Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Reisschema Veronique Maastricht: georganiseerde rondreis

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Reisschema Veronique Maastricht --> georganiseerde rondreis

    Zo sinds afgelopen maandag weer terug in NL. Vakantie was super, hotels waren goed!! 4 points by Sheraton in Miami Beach, Doubletree Resort Key West, Courttard by Marriot in Naples en Quality Inn Plaza in Orlando. Zijn niet op Marco Island geweest maar in Naples gebleven. Omdat het hier ontzettend regende zijn we naar de outlet geweest en de frustaties van het weer weggeshopt!! Ging prima!! Dus direct stuk armer toen we terug kwamen. KSC zijn we donderdags naar toe geweest ipv de laatste dag. Moet zeggen, ik vond het erg mooi en indrukwekkend allemaal! Waren alleen helemaal kapot van de voorgaande dagen. Dus toen we in de IMAX film wilde kijken... juist ja, hebben we half uurtje lekker geslapen!! Hahahaha. Ballonvlucht was ook perfect en schitterend! (al om 04.45 op pad!!) Sinds 9/11 mogen ze niet meer over Disney komen, doen ze het wel zijn ze direct vergunning kwijt. Andere parken doen er niet zo moeilijk over, alleen Disney. Ach ja, hebben het vanuit de verte gezien! Vlucht was verder toch ook erg mooi!! (en 3 landingen is scheeprecht!! Hahaha!!) Wij zijn naar Seaworld en Universal Studio's geweest. Was beiden erg leuk, Shamu heeft mijn hart gestolen!! Universal vond ik eigenlijk best klein... de Simpsons Ride (na anderhalf uur in de rij!!) was super! Echt aan te raden! Uiteraard nog een baby alligator vast gehouden, hoort er ook bij als je bij in Everglades bent!! Ontzettende mooie natuur!! Al met al een toppie vakantie die ondanks het weer (regen!!) toch super geslaagd is!! Zou het zo weer overdoen!
    Groetjes,
    Veronique
    Laatst gewijzigd door Veronique maastricht; 24-07-08 om 14:21.
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  2. Top | #22
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Reisschema Veronique Maastricht --> georganiseerde rondreis

    Hoi Veronique,

    Ik ben blij om te lezen dat je een top vakantie heb gehad.

    Ik ben erg benieuwd hoe het je bevallen is om met een georganiseerde bus reis mee te gaan.

    Ga je nog een reis verslag op het forum plaatsen?

    Groetjes,
    Susie One

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker BroWorld's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    100

    Standaard Re: Reisschema Veronique Maastricht --> georganiseerde rondreis

    Welkom terug,

    Al plannen voor de volgende reis naar Florida ?
    Zo zie je maar dat je je ondanks regen nogal kan amuseren, dat gaat mij hier in Nl niet lukken met veel regen.

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Reisschema Veronique Maastricht --> georganiseerde rondreis

    Hoi Susie One,
    Ik heb al eerder een busrondreis gedaan door het westen van de USA en mij bevalt het prima. Daarom hadden we het nu weer gedaan. De volgende reis op de verlanglijst is het noordoosten+canada en zal weer met een busrondreis worden. Maar daar moeten we eerst weer eens voor gaan sparen! ;-)
    Groetjes
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •