Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 55

Onderwerp: IJshockey in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

  1. Top | #41

    Standaard Re: Bezoeken ijshockey wedstrijd

    Beste NHL liefhebbers,

    wij zijn net terug uit Florida en hebben 9 Maart Tampa Bay Lighting - Chicago Blackhawks bezocht. Door het enthousiasme van de mensen aldaar wordt je er vanzelf in meegenomen, wat een geweldig feest. Wat me meteen opviel is het grote aantal "uitsupporters"...Ik schat dat er in St.Pete Forum toch een slordige 4000 Blackhawks aanwezig waren.

    Ik vond het in 1 woord GEWELDIG....Ik kan dus ook iedereen aanraden om een ijshockey wedstrijd te bezoeken. Spelen ook aardig wat kanjers bij Tampa (broertjes Stamkos, Lecavalier), ondanks dat wij alleen nog maar 3e rind konden zitten (helemaal vooraan, dat dan weer wel) waren we slechts $ 80 kwijt voor 2 tickets...

    Niet twijfelen, gewoon via Ticketmaster kaarten bestellen. LET'S GO LIGHTNING !!!!

  2. Top | #42

    Standaard Re: Bezoeken ijshockey wedstrijd

    Wij gaan 31 maart naar Tampa Bay Lightning vs. Pittsburgh Penguins! Door je verhaal heb ik er alleen maar meer zin in! Wij zitten ook 3e ring, heb geen idee hoe groot het is.. (We gaan wel vaak naar de Flyers Hveen, dat valt vast in het niet bij St.Pete!)

    LET"S GO LIGHTNING!



  3. Top | #43
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Bezoeken ijshockey wedstrijd

    Als ik je een advies mag geven, ga gewoon heen en koop daar tickets.... genoeg aanbod, meestal goede plaatsen tegen een relatief goedkope prijs.
    Zeker een kwartier voor de wedstrijd begint kun je goedkoop scoren!
    Wij doen dit regelmatig zowel in USA als in Canada, lukt altijd ;-)

  4. Top | #44
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Berichten
    20

    Standaard Re: IJshockey in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Gisteren de home opener van de Lightning verknald zien worden door de Florida Panthers die met 7-4 te sterk waren. De Panthers waren verrassend goed, terwijl de Bolts wat tegen vielen.

    Sfeer in het St. Pete's Forum was geweldig met een aantal nieuwigheden......nu de prestaties van de heren op het ijs nog !

    In ieder geval blijft dit een aanrader voor iedere sportliefhebber.

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Den Haag, Netherlands
    Berichten
    41

    Standaard Re: IJshockey in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Wij gaan 14 novermber weer naar Florida (joepie) en we willen heel graag op 3 december een wedstrijd meemaken in het st pete's forum. Manlief is nogal een ijshockey fan ook hier in NL. Hys the Hague is zijn ploegie, maar dat even terzijde. Ik had wat vragen omtrent dit onderwerp. Hoe staat het met parkeren rondom het stadion of kun je beter en makkelijker een taxi nemen als je een hotel in Tampa hebt voor die nacht. En, wat voor kleding heb je nodig voor het stadion, lijkt me nogal koud, en in principe neem ik natuurlijk enkel zomerkleding mee.

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Berichten
    20

    Standaard Re: IJshockey in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Parkeren bij het stadion is geen enkel probleem; er zijn allerlei parkeerterreinen beschikbaar. Voor $ 10 (wat verder af) of $ 15 ben je klaar.

    In het stadion is het redelijk fris; de meeste fans lopen in een replica-ijshockey shirt. Goede gelegenheid om er 1 aan te schaffen dus !

    Maar een lange broek en een sweater zijn zeker niet te warm !

    Veel plezier alvast in het sfeervolle St. Pete's Forum en.....BE THE THUNDER !!!

    groeten,

    DLP

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker Lauya's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    51

    Standaard Re: IJshockey in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Wij zitten begin mei in St. Pete's Beach. Ik heb de website van de Tampa Bay Lightning gekeken, maar daar staat maar een agenda op tot ergens begin april. Zijn er uberhaupt wel sportwedstrijden in mei wat IJshockey betreft??

  8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Den Haag, Netherlands
    Berichten
    41

    Standaard Re: IJshockey in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Bedankt DLP, met deze info komen we een stuk verder, nu snel naar kaarten op zoek voor deze wedstrijd.
    We hebben inmiddels tickets gekocht via Toponline, wel hebben we plaatsen helemaal bovenin in het midden. Maar dat mag de pret niet drukken. Een hotel er vlak bij geboekt met free shuttle, dus we zitten goed :smile: Zelfs ik als niet ijshockey fan, verheug me er enorm op.
    Laatst gewijzigd door jena1953; 30-10-11 om 10:26.

  9. Top | #49
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Den Haag, Netherlands
    Berichten
    41

    Standaard Re: IJshockey in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Gisteravond een geweldige avond meegemaakt in het St Pete Times forum, Tampa Bay Lightnings tegen New York Rangers, ondanks het feit dat ik geen echte hockey fan ben, heb ik enorm genoten. Helaas hebben de Lightnings verloren maar desondanks was de sfeer geweldig. Wat een enorm spektakel, je wordt er vanzelf in mee getrokken. Ik had me wat kleding betreft, goed voorbereid, maar dat bleek helemaal niet nodig, velen zaten gewoon met Tshirt en korte broek en mijn vest was te warm. Ik kan het iedereen aanbevelen.

  10. Top | #50
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: IJshockey in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Super om te horen. Mijn man is een echte hockey fanaat en baalt ervan dat we in de zomer in Florida zijn en er dan uiteraard geen wedstrijden zijn .

    Misschien moeten we ook maar eens rond de kerst gaan.

    Gr. Saskia



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •