Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 55

Onderwerp: IJshockey in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: ijshockey


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker RDGR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28

    Standaard Re: ijshockey

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Helaas bestaat dit team niet meer:

    The Florida Seals was a minor league ice hockey franchise, a member of the Southern Professional Hockey League (SPHL). Originally based in Orlando, Florida, they later moved to Kissimmee, Florida, a suburb thirty miles south of Orlando in Osceola County. The Seals were one of eight minor league hockey teams purchased or founded by online real estate salesman David Waronker starting in 2003. By January 2007 all but one of those teams had ceased operations.

    En:

    KISSIMMEE, Fla. - On January 5, 2007, the Florida Seals professional hockey team was forced to close its doors, leaving season ticket holders, corporate sponsors and other fans with no hockey in Central Florida.
    Laatst gewijzigd door RDGR; 04-09-07 om 11:38.

  3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    162

    Standaard Re: ijshockey

    Bij Ellinton zit ook een grote ijsbaan(naast de prime uitlet).
    Ben daar zelf even binnengelopen vorig jaar zomer,toen waren er wat kinderen aan het trainen.Ik ben alleen vergeten welk team daar speelt.

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: tampa bay lightnings

    Michael, weet je toevallig waar hun stadion ligt in Tampa? Misschien kijk ik niet goed, maar ik kan het niet vinden op hun site. Ook de naam van het stadion kan ik niet vinden.
    Deze zomer van plan om baseball in Tampa te gaan bekijken, maar ik wil ook het ijshockey stadion bezoeken om ijshockeyschaatsen aan te schaffen, want die zijn daar 1/3 van de prijs hier zo ongeveer.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-01-09 om 13:46. Reden: full quote eruit

  5. Top | #15
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tampa Bay Lightning

    Ja, dat weet ik:

    St Pete Times Forum Tampa Bay Lightning

    401 Channelside Drive, Tampa, FL 33602

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #16
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: IJshockey

    De volgende teams zijn mij bekend:
    F

    P

    T


    Verder zijn er nog university teams (volgens mij U of South Florida) maar dat is alles dat ik weet. Hopelijk helpt dit

  7. Top | #17
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Tampa Bay Lightning

    Weet iemand waar ik goedkoop hockey/shirts kan kopen rondom Orlando. Dit mag ook outlet zijn en hoeft niet bedrukt te zijn met de naam van een speler.

  8. Top | #18

    Standaard Re: Tampa Bay Lightning

    Nike outlet in prime outlet heeft alle shirts die door hun gesponserd worden, Football, hockey, base- en basketball...
    Verder heb je nog reebok, zie hierboven.
    En in old town heb je een speciaalzaak maar deze is wel duurder

  9. Top | #19
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tampa Bay Lightning

    Bij Sears (Florida Mall) hadden ze op de begane grond altijd een aardige sortering shirts van sportclubs tegen aardig lage prijzen. "Hadden" want ik weet niet zeker of dit er nog is, heb er de afgelopen zomer toen we er waren ook niet zo op gelet. En als je dan toch in die mall bent, loop dan ook even door de Macy's, wie weet hebben ze wat.

    Je kunt in ieder geval eens bij Ross dress for less binnenlopen (zit op vele locaties in/om Orlando) of bij Steve & Barry's. Beide ketens verkopen merkkleding die ze opkopen en heel goedkoop verkopen, en daar heb ik nog wel eens wat shirtjes van sportclubs tussen zien hangen.

    Ook kun je de diverse sportzaken binnenlopen en eens rondkijken of ze iets van je gading hebben. Bijvoorbeeld de Sports Dominator op International Drive, of Sports Authority, o.a. in The Loop aan John Young Parkway (daar zit trouwens ook een Ross dress for less).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #20
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Tampa Bay Lightning

    Ik ben ook bijna altijd op zoek naar ijshockeyshirts maar die zijn helaas bijna niet verkrijgbaar in florida
    het enige waar ik ze heb gezien is op de geloof ik international drive daar zit een hele grote sportwinkel er staat zon mega groot beeld van een american footballer voor de deur.
    En natuurlijk bij het stadion van de Tampabay lightnings in tampa bay maar ik weet niet of die open is na het seizoen en dat is nu over in tampa
    als iemand nog ergens meer heeft gezien dan hoor ik dat graag
    heb er wel eens aan gedacht om ze bij shop.nhl.com te bestellen en ze dan dan je vakantieverblijf te laten op sturen (heeft iemand hier ervaring mee)
    Als ik ze rechtdtreeks naar huis laat sturen komt er erg veel invoer belasting bij nl.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 10:18. Reden: regeleindes ....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •