Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 59

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami Airport

  1. Top | #31
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami Airport

    Al een aantal keren het Marriott Airport geboekt.:razz:
    Beviel prima, en betaalbaar. Gratis shuttle naar de luchthaven en Hertz balie in het hotel.

  2. Top | #32
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    29

    Standaard Motel luchthaven Miami gezocht

    Aangezien onze vlucht weeral verlaat is en pas landen om 23.30 is het misschien beter dat wij onze eerste nacht doorbrengen ergens aan de luchthaven.
    Daarom vraag ik of iemand ervaring of tips heeft om te overnachten in een motel of wat dan ook, dichtbij de luchthaven van Miami.

  3. Top | #33
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami Airport

    Hoi,
    Ik heb je vraag toegevoegd aan een onderwerp dat hier al over is op het forum. Hier staan al een paar tips.
    Heb je een huurauto? Die ga je daan hoogstwaarschijnlijk ophalen bij het Rental car Center, enkele minuten met een shuttle vanaf de airport. Vanuit daar rijdt je in enkele minuten richting de kust, en daar zijn vele hotels waar je gemakkelijk terecht kunt.

    Maar ook in de directe omgeving van de airport zijn mogelijkheden. Ik heb er alleen zelf nog geen gebruik van gemaakt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    29

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami Airport

    Auto gehuurd bij alamo.
    Heb gezien dat het niet zo ver rijden is naar miami south beach waar wij eerst naartoe willen.maar kan je nog zo laat inchecken in de hotel Viscay waar wij 2 nachten willen verblijven.
    zal misschien is moeten mailen naar dit hotel.

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker tinkerbel60's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    22

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami Airport

    Wij slapen ook in het Red Roof in.

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    93

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami Airport

    South Beach is idd niet ver. Maar je kan er ook voor kiezen om eerst met de shuttle naar een airport hotel te gaan en 's ochtends in alle rust de auto ophalen. Zeker als je zo laat aankomt. Scheelt weer een dag autohuur en parkeerkosten (en een hoop stress en gezoek in het donker). Maar alles kan...

    Weet niet wat je budget is maar het Hilton Miami Airport kost momenteel maar € 79 bij Expedia

  7. Top | #37
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami Airport

    Eerst naar het hotel met de shuttle en dan vervolgens de dag erna rustig de auto halen kan ik echt aanraden.:lol:

    Het lijkt makkelijk, maar het valt altijd weer tegen om moe en in het donker je verbijf te vinden!:-(

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Netherlands, The Hague
    Berichten
    38

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami Airport

    Het airporthotel OP de terminal is helemaal oke.
    Je kunt de volgende morgen lekker uitgerust zo richting car rental lopen, makkelijker kan het niet.

  9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker sabrinabuisset's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    40

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Hallo iedereen
    12-08-14 landen wij in miami
    wij willen ergens vlak bij het vliegveld slapen en de volgende dag gaan we na de everglades en slapen we in naples
    iemand een tip? Ik ben zo bang dat ik niet kan slapen door de herrie van die vliegtuigen
    want het is denk ik ook nodig handig als we na z'n lange rijdt nog ver rijden na een hotel
    2011 Tunesië 2012 Mexico 2013 Thailand & New York
    2014 florida

  10. Top | #40
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami Airport

    Hi Sabrina,
    Ik heb je vraag verplaatst naar dit onderwerp, waar al wat tips staan. Lees de voorgaande berichten maar eens door.

    Ik heb zelf vorig jaar gekozen om naar Ft. Lauderdale te rijden, een half uurtje ten noorden van het vliegveld. Dat vond ik goed te doen. Heb daar overnacht in het makkelijk te bereiken Sheraton Suites in Plantation. Suite is een soort van dubbele hotelkamer met schuifdeur tussen zit- en slaapgedeelte. Zie http://www.chantalsweb.nl/reisversla...tml#2013-07-23
    Als je minder ver wilt rijden zijn er genoeg hotels in de omgeving. Hyatt Regency Coral Gables, vlakbij het vliegveld, was 2 jaar terug mijn plekje. Ook erg goed. Volgens mij toen voor iets van $80 geboekt. Bewust gekozen voor een iets duurder hotel (je hebt ook al een Days Inn voor $40 ...) om wat zekerder te zijn van een goede nachtrust zonder veel vliegtuigherrie. Zie http://www.chantalsweb.nl/reisversla...tml#2012-07-15

    Kijk ook zeker altijd naar de reviews als je een leuk hotel hebt gevonden! Op bijv. Tripadvisor staat in de reviews veel waardevolle info over o.a. omgevingsgeluid, bereikbaarheid etc.

    Succes met je zoektocht!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-14 om 10:49.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •