Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: Yokidrink

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Yokidrink

    Vraagje, mijn zoontje lust geen gewone melk maar drinkt wel Milk & Fruit, Fristi en Yoki drink is dit ook te krijgen in Florida?

  2. Top | #2
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: yokidrink te koop?

    Ongetwijfeld, meer keus dan in NL denk ik. Heb alleen geen produktnamen voor je.
    Maar als je eenmaal bij de zuivelafdeling staat, kom je denk ik ogen te kort om te kiezen.

  3. Top | #3
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Yokidrink te koop?

    Wij zijn in oktober in Florida geweest en onze zoon lust alleen maar Yoki! We hebben stad en land afgelopen, hij heeft veel geprobeerd, maar niets wat op onze Fristi lijkt!!Onze zoon heeft dan wel de hele vakantie melk gedronken, omdat hij dat gelukkig wel lust.
    Succes!

  4. Top | #4
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Yokidrink te koop?

    Ze hebben van alles wat er op lijkt,maar het is het net niet.
    Mijn zoon is ook altijd lastig met drinken op vakantie.
    Heb ook in florida een heleboel merken appelsap geprobeerd voordat hij er 1 lekker vond.
    Nu neem ik al een paar jaar zo'n metaalachtige fles siroop mee vanuit NL
    Siroop kennen ze dus ook niet.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Yokidrink te koop?

    En toch als je bij een Publix naar binnen loopt heb je zo enorm verschrikkelijk veel keuze.. daar moet toch wel iets tussen zitten wat ze lekker vinden?

    Of zijn de kids van tegenwoordig zo verwend?

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Yokidrink te koop?

    Wij kopen voor onze dochter een 5 liter kan met aanemaakte limonade en da werkt perfect. De smaak is ook uitstekend en de verhouding siroop/water is ook perfect. Verder kopen we chocomel van nestle, daar is ook een aardbei variant van. Smaakt iets anders als hier maar goed te drinken.

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: Yokidrink te koop?

    Ja wat een toestand he, voor een weekje heb ik ook zoiets van jammer dan dan drink je maar wat anders maar aangezien we bijna 3 weken gaan vind ik het toch prettig dat hij iets van melkprodukten binnen krijgt. Zo te zien is er volop keus en nu maar hopen dat er iets tussen zit wat qua smaak in de buurt komt. Ja ik heb een kieskeurig meneertje...lijkt erg op zijn moeder toen ik nog klein was dus kan hem niets kwalijk nemen.

  8. Top | #8
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Yokidrink te koop?

    Al eens gedacht aan de poeder van Nequick? Die is er ook in aardbeivariant, en je hebt Sippa`s dat zijn rietjes die je in gewone melk stopt, in het rietje zietten een soort korreltjes die een smaakje afgeven, dus de melk gaat dan door het rietje en veranderd in een soort fristi...ik ken het probleem, heb ook een zoontje van 4 die het vaak drinkt, maar deze is wel te paaien met gewone- en chocolademelk.

  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Yokidrink te koop?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door teiwes Bekijk Berichten
    Ja wat een toestand he, voor een weekje heb ik ook zoiets van jammer dan dan drink je maar wat anders maar aangezien we bijna 3 weken gaan vind ik het toch prettig dat hij iets van melkprodukten binnen krijgt. Zo te zien is er volop keus en nu maar hopen dat er iets tussen zit wat qua smaak in de buurt komt. Ja ik heb een kieskeurig meneertje...lijkt erg op zijn moeder toen ik nog klein was dus kan hem niets kwalijk nemen.

    Melk is er volopte krijgen, vol, half vol, low fat en ga zo maar door.

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: Yokidrink te koop?

    Yep, ik ken het maar nee daar tuint hij niet in! Hetzelfde probleem met vitamine pillen...het lijkt enorm veel op snoepjes maar nee hoor...hij trapt er niet in. Nu uiteindelijk de grote beer gummyberen vitaminen die gaan er wel in. Maar goed ik wacht het wel af, we zijn op vakantie en ook hij moet leren dat alles dan een beetje anders is en smaakt. Zijn er wel frikandellen mama, was de volgende vraag...nee jongen die kennen ze daar niet, wel pizza ! Nou dat maakt een hoop goed!
    Ik neem voor de eerste dagen een paar pakjes fristi mee in de koffer of zouden ze daar moeilijk over doen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •