zo'n 10 tot 11 uur. Het jammere is dat ze er eigenlijk niet zo veel aan heeft. als je vroeg gaat kun je de hele dag als een princesje rond huppelen. Nog even nadenken.
    Pacal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-09 om 12:45.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Kan er eigenlijk niet over meepraten omdat ik geen kinderen heb. Maar toch als ik die kinderen zo zie rondhuppelen in die leuke pakjes denk ik vaak wel is dat nu niet echt erg warm, vooral in florida.

    Lijkt mij van wel maar goed kinderen zullen wel meer kunnen hebben doordat ze zoveel plezier eraan beleven.

  3. Top | #13
    Newbie Eugenie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    14

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Hoi,

    een beetje late reactie, maar mijn dochtertje heeft 2 jaar geleden een make-over gedaan bij de Bibbiddi Bobbidi Boutique. Ze was toen 5 jaar. We hebben geen outfit erbij genomen want het was hartje augustus. Beetje warm om verkleed te lopen. Leuk zomerjurkje doet ook wonderen. Zij kreeg een nephaarstukje in dat je zelf de volgende ochtend weer kunt inzetten. Ze krijgen ook een sjerp mee èn de make-up die wordt gebruikt. Zij was 's morgens aan de beurt en heeft de hele dag kunnen pronken en je snapt het al... ik heb haar de eerste dagen daarna nog even "opgetuigd" als "a true Disney Princess"!

    Ze nemen echt de tijd voor je kind en het is werkelijk héél erg leuk. De gaten vallen in je tanden zo zoet... al die stralende meiden. Enig. Ze voelen zich een echte prinses op dat moment.

    Als het lukt zou ik het toch proberen. Het duurt ook niet echt lang. Idd een half uurtje ofzo. Wij waren in Down Town Disney.

    Succes !

    Eugenie
    93 94 95 99 06 07 08 10 11 Fl 99 11 Washington 99 05 06 11 NYC




  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    wat zal mijn dochter dit geweldig vinden zeg.
    hoelang van te voren moet je reserveren?
    wij gaan pas in juli 2009 hoor maar goed moet het allemaal wel inplannen ops:

  5. Top | #15
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Ik zal even wat foto's en een verslagje plaatsen van ons bezoekje.
    Eerst meldden we ons 10 minuten te laat (geen probleem gelukkig) aan de infobalie. We waren op tijd en hadden onze auto geparkeerd maar het was nog 10 minuten lopen daarvandaan....disney down town is zo groot! Vandaar.....
    De namen van de meiden werden geprint op een folder waar de hairstylen die ze konden kiezen in stonden.
    "Princess Tess en Princess Jasmijn"...heel schattig. Er waren drie modellen.
    Mijn meiden kozen voor de diva omdat daar hairextentions bij zaten. De andere stijl was een beetje punkiger met gekleurde pieken...ik vond het niet echt prinsessen achtig. De derde stijl was strak achterover met een kroontje. Leuk als je al lang haar hebt van jezelf. Ook was er een cool dudes look met glitters en gekleurde gel lokken voor jongens. 10 dollar.Ze spuiten dan met glitter met een sjabloon een Mickey in het haar aan de achterkant.
    Ook vroegen ze welke prinses ze wilden zijn. De meiden wisten het al maar ikzelf had liever met ze de jurken bekeken. Maar goed : het was hun feestje. Cinderella was het en Cinderella bleef het.
    Daarna kregen we een soort telefoontje mee (bibidi-mobiel-pieper) . We mochten rond kijken in de winkel en als de telefoon zou gaan rinkelen moesten we naar de kapsalon komen. In de zenuwen (toen dat ding afging) wou ik die telefoon nog opnemen....hahahaha was gewoon een pieper.
    We werden naar een kleedkamer geloodsd waar alles keurig klaar lag. De jurk was prachtig gestoomd en ik denk ook met stijfsel bewerkt want de rok stond helemaal mooi wijd-uit.
    Schoentjes lagen er bij .....glazen (lees; plastic) muiltjes., een kroon, soort toverstaf met licht er in, prachtig allemaal.


    Links Tess die roept `Mam, je gaat me echt niet in mijn ondergoed op de foto zetten hoor!!!`

    Later hebben we de schoentjes omgeruild nadat een verkoopster de andere liet zien. Die waren niet van plastic en niet zo warm en klef. Daar konden de meiden langer en beter op lopen. Ze zaten vol met glitter maar handig: pastten bij alle disney jurken.
    Cape ging om en ze kregen nagellak op (ze mochten kiezen: lak of nepnagels....van die plak dingen).




    Terwijl ik daar stond zag ik zo'n klein kroontje. die vond ik leuker dna die grote plastic kroon. We hebben ze gewisseld. geen probleem.
    In de extentions werden nog een paar roze mickey extentions geweven en na ongeveer een half uur waren we klaar. ze kregen een sjerp om en dan..... die koppies!!!

    Een photopass fotograaf is in de winkel aanwezig om foto's te maken.
    De hele metamorfose zitten ze gedraaid op hun stoel en het is dus echt een verassing als de Grootmoeder-fee de stoel omdraait en ze zichzelf in de spiegel ging. Deze emo-tut zat natuurlijk weer met een groot brok in d'r keel en tranen in d'r ogen .







    Daarna zijn we naar de photostudio er naast gelopen en hebben ze een hele serie foto´s genomen op een soort bankje. Samen en alleen...heel erg leuk. Een aantal foto's kregen we meteen mee, uitvergroot en een aantal kleinere omdat we de package incl. photo's hadden genomen.
    Daar kun je een hoop op besparen. Neem de package zonder de foto's en laat de foto's op je photopass zetten. Alle kinderen mogen in de fotostudio op de foto en die foto's zetten ze op je photopass. (Zie voor uitleg photo pass andere topics hier op dit forum).
    daarna hebben de meiden dansend de dag doorgebracht...echt zooo schattig. Alle mensen gaven complimentjes en ze voelden zich echt prinsesjes. Toen ze het warm kregen hebben we gewoon alles uitgedaan. Tess heeft de hairextentions daarna nog vaak ingehad in onze vakantie. Ze vond ze helemaal geweldig!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-09 om 12:46. Reden: foto's onder elkaar gezet i.v.m. breedte vd pagina

  6. Top | #16
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Leuk om zo je verhaal hier te plaatsen. We weten nu wat er allemaal een beetje op ons af gaat komen. We zullen ook onze ervaringen hier extra plaatsen.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  7. Top | #17
    Newbie Eugenie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    14

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Hallo,

    owww... wat leuk toch allemaal weer.

    Voor zover ik nog weet hebben wij in 2006 ergens in juni geboekt voor augustus. Het was toen pas geopend (april 2006 dacht ik).

    Ik zou nu wel tijdig boeken en anders sowieso even bellen. Misschien kun je nu al boeken voor 2009. In 2006 was het niet zo gek druk daar, maar vorig jaar was het een stuk drukker.

    Succes!
    93 94 95 99 06 07 08 10 11 Fl 99 11 Washington 99 05 06 11 NYC




  8. Top | #18
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Je kunt 180 dagen van te voren boeken, 001 407-939-7895
    Het is aan te bevelen dit te doen, dan kun je zeker vroeg terrecht, en kunnen ze de hele dag genieten van het princess zijn.

    Hier van ons ook wat foto's:









    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    wat een leuke foto's echt net een princesje zo. leuk.

    thanks voor de antwoorden.

  10. Top | #20
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Zoals ik eerder al had aangegeven zou ik ook een stukje plaatsen over hoe deze dag nu verloopt. Hieronder een stukje van ons reisverslag m.b.t. de dag dat onze kleine meid werd omgetoverd tot Prinses.



    We liepen terug naar het 'Kasteel van Cinderella' en melden ons om 15:20 uur aan bij de 'Bibbidi Bobbidi Boutique' voor de 'Castle Makeover'. Bij het inchecken zagen we nog steeds dat veel mensen nog een reservering wilde maken voor de dag zelf. Steeds kregen ze te horen dat het vol was. Tijdens het inchecken wordt er een kaart gemaakt met de naam van Kelly erop en daarna wordt de jurk uitgezocht. En wat denken jullie, Cinderella natuurlijk. Daarna mochten Kelly gelijk doorlopen om de jurk aan te doen. Toen ze de jurk aan had, mochten we weer gaan zitten wachten. Het duurde wel even, maar na een kleine 20 minuten mocht Kelly meer naar de stoel. Sandra was de 'Disney' medewerkster van de 'Bibbidi Bobbidi Boutique', die Kelly ging omtoveren. Ze ging zitten op de stoel en Sandra



    begon met het haar van Kelly. Toen schoot ze heel hard in de lach. Wat blijkt nu, Kelly heeft een nepstukje haar in en dat hield ze ineens vast. Het was wel komisch om te zien. Hierna werden de haren van Kelly gedaan, de nagels, de ogen, de wangen etc, etc. Aan het einde was ze een heel andere meid geworden. Een die nog mooier was als dat ze al was (kan dat dan??). Er werden tussen de bedrijven door vele foto's gemaakt. Door Ton en door de 'Disney' fotograaf (die de foto's aan de 'Photopass' koppelde). Na de 'Castle Makeover' moest alles natuurlijk nog betaald worden. Dus even de CC geven we waren zo weg. We hadden nog wel een bon gekregen waar we van Kelly nog foto's mochten laten maken in de 'Town Square Exposition Hall'. We zijn eerst nog even met Kelly een aantal foto's

    laten maken in 'Mainstreet U.S.A.' en bij het 'Kasteel van Cinderella'. Alle foto's werden ook weer gekoppeld aan de 'Photopas'. We zijn daarna doorgelopen naar 'Town Square Exposition Hall', waar we de foto's lieten maken van Kelly. Bij de balie mochten we er een aantal uitzoeken die dan werden afgedrukt. Alle foto's werden ook weer gekoppeld aan de 'Photopass'. Het was nu 17:15 uur en Kelly was omgetoverd en we hadden de foto's laten maken.

    Bovenstaande is het stukje uit het reisverslag van de Bibbidi Bobbidi Boutique dag.
    grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •