Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Ziek na terugkomst

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beppie
    Hoi Ekkie,
    Verder is hier thuis niemand ziek en met griep steek je toch minimaal je familie ook aan.
    In mijn geval was er ook (gelukkig) niemand anders in het gezin getroffen door het virus.
    Je hoeft het op zich niet in het vliegtuig te hebben opgepikt. Vliegvelden zijn plaatsen waar heel veel mensen komen, uit heel veel verschillende plaatsen/continenten. Wie weet ben je al voor je vertrek op Schiphol "getroffen", of bij aankomst in Florida, of.....
    Van virussen hoef je niet altijd direct iets te merken. Soms heb je een virus en wordt je zelfs niet ziek, soms pas na een bepaalde tijd. Incubatietijd heet dat geloof ik.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Vergeet ook niet, dat je weerbaarheid tegen virussen aanzienlijk is verminderd, doordat je moe bent door het tijdsverschil.
    Het zal wel allemaal een combinatie zijn van.....
    Eric

  3. Top | #13
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    inderdaad,
    de oorzaak is niet duidelijk te traceren. Maar tijdens mijn vakantie in Florida voelde ik me top, steeds beter eigenlijk, dus het was niet zo dat ik verzwakt door jetlag o.i.d. aan de terugreis begon.
    Enfin, better luck next time
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  4. Top | #14
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ekkie50
    inderdaad,
    Maar tijdens mijn vakantie in Florida voelde ik me top, steeds beter eigenlijk.
    Goh, dat heb ik nou ook steeds. Daarom ga ik - ondanks mijn opgelopen virusje - toch steeds weer terug naar Orlando.

    Gek he, waarom gaan we toch ook steeds weer terug? Zou het om dat gevoel zijn? Is dat niet wat we middels dit forum ook op anderen proberen over te brengen?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #15
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Ziek van insecten / muggn

    Ik lees in de berichten best vaak dat mensen die naar het Kennedy Space Center zijn geweest daar gestoken zijn door kleine insecten. Ook zijn ze daar dan behoorlijk ziek van geworden.....
    Wij willen daar ook heen als we naar Florida gaan maar het houdt me toch wel een beetje tegen als ik de berichten erover lees.
    Zijn er specifiek op deze plek zoveel insecten? (ben de naam ervan vergeten)

    Thanx,
    meisje

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    17

    Standaard

    Hoi Meisje,

    Wij zijn er een paar weken geleden geweest en hebben nergenst last van gehad. Ligt aan de periode wanneer je gaat en aan de luchtvochtigheid!

    Koop bij de wallmarkt of dergelijks een middel tegen insekten met DEET erin.

    Gr. Willeke

  7. Top | #17
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: ziek van insecten?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meisje
    Ik lees in de berichten best vaak dat mensen die naar het Kennedy Space Center zijn geweest daar gestoken zijn door kleine insecten. Ook zijn ze daar dan behoorlijk ziek van geworden.....
    Wij willen daar ook heen als we naar Florida gaan maar het houdt me toch wel een beetje tegen als ik de berichten erover lees.
    Zijn er specifiek op deze plek zoveel insecten? (ben de naam ervan vergeten)

    Thanx,
    meisje
    Hallo meisje!! Als je de inzendingen leest van het forum vind je verhalen terug over de kleine mugjes. Je wordt er niet ziek van hoor, maar ze steken als muggen. Je ziet ze haast niet en worden dus ook "no-seeums" genoemd. Van juni tot oktober in de vochtig maanden zijn ze vooral actief bij zonsondergang en zonsopgang. Zorg dat je rond die tijd even een lange broek aan doet als je buiten loopt. Ze prikken eigenlijk alleen in je benen en onderarmen. Aan de kust is het erger dan landinwaards.
    Gewoon genieten en zeker niks overslaan van de leuke bezienswaardigheden!!! Groeten
    Floridian Francien



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •