Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 58

Onderwerp: Verjaardag vieren in Florida

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    poortugaal
    Berichten
    4

    Standaard Kinderverjaardag in Florida

    Wie heeft er nog ideeen voor een kinderverjaardag in Florida.Mijn zoontje is jarig als wij in Orlando zijn.Hij wordt 7 jaar, hij vindt het geweldig om jarig te zijn in Amerika, maar om het nog onvergetelijker te maken graag ideeen.
    Groetjes loka
    new york en orlando mei 2000, orlando juli 2005

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    101

    Standaard

    Echt iets voor een zeven jarige

    :lol: http://www.chuckecheese.com/
    5 lokaties in orlando

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Absoluut, dat zou ook mijn keus geweest zijn, hoewel ik het er zelf vreselijk vind! :wink: Het is een van de meest favoriete plaatsen van mijn kinderen.
    Wat ook leuk is is Build A Bear ( www.buildabear.com -- Orlando locatie http://www.buildabear.com/guestServi...WorkshopID=015 ). Daar kan hij zijn eigen teddy beer (of ander dier) maken en heel stoer aankleden.
    Vertel verder bij het restaurant waar jullie gaan eten, dat hij jarig is. De meeste restaurants hebben dan de regel, dat de bediening Happy Birthday komt zingen en soms krijg je een gratis dessert met een kaarsje erop.

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    3

    Standaard kinderverjaardag

    en lekker naar chuckie cheese,het kinderparadijs,kunnen ze naar hartelust spelen.pizza eten prijzen winnen en ga zo maar door!!!!

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    4

    Standaard Verjaardag vieren in Florida

    Hallo, wij gaan aanstaande donderdag naar Florida( Orlando, naples,miami)
    Mijn dochter wordt in juli 30 jaar en nu wil ik wat speciale artikelen voor het vieren van haar feest mee terug nemen. bv slingers met getal 30 erop, ballonnen, Waar kan ik dit het beste kopen??

    bvd yvonne

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: verjaardag dochter

    Bij Wal*Mart hebben ze héél véél verjaardagsspullen. Vorig jaar ook meegenomen voor de verjaardag van mijn nichtje. Ze hadden zelfs een leuke deurposter (Birthdayparty is here!) voor een paar dollar.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: verjaardag dochter

    Bij Toys R Us net buiten de Flroda Mall hebben ze een heel erg uitgebreide collectie verjaardagsspulletjes. Slingers, uitnodigingen, kaarsjes en wat al net meer. Echt enorm veel en in heel veel verschillende thema's.

    En uiteraard is Walmart altijd een goede keuze om eens te gaan kijken.

    Overigens: Ook JoAnns en Michaels (hobbywinkels) hebben wat dat betreft een uitgebreide collectie. En het kan nooit kwaad om eens te kijken bij de Dollar Store, Dollartree of één van de andere dollar-winkels.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    65

    Standaard Re: verjaardag dochter

    de dollarwinkels hebben inderdaad vrij veel verjaardagspullen en uiteraard alles voor 1 dollar
    daarna zou ik naar de andere bovengenoemde winkels gaan als je het assortiment nog wilt uitbreiden
    vast veel plezier !!

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker Petr@'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    71

    Standaard Re: verjaardag dochter

    Ik heb in Florida ook een soort feestwinkel gezien met een enorm uitgebreid assortiment aan ballonnen en andere feestartikelen. Ik zag deze winkel twee jaar geleden in San Francisco ook al, dus waarschijnlijk in iedere grote plaats wel te vinden. Ben alleen de naam vergeten.... iemand een idee??
    2005: California + Nevada (http://letsgousa.punt.nl)
    2007: Florida (http://letsgoflorida.punt.nl)
    2007: New York

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: verjaardag dochter

    Dollar store doe ik elke keer aan als ik in de USA ben, altijd goed voor leuke dingen, en dan niet alleen voor verjaardag spullen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •