Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Naar Miami met peuter

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    2

    Standaard Naar Miami met peuter

    Hallo allemaal

    Ik ben Lexi, wij willen dit jaar eind mei, begin juni weer naar miami. Dit keer gaat ons zoontje van 1 ook mee. Wij willen graag ervaringen van anderen die met een kleine hebben gereisd weten: is de lange reis wel te doen, het eten, de zon. En welke periode is het beste eind mei of begin juni.
    Alvast bedankt.

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker annette's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Nijmegen (voorheen Oosterhout)
    Berichten
    29

    Standaard Re: Naar Miami met peuter

    Hoi Lexi,

    Wij zijn ook met onze dochters naar Florida geweest (zij waren toen bijna 1, en bijna 4) De reis opzich is natuurlijk behoorlijk vermoeiend en niet alleen voor die kleintjes. Afgelopen jaar zijn we naar Aruba geweest (kids toen 1.5 en 4.5), en hadden we voor onze jongste ook een stoel gereserveerd, zodat we haar eigen autostoel mee konden nemen, nou dat vond ik pas echt een uitkomst.
    Waar je rekening mee moet houden is dat je niet te veel achter elkaar moet plannen. Wij hebben toen 1 dag park bezoek en 1 dag rust, etc. gedaan en dat is ons maar ook de kids prima bevallen. Wij hebben toen wel flesvoeding poeder meegenomen, en potjes daar gekocht, was voor haar prima te eten. En de zon tja, daar moet je altijd mee oppassen, gewoon goed en zeer regelmatig insmeren, en iets van een petje op. Qua periode zal het niet zo veel uitmaken eind mei of begin juni is gewoon erg lekker.

    Succes en heel veel plezier Annette

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    2

    Standaard Re: Naar Miami met peuter

    Hoi Annette,
    Bedankt voor je snelle reactie.
    Lexi

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Naar Miami met peuter

    Maar wil je dit jaar nog gaan. De vliegtickets zitten nu wel aan hun hoogste prijzen. Wil je goedkoper moet je echt maanden eerder boeken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •