Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 44

Onderwerp: Bibbidi Bobbidi Boutique

  1. Top | #31
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    mijn dochtertje is tegen de tijd dat we op vakantie zijn net nog geen drie. In de eerste instantie vond ik haar sowieso veel te jong voor de b-b-b, maar oma gaat ook mee. En toen oma naar de foto's keek van een aantal blogs van de florida forum leden waarop stralende meisjes met mooie haren en jurken stonden, leek het haar misschien toch ook wel een leuk idee.

    Nu staat er op de website dat het vanaf 3 jaar is. Zijn ze daar erg streng in? Mijn dochter is nu al erg bezig met 'prinsessen' en 'mooie jurken' dus ik denk stiekem dat het toch wel aan haar besteed is. Heeft iemand ervaring met een 2 jaar en 9 maanden oude dochter?
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  2. Top | #32
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Ik zou ze gewoon even bellen op 407-WDW-DINE of WDW-STYLE (939-7895). Ik lees op diverse Fora dat onder de 3 soms wordt toegestaan indien er continue begeleiding bij is.
    Maar die leeftijdsgrens zal er niet voor niks op staan. Beter van te voren informeren dan achteraf je dochter moeten teleurstellen.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #33
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Doe het dan later op de dag. Anders zou ze de hele dag in de kleren moeten rondlopen en dat zal voor een 3 jarige niet meevallen. Je kan natuurlijk ook alleen de haren laten doen. Lijkt me net zo leuk voor een 3 jarige.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    46

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Wij gaan begin oktober naar MK en willen dan ook graag als verrassing naar de BBB maar weten jullie of het dan ook echt noodzakelijk is om te reserveren?
    En hoe lang van te voren ? We gaan op een woensdag dus ook niet in het weekend..en ja ik heb al op google gekeken maar daar krijg ik alleen pagina's van MK zelf die uiteraard zeggen dat ik bij wijze van spreken al geboekt had moeten hebben ..ik wil het toch even navragen hier ...Wie heeft hier recentere ervaringen mee ?
    2002 NY, 2007 Las Vegas eo, 2013 Florida !
    Wij zijn net terug van 23 geweldige dagen zie www.michkiekzoe.waarbenjij.nu

  5. Top | #35
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Het is er altijd erg druk (ook buiten het hoogseizoen) dus ik zou zeker reserveren om teleurstellingen te voorkomen. Zodra het mogelijk is gelijk reserveren, dan kan je misschien nog een gunstige tijd kiezen.

  6. Top | #36
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Mijn dochtertje is afgelopen 12 juli geweest.
    Ik had dit al een paar maanden vantevoren gereserveert.
    heb gewoon dat nummer van de site gebelt.
    Deze dus: 0014079397895
    De boutique in het kasteel van Assepoester(Magic Kingsom) kon op die dag pas om 12:05 maar in dowton al om 9:05.
    wij hebben voor downtown gekozen zodat ze extra lang kon genieten.
    Ik zou zeggen doen! Is echt een ervaring voor ze om nooit te vergeten!
    Laatst gewijzigd door P9ol; 28-07-13 om 06:14. Reden: Foutje

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    46

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Ik ga ze maandag maar even bellen, dank je, Ik heb net wat filmpjes op You tube bekeken en het is inderdaad wel heeeel erg leuk !
    Zonde om te missen door niet te reserveren
    2002 NY, 2007 Las Vegas eo, 2013 Florida !
    Wij zijn net terug van 23 geweldige dagen zie www.michkiekzoe.waarbenjij.nu

  8. Top | #38
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Wij hebben het met onze dochters gedaan. Volgens mij was de jongste net drie. Ik weet nog dat ze het prachtig vond de mooie jurk en glitters en gelakte nageltjes. Alleen vrij snel daarna wou ze alles uit. Is ook logisch natuurlijk. We hadden toen al een foto serie laten maken (zat bij de prijs in) en ik vond het dus geen probleem.
    Hier een verslagje

    http://rickenpetra.blogspot.nl/2008/...olg-2-mei.html

  9. Top | #39
    Vaste Bezoeker anjavromans's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    65

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Ik vind het altijd wel leuk om een kindje zo verkleed rond te zien lopen, en ik wist ook wel dat het zo duur was. (ik heb zelf geen kinderen) Ik zelf zou dan kiezen om het smorgens te doen zodat ze er een hele dag plezier van heeft. Ik zie wel vaak dat de kindjes de schoentjes niet meer ana hebben omdat die niet lekker lopen.. ook vind ik het leuk om die jongens verkleed te zien als Jack Sparrow.. Het kost veel geld maar ik zou er zeker veel fotos van laten maken, is altijd leuk om daarna op hun kamer te hangen of als ze ooit gaan trouwen om dat dan nog eens te laten zien.. naja.. dat is far far away.. hahahhaha veel plezier.

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    46

    Standaard Re: Bibbidi Bobbidi Boutique

    Het was geweldig !!!!!!! We hebben alledrie genoten hiervan !
    2002 NY, 2007 Las Vegas eo, 2013 Florida !
    Wij zijn net terug van 23 geweldige dagen zie www.michkiekzoe.waarbenjij.nu



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •