Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: Voordelig in Florida kopen

  1. Top | #1
    Newbie the vyruss's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Torhout,Belgie
    Berichten
    7

    Standaard Voordelig in Florida kopen

    wij vertrekken eind maand richting miami en stel me gewoon de vraag wat ik zoal kan kopen aan een voordelige prijs met die erg gunstige dollarkoers??

    kweetniet....camera,Ipod,Iphone,kledij,handtassen ofzo...???

    heeft er iemand ervaring hiermee en wat mag je zeker niet op het vliegtuig verschepen???

    thx Andy....
    Laatst gewijzigd door Njit; 07-04-08 om 21:23. Reden: aub standaard lettertype gebruiken

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: wat koop je voordelig in "the USA"??

    Wat kun je er NIET kopen. Da's een veel betere vraag
    Je mag legaal 175 euro invoeren ($275). Neem eens een kijkje bij Best Buy, Circuit City etc wat je daar allemaal voor kunt kopen...

    Iphone kun je alleen met een AT&T abonnement aanschaffen. Zal dus lastig worden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: wat koop je voordelig in "the USA"??

    Levis spijkerbroeken à $ 26,99 bij de Levisstore!

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    1

    Standaard Re: wat koop je voordelig in "the USA"??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Iphone kun je alleen met een AT&T abonnement aanschaffen. Zal dus lastig worden.
    Ik zou graag een Iphone meenemen uit Florida. Heeft iemand goede tips of dit mogelijk is en hoe dan?

  5. Top | #5

    Standaard Re: wat koop je voordelig in "the USA"??

    Ja, dit is zeker mogelijk. Je moet hem dan wel na aankomst in Nederland laten "unlocken" en dan kan je gewoon je Nederlandse simkaart gebruiken. Via google kan je vinden hoe dat unlocken gaat of anders via marktplaats iemand vinden die dat voor je doet. Een collega heeft dit onlangs gedaan en gebruikt nu alweer zo'n 2 maanden probleemloos z'n iphone in Nederland

  6. Top | #6
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: wat koop je voordelig in "the USA"??

    Ik heb zelf ook ongeveer 2 weken een iPhone, echter ik heb deze gekocht via E-bay van iemand in Amerika.
    De mogelijkheid bestaat om deze in Amerika te kopen echter, "zwart/wit" ben je gebonden aan een 2 jarig abonnement bij AT&T. Echter..... ik weet dat je in principe je account aan de balie van Apple moet activeren, echter de laatste tijd lees ik steeds vaker dat ze de telefoon toch gewoon met de mensen meegeven zodat ze het thuis activeren.
    Verder zul je er rekening mee moeten houden dat ze de iPhone waarschijnlijk zullen vinden en de douane zéér zeker op de hoogte is dat veel mensen de iPhone in Amerika kopen om hem mee naar huis te nemen. Het advies wat ik hierover lees is, stuur de rekening en evt. documenten op per post naar je huisadres en zorg dat al het plastic van de onderdelen af is welke in de doos zitten.
    Eigenlijk is dan het beste om een aantal contacten in je telefoon te zetten om zo aan te geven dat je de telefoon al had toen je naar Amerika kwam.
    Echter..... hiervoor zul je hem moeten unlocken/jailbreaken anders werkt een nederlandse simcard niet en dat zal moeilijk worden als je in Amerika zit...... (of je moet ergens iemand vinden die hem kan unlocken)
    Al me al is het niet zo makkelijk en zou ik je voor advies willen doorsturen naar dit forum waar alles over het invoeren van een iPhone staat vermeld ---> http://www.iphoneclub.nl/5219/iphone...ips/#more-5219
    Laatst gewijzigd door Chicco68; 08-04-08 om 16:17.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: wat koop je voordelig in "the USA"??

    Alle kledij van amerikaanse ontwerpers is voordeliger daar . Ik koop mijn seven for all mankind jeans en rock & republic jeans daar , ik betaal ze daar 100$ terwijl ze hier vanaf 250 euro tot 500 euro kosten

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: wat koop je voordelig in "the USA"??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Wat kun je er NIET kopen. Da's een veel betere vraag
    Alles wat Europees is. Met name Europese kledingmerken zijn in de VS duurder. Daarnaast is de collectie op de Amerikaanse smaak afgestemd. En smaak en Amerikanen gaan nu eenmaal niet samen (hoewel er wel een paar uitzonderingen zijn).

  9. Top | #9
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: wat koop je voordelig in "the USA"??

    calvin klein is goedkoop , tommy hilfinger , ralf lauren , nike , uggs zijn een pak goedkoper

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker roanne's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    43

    Standaard Re: wat koop je voordelig in "the USA"??

    De iphone is inderdaad gewoon te koop bij een van de apple stores in Florida. Een tip om 'm mee te krijgen zonder het abonement van AT&T (rond de 60$ per maand minimaal) is om te zeggen dat het een cadeau is. Mocht je er dus (ook) 1 voor iemand anders meenemen... dan is dit helemaal makkelijk te doen. Wat betreft gegevens over de iphone: http://store.apple.com/1-800-MY-APPL.../family/iphone

    Zelf ga ik 'm ook halen komende zomer... je kunt 'm dus zeker wel meenemen. Wat betreft het invoeren... ik snap niet dat jullie hier moeilijk over doen.. want het 400 dollar waar je momenteel 2/3 deel ongeveer van betaald (de koers...), en hier komt ik geloof 20 procent belasting totaal over. Okay, ik kan begrijpen dat je 'm liever gratis door de douane haalt


    Geschreven door de zoon...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •