Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 27 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 261

Onderwerp: Vliegen met Continental Airlines

  1. Top | #51
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: continental boeing 757

    Ja je hebt gelijk, in dat type vliegtuig zitten inderdaad geen schermpjes in de stoelen van Economy. Vervelend is dat, misschien dat je dan iets van een DS lite oid kan meenemen. Ach zolang de prijs maar goed is dan kun je dit soort luxe missen denk ik. Mijn ervaring is wel dat je bij Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen beter wordt verzorgd wat betreft het drinken. Afgelopen voorjaar een combi vlucht met United en Lufthansa. Bij Lufthansa kreeg je een bekertje drinken en bij United gewoon het hele blikje, ze kwamen ook vaker langs bij United.
    Laatst gewijzigd door mafo; 29-09-07 om 19:16.

  2. Top | #52
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: continental boeing 757

    Conti is een prima maatschappij, inderdaad één van de twee dagelijkse vluchten op Newark is soms een ouder toestel.
    Je kunt bij het drinken altijd om het hele blikje vragen, anders krijg je soms alleen een bekertje.
    Wat trouwens niet iedereen weet, is dat je rustig naar de pantry (helemaal achterin) kunt lopen en een (gratis) blikje kan krijgen.
    Eric

  3. Top | #53
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: continental boeing 757

    Ik heb dit jaar ook met continental gevlogen,prima maatschappij service is goed ze komen op lange vluchten met veel water langs om te drinken.
    Ik heb voor hun gekozen om dat de benenruimten meer dan voldoende is en je hebt een eigen videosetje in de hoofdsteun.

    Dennis

  4. Top | #54
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    28

    Standaard Re: continental boeing 757

    Hoi,

    vorige week zat ik nog in het vleigtuig, ook Continental.

    6 vluchten gehad in onze vakantie , allemaal met Continental.
    Vind het een prima maatschappij, alleen personeel qua leeftijd en uiterlijk wat minder, hahaha, maar verder prima service hoor !!

    We vlogen van Amsterdam 1st naar Newark, klote toestel en weinig ruimte
    en vanuit Newark naar Tampa, was oke, 2 uur 30 min vliegen

    Terug via Houston naar Amsterdam en was top, zie de foto,s inderdaad, kan je lekker spelletje spelen, is wel leuk dat schermpje, dood toch een beetje je tijd, vooral van houston terug, is 9 uur , 30 min.

  5. Top | #55
    Regelmatige Bezoeker famdr's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    urk
    Berichten
    31

    Standaard Re: Online inchecken bij Continental

    Hallo,

    Wij vliegen ook met continental en als ik zo lees de een zegt geweldig en de ander zucht . Ik ga in iedergeval proberen on-line in te checken als dat lukt dan is het wachten op schiphol minder.Of zo te zeggen dan hoef ik niet om 5 uur de deur uit maar om 6 uur de deur uit. Als die logica klopt wat ik er van begrijp.

    Gr Astrid

  6. Top | #56
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Online inchecken bij Continental

    Online inchecken bij Continental werkt altijd uitstekend. 24 uur van te voren kan je inchecken. Start het vakantiegevoel toch 24 uur eerder.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #57
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Online inchecken bij Continental

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    In principe had je ook bij het boeken al een stoelnummer kunnen vastleggen, maar dat kan je ook nu nog wijzigen. Kijk op seatguru.com even wat de beste stoelen zijn.
    Kan dat ook als je bij e-bookers of bijv. vliegwinkel reserveert en zo ja waar kun je dat dan aangeven????? In de boekingsprocedure (die ik weer heb afgesloten) kom ik dat namelijk nergens tegen. We reizen met 5 maar ik wil graag 2 om 3 zitten en niet 3 en dan 2 verspreid over het vliegtuig....ik noem maar wat.

  8. Top | #58
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Online inchecken bij Continental

    Met het nummer van je e ticket kan je op de continentalsite onder change or view reservation je stoelen vastzetten.

    theo
    Change or View Reservations

  9. Top | #59
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Online inchecken bij Continental

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petrajessy Bekijk Berichten
    Kan dat ook als je bij e-bookers of bijv. vliegwinkel reserveert en zo ja waar kun je dat dan aangeven????? In de boekingsprocedure (die ik weer heb afgesloten) kom ik dat namelijk nergens tegen. We reizen met 5 maar ik wil graag 2 om 3 zitten en niet 3 en dan 2 verspreid over het vliegtuig....ik noem maar wat.
    Als je van hun (EB of VW) het boekingsnummer van de airline krijgt kun je op de website van die airline je stoelen zelf indelen of omzetten.

    Wij vragen (als we niet direct bij de airline geboekt hebben) altijd om dit boekingsnummer en bij bijv. cheaptickets.nl krijg je dit er gelijk al bij.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #60
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Vliegen met Continental airlines

    Wij vliegen met Continental airlines rond 1 uur 's middags op 30 april. Nog meer forum leden op deze vlucht?
    Wie heeft er ervaring met Continental? De kinderen vragen bijv. wat ze te eten krijgen aan boord en wat is precies een entertainment player? Wat voor soort spelletjes kun je er op doen vraagt mijn zoon van 12.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •