Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Shopping: Spiderman spullen

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Shopping: Spiderman spullen

    Wij gaan binnen kort naar Florida met ons zoontje van bijna 6. Hij is helemaal van Spiderman en mijn vraag was of je daar ook goed kan slagen voor Spiderman spulletjes.
    Heeft iemand hiervan iets gezien?

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Spiderman spullen

    Toen ik er in September was lag er meer dan genoeg spiderman spullen.

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Spiderman spullen

    In de Universal parken zul je zeker slagen. Als je die niet bezoekt kun je ook op de Citywalk terecht.
    En de ultieme attractie voor je zoontje: http://www.universalorlando.com/ioa_attr_spiderman.html

    (je moet minimaal 40'' = 102 cm zijn)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: Spiderman spullen

    okay, dank je wel!

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Spiderman spullen

    Ook bij de Walmart, Target etc. kun je goed slagen! Naast diverse kleding (t-shirts, pyjama's, onderbroeken, schoenen) is er ook op de speelgoedafdelingen veel te vinden van deze muurkruiper.

    En kijk ook eens bij de Toys R Us (naast de Florida Mall). Daar hebben ze een hele afdeling met verjaardagsspulletjes, waar zeker ook wat met Spiderman erop te vinden is.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: Spiderman spullen

    Super bedankt Michael, ik was inderdaad ook toevallig op zoek naar verjaardagsspulletjes van Spiderman. Kan je hier ook wel vinden via internet bedrijfjes maar dan betaal je bijvoor € 6,20 voor verzendkosten voor een artikel van € 3,20, zonde toch!
    Nu ik hoor dat ik deze spulletjes wellicht ook bij de Wallmarkt kan vinden ga ik daar zeker even kijken. We hebben een townhouse op Venetian Bay gehuurd en dat is vlakbij een Wallmarkt geloof ik.

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Spiderman spullen

    Of je die verjaardagsspulletjes ook bij Walmart kunt kopen weet ik niet, wel bij Toys R Us (als je binnenkomt direct vooraan links). Maar je kunt bij Walmart altijd even gaan kijken, wie weet hebben ze het wel. Zou me trouwens niet verbazen ... :-D

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Spiderman spullen

    Walmart heeft zat Spider-Man spullen. Geloof zelfs een heel spider-man kostuum wat die kids aan kunnen trekken

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: Spiderman spullen

    Ja gaaf, heb ik inmiddels al..Jesse ( kleine man) had vorige week een verkleedfeest op school, dus mams stad en land afgezocht naar een Spiderman pak in zijn maat...uiteindelijk gevonden.
    Nu wil ik nog wat kleine dingetjes voor zijn verjaardag en mischien iets leuks voor op zijn kamer. Dus we zijn benieuwd wat we zullen tegenkomen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •