Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: Reisschema Veronique Maastricht: georganiseerde rondreis

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Veronique Maastricht --> georganiseerde rondreis

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Dank je wel Njit,dom,blond en ook nog kaal. :mrgreen:
    blond EN kaal kan niet he.. Dus ben je nu juist slimmer...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Reisschema Veronique Maastricht --> georganiseerde rondreis

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    blond EN kaal kan niet he.. Dus ben je nu juist slimmer...
    Wedden van wel??:twisted:

    @ Veronique.
    Ik heb de folder hier voor mijn neus liggen maar kan nergens zien in wat voor hotels jullie logeren.Vindt je dat geen grote gok?
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Reisschema Veronique Maastricht --> georganiseerde rondreis

    Nee, ik vind dat geen gok. Ik weet dat de organisatie waar we mee gaan heel goed is en ons niet zomaar in een raar hoteletje duwt. Zijn geen 4 sterren hotels maar dat vind ik ook niet nodig. Ben alleen op mijn kamer om te wassen/douchen en slapen dus het moet gewoon netjes en proper zijn. Daar zal ik niet over twijfelen bij Kuoni. Daar zijn ze te goed voor. Heb uiteraard ook contact gehad met Kuoni en dit is een "zilver" pakket zoals zij dat noemen. Zeg dus maar 3 sterren hotels. Je kan ook opwaarderen naar "goud" dus 4 en 5 sterren hotels maar dat vind ik niet belangrijk en geef dat geld liever aan excursies en andere dingen ter plekke uit.

    Ik las net dat iemand zei dat mijn vorige reactie negatief over kwam maar dat was niet mijn bedoeling. Ik vind alleen dat zelf een auto huren niet perse beter hoeft te zijn dan een rondreis. En wat plannen betreft, zoals je kunt zien plan en informeer ik nu ook genoeg en ja rampsenario's moet je nou eenmaal altijd rekening mee houden en niet doen alsof het niet kan gebeuren. Maar natuurlijk altijd hopen dat nooit iets gebeurt of je nou met auto, bus of desnoods fiets bent!! En dan wordt gezegd, dat je zelf kunt stoppen onderweg als je iets wilt zien of kodak moment wilt houden, maar een bus stopt ook meerdere malen en je kan dan ook juist eens zo denken, zo'n chauffeur/reisbegeleider weet meer mooie en interessante plekjes dan de toerist die de eerste keer ergens komt! Wat de koffers betreft heb je gelijk, vorige keer hadden we gewoon geluk en was het super geregeld allemaal, koffer stond klaar op de hotelkamer en na het onbijt stond het koffer al in de bus, nu afwachten natuurlijk maar stiekem hopen mag natuurlijk.

    In ieder geval geval, ieder zijn ding en ik verkies op dit moment de bus.
    Ook voor een gedeelte de reden dat ik met een vriendin alleen ga en onze ouders het niet zien zitten dat we dan alleen reizen. Ook eeb reden is dat ik niet graag auto rij in een vreemd land maar als het allemaal niet zou doorgaan is een auto altijd nog zo geboekt.

    Groetjes,
    Veronique
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  4. Top | #14
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Veronique Maastricht --> georganiseerde rondreis

    Precies, ieder zijn eigen Florida.

    En zoals de grote filosofe Lenette van Dongen ooit zong: "Waarom moet je ergens komen, onderweg zijn is genoeg".

    Fijne reis!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #15
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Reisschema Veronique Maastricht --> georganiseerde rondreis

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veronique maastricht Bekijk Berichten
    Nee, ik vind dat geen gok. Ik weet dat de organisatie waar we mee gaan heel goed is en ons niet zomaar in een raar hoteletje duwt. Zijn geen 4 sterren hotels maar dat vind ik ook niet nodig. Ben alleen op mijn kamer om te wassen/douchen en slapen dus het moet gewoon netjes en proper zijn. Daar zal ik niet over twijfelen bij Kuoni. Daar zijn ze te goed voor. Heb uiteraard ook contact gehad met Kuoni en dit is een "zilver" pakket zoals zij dat noemen. Zeg dus maar 3 sterren hotels. Je kan ook opwaarderen naar "goud" dus 4 en 5 sterren hotels maar dat vind ik niet belangrijk en geef dat geld liever aan excursies en andere dingen ter plekke uit.
    Ik vroeg het alleen maar omdat we ook een georganiseerde reis gedaan hebben.

    Wel met een auto maar achteraf gezien hadden we voor minder geld betere hotels/motels kunnen boeken.
    Maar ja acheraf ben je altijd wijzer.
    Maar goed ik hoop dat dit een supervakantie voor jullie wordt.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Reisschema Veronique Maastricht --> georganiseerde rondreis

    Ja dat is zeker waar! Naderhand weet je pas wat je hebt gehad. Is allemaal een gok natuurlijk. Tot nu toe is het de moeite waard geweest en de hotels zullen zeker iets duurder zijn als dat je zelf boekt... anders zouden die reisorganisaties ook niet lang bestaan :-D
    Ik heb in ieder geval ontzettend veel zin om te gaan in juli!! Zal dan ontzettend warm en benauwd zijn maar ach, we zijn in Florida!!!! :sun:
    Eerst over 3 weekjes een week naar jamaica!!

    Jullie ook alvast fijne vakantie!!!
    Veronique
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker Chris71's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    34

    Standaard Re: Reisschema Veronique Maastricht --> georganiseerde rondreis

    Veronique,
    Hoop voor je dat de rondreis akkoord komt, en dan vooral lekker achterover zitten in de bus en genieten. Zo heeft ieder, gelukkig, zijn eigen manier hoe hij vakantie wil beleven, de een met de auto en alles zelf doen en de ander alles lekker geregeld hebben.
    Go for it girl..............
    Alvast veel geniet momenten in het heerlijke Florida!

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Reisschema Veronique Maastricht --> georganiseerde rondreis

    Ondertussen nog 28 dagen voor vertrek!!!! hahahaha
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Reisschema Veronique Maastricht --> georganiseerde rondreis

    doet me denken aan de schoolreizen van het middelbaar.

  10. Top | #20
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Reisschema Veronique Maastricht --> georganiseerde rondreis

    Wij hebben voorheen eigenlijk ook altijd busrondreizen gemaakt, in 2006 ook door Amerika. Dat was geweldig. Uiteraard wel vermoeiend, maar je ziet zooooveel!
    De afgelopen twee jaar zijn we zelf op pad geweest, maar hebben we het beperkt tot Orlando. Volgend jaar gaan we voor 't eerst ECHT zelf rondreizen, in 't westen van Amerika. Ik vind het super leuk dat we nog eens terug gaan om alles nog een rustig te bekijken. Wellicht zeg jij dat ook wel na deze reis en ga je zelf nog eens terug, met een huurauto

    Heel veel plezier in ieder geval!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •