Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 27 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 261

Onderwerp: Vliegen met Continental Airlines

  1. Top | #81
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    Heen gaan we via Newark met een 767-200, Newark naar Orlando 757-200. Terug Orlando naar Houston 737-800, van Houston naar Amsterdam een 777-200. Normaal vliegen wij terug via Newark maar wilde niet met een 757-200 de plas over. Vorig jaar ging een groter toestel terug met aankomst 8.20 maar dit keer niet. Nu komen we ook om 8.20 aan en zelfde vertrektijd als via Newark toen. Houston ken ik niet maar moet groot zijn. Newark zit in ieder geval bij de uitgang voor een peuk de Starbucks. Verder vind ik het op zich geen bijzondere luchthaven. Maar dat vind ik van Orlando int. ook niet.

    Vorig jaar in juni was mijn eerste verre vakantie dus ook eerste vlucht. Ken geen andere luchthavens. Mijn mannetje wilde op vakantie vliegen naar Griekenland of Spanje of wat ook als het maar vliegen was. Als ik iets doe doe ik het goed dus maar meteen naar Florida. In augustus weer meteen nog een keer geweest.

    Wanneer vliegen jullie, komen we elkaar wellicht ook nog tegen in Florida?
    Laatst gewijzigd door jurgen&stefan; 25-02-09 om 21:25.

  2. Top | #82
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    89

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    Wij gaan 26 April tot 7 Mei. Hmm, wij moeten wel met de 757-200 is dat zo'n drama dan? Waar gaan Jullie naartoe? Alleen Orlando?

    Wij zitten 2 dagen in Orlando 5 dagen aan de golf van Mexico, 2 dagen in Miami en 2 in Cocoa beach. Dit Jaar geen Parken (vorig jaar al gedaan) alleen Bush Gardens in Tampa proberen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-02-09 om 16:47. Reden: full quote eruit

  3. Top | #83
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    Nee hoor geen drama maar vind persoonlijk een groter toestel prettiger voor een langere vlucht...

    Wij zitten van 30-05 tot 07-06 in Orlando, dan tot 09-06 in Naples, tot 12-06 in Fort Lauderdale en tot 19-06 in Orlando.
    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

  4. Top | #84
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    De 757-200 zijn niet ontworpen om de plas over te steken. Het toestel was bedoeld om op drukke korte en middellange routes meer mensen te vervoeren. Gaanderweg is men dit toestel gaan gebruiken voor transatlantische overtochten. Een nadeel is dat er maar 1 gangpad is, de stoelen smaller zijn dan in een 767 of 777 en dat de ruimte tussen de stoelen ook krapper is. Op www.seatguru.com en op de site van Continental kan je meer informatie vinden.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #85
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    Wij hebben zojuist de bevestiging binnen van Continental Airlines.

    Vetrek 30 juni vanaf Amsterdam (met 777-200) via Houston naar Orlando (met 737-800).
    Terug op 21 juli vanaf Miami (met 737-300) via Newark naar Amsterdam (met een 767-200).

    Ik heb juist deze vluchten genomen om niet in een 757 te zitten en toch de voordeligste prijs te hebben van 465,- p.p..

    Ik heb via de site alle stoelen al gereserveerd. Nu nog via internet inchecken als de tijd daar is en Florida Here We Come!!

    Al met al heel tevreden vooralsnog.

  6. Top | #86
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Almere-Haven
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    Is je totaalbedrag van 1800 en een beetje inclusief alle belastingen of komen daar nog vliegbelastingen bovenop ?
    Ach, zag net via vliegtarieven idd inclusief alles dus inderdaad mooie prijs hoor. Je snoept paar dagen van school zo te zien
    Laatst gewijzigd door goerik; 04-03-09 om 04:49. Reden: full quote eruit

  7. Top | #87
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Vliegen met Continental Airlines

    Ja, inderdaad, maar het scheelt nogal wat €'s. Ik zag bijvoorbeeld iemand op het forum hier vragen naar tarieven eind juli. Ik schrok me rot. Zo'n €900+ p.p.! Dan wordt het toch wel wat kostbaar met z'n vieren.

    In zo'n laatste schoolweek wordt er alleen maar opgeruimd en spelletjes gespeeld (mijn oudste zit in het laatste jaar van de basisschool en mijn jongste heeft volgende week net haar eerste schooldag in groep 1). Netjes aanvragen en dan moeten die paar daagjes geen probleem zijn.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-09 om 08:35. Reden: full quote eruit

  8. Top | #88
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Stoelen reserveren

    Ik wou de stoelen reserveren voor onze vlucht vrijdag maar nu blijkt dat er 5 plaatsen over zijn totaal verspreid over het vliegtuig. Wij reizen met drie kids en ik wil toch in ieder geval het liefst 2 om 3 zitten. Er zijn wel elite seats vrij (toegwezen aan elite members). Weet iemand of je dan die stoelen toegewezen krijgt of dat ze in het vliegtuig ter plekke nog iets kunnen doen. Heb ik namelijk wel eens meegemaakt ......dat ze vragen of je elders wil zitten zodat anderen naast elkaar kunnen.
    Laatst gewijzigd door petrajessy; 13-04-09 om 20:06. Reden: standaard lettertype

  9. Top | #89
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: stoelen reserveren

    Met welke maatschappij vlieg je?

    Misschien is het handig om die maatschappij alvast even te bellen en te vragen hoe ze dit voor jou gaan oplossen.
    Telefoonnummers in NL van de verschillende maatschappijen kun je gemakkelijk vinden via de website van Schiphol: http://www.schiphol.nl/Vluchtinfo/Lu...schappijen.htm

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #90
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard

    Bedankt Michael, heb het meteen gedaan en ze adviseren mij om 24 uur van te voren nogmaals online te reserveren. De elite member stoelen worden dan vrijgegeven.

    Continental airlines
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-09-10 om 03:14.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •