Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 27 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 261

Onderwerp: Vliegen met Continental Airlines

  1. Top | #231
    Regelmatige Bezoeker Sunny isles girl's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Mijn collega wist me vorige week te vertellen dat de Continental 757 die voor die vlucht op de route IAD-AMS werd gebruikt voorzien was van economy plus zone. Garantie tot aan de deur maar er lijkt dus schot in te zitten.
    Ik zit net ff te neuzen op united website en zie tot mijn verbazing dat B757 ook economy plus stoelen heeft. Nou dat vind ik echt een pluspunt. Nu raakte ik ff door de war IAD- AMS. Ik dacht dat IAD Houston was, maar IAD = Dulles Washington. Nou ik vind het fijn en nu jij dit zegt ben ik helemaal blij\\/

    ps ik zie ook dat het op de vluchten van IAD naar MCO ook is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Je kan vanaf Schiphol met United naar Chicago. Op dee vlucht gebruiken ze de 767 met Economy Plus.
    Ik heb deze route in 2006 eens gehad. Mijn god, want een lange rit. Wij hadden ene overstap tijd van bijna 5 uur. Mijn moeder ging al gestrekt in de launch slapen. Dit wil ik haar niet meer aan doen. De reis organisatie waar wij geboekt hadden, beweerde dat 2 uur overstap tijd niet haalbaar was, vanwege de strenge veiligheid. Nou omdat mijn moeder in een rolstoel vervoert werd, kregen wij overal voorrang, ook bij de douane, dus we hadden makkelijk 2 uur overtapt tijd kunnen hebben.

    Maar goed, ik verheug me al op november om via Washington te gaan.
    Lang leve Florida
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-01-12 om 06:32. Reden: 1+1

  2. Top | #232
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    De vlucht van Amsterdam naar Washington (IAD) met die 757 vliegtuigen heeft wel vaak tegenwind (zeker in de wintermaanden) en haalt daardoor geregeld Washington niet (een 'aantal' keer per maand). Het heeft ook een paar keer het nieuws gehaald. Ze moeten dan nog een tussenstop doen om bij te tanken. Het zijn wat kleinere vliegtuigen, wat ouder ook, en kennen een 3 - 3 indeling (als je samen vliegt dus grote kans dat er iemand 'bij' je zit), met 1 gangpad dus. Dat zijn dus niet mijn favoriete vliegtuigen ...

    Ik heb deze recent op de terugvlucht gehad (dan hebben ze windje mee en zijn er dus geen problemen). Entertainment is prima, service is prima en ik begreep toen ook al dat er vanaf januari Economy Plus is op deze vlucht. Dus veel positieve dingen, maar houdt ook rekening met bovenstaande (al kan je daar verder zelf weinig aan doen natuurlijk). Dit is de reden dat veel mensen toch voor Chicago overstap kiezen (vliegtuig is dan een 767).
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #233
    Regelmatige Bezoeker Sunny isles girl's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    De vlucht van Amsterdam naar Washington (IAD) met die 757 vliegtuigen heeft wel vaak tegenwind (zeker in de wintermaanden) en haalt daardoor geregeld Washington niet (een 'aantal' keer per maand). Het heeft ook een paar keer het nieuws gehaald. Ze moeten dan nog een tussenstop doen om bij te tanken. Het zijn wat kleinere vliegtuigen, wat ouder ook, en kennen een 3 - 3 indeling (als je samen vliegt dus grote kans dat er iemand 'bij' je zit), met 1 gangpad dus. Dat zijn dus niet mijn favoriete vliegtuigen ...
    B757 is mijn favoriet ook niet. Omdat ik vind dat het toestel voor een transatlantische vlucht gewoon te klein is. het verbaasd mij niets dat ze af en toe bij moeten tanken, maar goed, dat maakt het allemaal wel weer langer. Ik vlieg liever B777
    Ik heb deze recent op de terugvlucht gehad (dan hebben ze windje mee en zijn er dus geen problemen). Entertainment is prima, service is prima en ik begreep toen ook al dat er vanaf januari Economy Plus is op deze vlucht. Dus veel positieve dingen, maar houdt ook rekening met bovenstaande (al kan je daar verder zelf weinig aan doen natuurlijk). Dit is de reden dat veel mensen toch voor Chicago overstap kiezen (vliegtuig is dan een 767).
    terug vlucht heb je altijd wind mee en is daardoor ook korter. Ik vind het echt een plus punt dat economy plus aan boord is. Ook zit ik online bij diverse reisbureau's te kijken voor vluchten via Chicago. Maar wat mij zoal opvalt is dat je heen wel via Chicago kan vliegen, maar terug willen ze je met continental via Houston or met Lufthansa naar frankfurt laten vliegen. Dat vind ik ook geen goede oplossing. Waarom kan je niet heen en terug via de zelfde airport vliegen? Die fusies heeft het er niet makkelijker opgemaakt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-01-12 om 06:32. Reden: 1+1

  4. Top | #234
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    Wij boeken de vluchten vaak via USAfunvacations en daar kun je gewoon aangeven via welke luchthaven je wilt vliegen. En dan kun je gewoon heen en terug via Chicago vliegen, het zal alleen niet in alle gevallen de goedkoopste tickets opleveren omdat je afhankelijk bent van welke boekingklasses al vol geboekt zijn.


  5. Top | #235
    Regelmatige Bezoeker senkermens's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    41

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    Wij hebben in december onze vakantie geboekt bij AE. (vliegtickets en villa)
    We vliegen met united. Onze atlantische vlucht wordt uitgevoerd door continental. Via de website van United hebben we economy plus stoelen geboekt, voor de continental vlucht word je automatisch doorgelinkt naar de site van continental en daar kun je dan ook economy plus stoelen boeken. (dit kan pas sinds kort begin januari)
    Ik heb alle bevestigingen per mail gehad en alles staat vast.
    Orlando in 1996-1999-2002-2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015-2016-2017-2018
    1995 California en Nevada - 1997 North East USA - 1998 Arizona Utah - 2000 East Canada

  6. Top | #236
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    17

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    Over twee weken weer voor een paar dagen naar Orlando.

    Heb weer gekozen voor vliegen via Washington DC met United/Continental, met name omdat ik dan meer overstaptijd heb. September vorig jaar duurde het bijna 2 uur bij elkaar voor ik door de security check en immigrations heen was op Dulles (druk!). Dan is bijna 3 uur overstaptijd toch wel prettig. Via Chicago zou ik maar 1,5 uur overstaptijd hebben en dat is me toch iets tekort.

    De weg terug gaat heel wat vlotter. Ik kwam vanuit Orlando aan op ik meen gate C23 (met een half uur vertraging) en kon zo doorlopen naar gate C4 om daar nog een uur te moeten wachten totdat het boarden begon voor de vlucht naar Amsterdam.

    Overigens, met het inflight entertainment systeem op de 757-200 vermaak ik me prima. Naast de vluchtstatus:

    http://www.fotosuploaden.nl/afbeeldingen/1327850712.jpg

    kun je via dit scherm ook film kijken en spelletjes spelen. Heb me prima vermaakt met het kaartspel patience.

    De 200 is een wat ouder toestel, maar goed genoeg om te komen waar ik wil zijn. Als de brandstof op de heenweg opraakt dan maar hopen dat we al boven land vliegen ;-)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-01-12 om 19:34. Reden: link ipv te grote foto: max 64x480pix

  7. Top | #237
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    17

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    Inmiddels op Schiphol aangeland.

    Heb voor de heenvlucht een upgrade gekocht naar EconomyPlus. Voor $99 wilde ik de gok wel een keer wagen. Zal mij benieuwen hoe dat straks zit. E+ stoelen waren nog ruimschoots voorhanden (vlucht CO0125 naar Washington DC).

    't Is op mijn eindbestemming (Orlando MCO) in ieder geval prima kwa temperatuur, beter dan hier in Nederland. 't Was koud vanochtend op het station!

  8. Top | #238
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    Mooi dan, ruime stoelen. Fijne vlucht en veel plezier.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #239
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    In maart heb ik diezelfde vlucht (CO124 terug), maar zag gister bij het wisselen van de stoelen geen optie voor Economy+ voor deze vluchten. Wel voor de United vluchten van washington naar orlando.. Heb jij dit geregeld op het vliegveld of online?
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  10. Top | #240
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    @rolandino;
    Omdat ik via internet niet gratis kon upgraden naar Economy Plus op de C0125, heb ik het op Schiphol geregeld, was geen probleem en zo voor elkaar :-D
    En de gratis complimentary upgrade naar First op Washington > Tampa was natuurlijk helemaal top :mrgreen:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-02-12 om 21:36. Reden: fqe
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •