Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 31

Onderwerp: Disney's Hollywood Studios vs. Universal Studios

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker globetrottertjes's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    omgeving Amsterdam
    Berichten
    33

    Standaard Universal Studios/MGM Studios

    is dit leuker dan Animal Kingdom en is dit ook te doen/leuk voor kinderen van 6 en 7 jaar oud?

  2. Top | #12
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios/MGM Studios

    Da's ongeveer dezelfde vraag of de Beekse bergen leuker is dan Walibi World/Efteling...
    Bekijk eens wat foto's van de parken..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker globetrottertjes's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    omgeving Amsterdam
    Berichten
    33

    Standaard Re: Universal Studios/MGM Studios

    snap ik ook wel, ik hoor alleen mindere berichten over Animal Kingdom dat het tegenvalt en Universial lijkt mij het leukst, maar of dat ook voor kinderen van de leeftijd 6/7 jaar geldt is natuurlijk de vraag. Disney world lijkt mij weer wat te soft en Epcot trekt mij helemaal niet. Maar ja dat zal natuurlijk ook weer van persoon tot persoon verschillen.

  4. Top | #14
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Universal Studios/MGM Studios

    Disney World bestaat uit 4 parken, je doelt met "te soft" waarschijnlijk op het Magic Kingdom. Nou, ik denk niet dat dat te soft is hoor Ik ben 27 en kijk er naar uit om te gaan in mei

    Universal heb ik in Hollywood gedaan en dat is zeker ook leuk voor kinderen van 6/7 jaar.

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker globetrottertjes's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    omgeving Amsterdam
    Berichten
    33

    Standaard Re: Universal Studios/MGM Studios

    Ik bedoel inderdaad het Magic Kingdom en met soft bedoel ik voor mijzelf hoor. Mijn schoonzus van 30 zou er een moord voor doen om daar heen te gaan net zoals vele anderen. Ik houd van meer aktie zoals de studios maar ik weet het niet zo goed voor mijn kinderen. In eerste instantie dacht ik Animal Kingdom maar ja daar zijn de meningen echt uiteenlopend. Dus dan de studios denk ik.

  6. Top | #16
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios/MGM Studios

    Universal bestaat uit 2 parken. De Studios en Island of Adventures. In het laatste park staan de wat heftigere attracties (achtbanen, 3D simulators).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #17
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Universal Studios/MGM Studios

    Mindere verhalen over Animal Kingdom? Vreemd! Ik vind het een geweldig park. Het is erg mooi gemaakt en de combinatie pretpark en dieren kan heel goed samen. Je kunt er een soort van mini safari maken en als je van "actie" houdt kun je er ook goed terecht voor Dinosaur, Expedition Everest en Kali River Rapid. Deze attrakties zijn voor kinderen ook erg leuk en ze zullen It's tough to be a Bug en de mini-kermis in Dinoland ook leuk vinden denk ik. Verder voor groot en klein de fantastische show van The Lion King en de leuke parade....
    Ik vergeet vast nog wel een aantal leuke dingen maar het is zeer zeker de moeite waard om dit park een bezoekje te brengen.

    Als je Animal Kingdom bezoekt moet je zo vroeg mogelijk gaan want dan zijn de dieren nog vrij "actief" , hoe later op de dag hoe warmer het is en dan is er minder te zien.

    Kijk ook nog eens naar deze 2 topics:
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2672

    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2733
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 09-03-07 om 07:39.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  8. Top | #18
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Universal Studios/MGM Studios

    Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan,
    gewoon niet kiezen en ze allemaal nemen dan weet je het voor de volgende keer welke er wel en niet meer op het programma hoeft:mrgreen:

    (ik zag tijdens het niet online van dit forum dat op Ben zijn site een hele goede link van een stelletje uit USA zelf en die heeft per park en hotels en zelfs de toiletten van de parken gefotografeerd. Een hele goede site vond ik zelf. Ik heb toen zitten zoeken bij Seaworld en daar stond hij bij, maar verder weet ik niet meer zo goed hoe, als je het wilt weten dan zoek ik wel voor je hoor!)

    Groetjes Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  9. Top | #19
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios/MGM Studios

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono Bekijk Berichten
    (ik zag tijdens het niet online van dit forum dat op Ben zijn site een hele goede link van een stelletje uit USA zelf en die heeft per park en hotels en zelfs de toiletten van de parken gefotografeerd. Een hele goede site vond ik zelf. Ik heb toen zitten zoeken bij Seaworld en daar stond hij bij, maar verder weet ik niet meer zo goed hoe, als je het wilt weten dan zoek ik wel voor je hoor!)
    Als je de link nog kunt vinden dan zou ik hem graag zien...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #20
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Universal Studios/MGM Studios

    Oke heb even gezocht en gevonden:-P

    http://www.cassworld.ca/

    Nou hopelijk werkt hij en heb je er wat aan??

    gr. Monique

    En hij doet het! goed hé

    -------
    Moderator edit: URL iets ingekort. Klik op Photos in het menu voor het overzicht
    Laatst gewijzigd door Njit; 09-03-07 om 09:21.
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •