Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: Myakka River State Park, Sarasota

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    Bedoel je dit restaurant?
    http://www.yodersrestaurant.com/

    Lijkt me inderdaad leuk om eens te proberen.

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    Verkeerde woordkeus idd! Ik bedoelde eigenlijk meer dat het me interessant leek om te zien of hoe men daar leeft. En grappig, als men daar nog met paard en wagen door het dorp rijdt. Maar dat is dus niet meer zo begrijp ik. Wanneer we daar zijn zullen we de wijk zeker bezoeken. En wie weet zo'n lekkere pie proberen...

  3. Top | #13
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    Met paard en wagen doen ze nog wel, maar niet in Sarasota voor zover ik kan google'n. Wil je de zwarte koetsjes zien dan moet je toch echt een trip naar NYC maken en daarna richting Pennsylvania, waar de meesten wonen. En dan door naar Niagara Falls
    Dat wil ik in elk geval nog wel een keertje doen in m'n leven.. geen haast mee, NYC is mij veelste duur (vergeleken met Florida).

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    42

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    Dag iedereen

    Komende zomer gaan we voor de 1ste maal naar Florida!
    Onderweg van orlando naar Fort Myers willen we Myakka River SP bezoeken, maar volgens mij voorlopige planning gaan we maar +- 1 uurtje hebben voor dit park...
    Wat kunnen we er dan het best doen?
    Ik dacht aan de Canopy walkway te doen... hoeveel tijd neemt dit ongeveer in beslag?
    Wat zijn nog aanraders in het park?

    iverson

  5. Top | #15
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iverson Bekijk Berichten
    maar volgens mij voorlopige planning gaan we maar +- 1 uurtje hebben voor dit park...
    Meen je dit nu echt? Een uurtje is voor een bezoek aan Het Haagse Bos al te weinig. Gelukkig heb je pas een voorlopige planning, in je definiteve planning zou ik echt bezoeken plannen aan parken en bezienswaardigheden en daar ruim de tijd voor nemen. 'Even dit en even dat' leidt in de regel niet tot relaxte vakanties. Maar goed, ieder zien meug, zee de boer en 'ie vree met zien varken.....

    Dit canopy nature trail lopen kost je overigens ongeveer een uur, dus dat piest pesas.,,,,,;-).



  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    42

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    in je definiteve planning zou ik echt bezoeken plannen aan parken en bezienswaardigheden en daar ruim de tijd voor nemen
    Ja ik weet het ops:. Normaal gezien nemen we voor alles ruim de tijd maar die dag is juist een transferdag tussen Orlando en Fort Myers... en vond het zonde om dat park gewoon links te laten liggen dus wou gewoon weten wat we er zeker moesten doen, om een beeld van het park te krijgen...
    Het zal dus waarschijnlijk enkel bij die Canopy Walk blijven... al zou ik het zelf ook anders willen, maar dat je voor een reis naar Florida keuzes moet maken, is ook al bij mij opgevallen :cry: :razz:

    iverson

  7. Top | #17
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iverson Bekijk Berichten
    maar die dag is juist een transferdag tussen Orlando en Fort Myers...
    Maar als het alleen maar een transferdag is, dan heb je toch juist ruim de tijd voor het park? Twee-en-half uur naar Myakka River SP en daarna is het nog maar een goed anderhalf uur naar Fort Myers....
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    42

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    Maar we huren ook nog een boot bij Frenchy's voor 3 uur...

    iverson

  9. Top | #19
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    Een uur is echt te kort, wij zijn afgelopen zomer geweest. Een deel van de Canopy Walk was toen afgesloten, die werd gerepareerd als ik het goed heb.
    Hierbij de link van mijn verslag van ons bezoek daar:
    http://www.sandrassite.nl/florida/in...-2010&Itemid=6

  10. Top | #20
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iverson Bekijk Berichten
    Maar we huren ook nog een boot bij Frenchy's voor 3 uur...
    Je hoort wel eens 'Florida is too much..' En dat wil zeggen dat je keuzes moet maken. Ik zou gewoon lekker van de boottocht gaan genieten en Myakka voor de volgende keer bewaren. Anders ga je er alleen maar heen om het te kunnen afstrepen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •