Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Myakka River State Park, Sarasota

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker ess's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    45

    Standaard Myakka Rivers State Park

    Hallo,
    We gaan in April 2007 naar Florida 8)
    We gaan eerst ongeveer 12 dagen naar Orlando dan naar Tampa (ongeveer 2dagen) en van Tampa naar Fort Myers. Nou zag ik op de kaart dat daar tussen iets van de weg af Myakka Rivers State Park ligt, iemand hier wel eens geweest, is het was???
    Alvast weer bedankt voor jullie hulp,
    Groeten Ess

  2. Top | #2
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    3

    Standaard Myakka River State Park

    Myakka River State Park ligt iets ten zuid-oosten van Sarasota en is een leuke bestemming voor een ochtend of middag. Je kunt er een boottocht maken op het meer (niet zo super interessant) of uitgezette wandelingen lopen. Eén ervan brengt je bij een 'boompad' (the Canopy Walkway) met uitkijktoren en dat viel bij onze kinderen zeker in de smaak.

    Kortom, een leuk uitstapje voor als je toch in de buurt bent, maar naar ons idee geen grote omweg waard.

    Voor meer info: http://www.myakkariver.org/

    Veel plezier daar!

  3. Top | #3

    Standaard Myakka River State Park, Sarasota

    Wie heeft dir park weleens bezocht en wat is leuk om te doen. Ook andere tips omgeving Sarasota zijn welkom!

  4. Top | #4
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    Hallo
    Doe de Canopy Walk en toren dan kijk en loop je boven de toppen van de bommen met een prachtig uitzicht. Kijk en vind de kikkers tussen de palmbladen.
    Harm
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 06-04-08 om 21:22. Reden: standaard lettertype van gemaakt

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker Rickie's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    18

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    Hoi Moetie

    wij vonden het een leuk natuurpark. Veel alligators gezien met de rondvaart over het meer en vele roofvogels.
    Wij hebben ook de loopbrug en de uitkijktoren gedaan. Mooi gezicht boven de boomtoppen.

  6. Top | #6

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    met de boot is leuk maar die ventilator achter op de boot maakt een conversatie haast onmogelijk. De gids maakte er wel een leuk toneelstuk van.

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    2

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    Net terug uit amerika.Stranden van Sarasota zijn schitterend,vooral Siesta Key.Myakka River State Park is leuk,je loopt dicht langs de Alligators en nog een mooie slang gezien.Een wijk in Sarasota wordt bewoont door de Amisch,is wel grappig om te zien en een heerlijk restaurant erbij.
    St.Armand Circle heeft leuke terrasjes en mooie (dure)winkels en een heerlijke ijs/fudge winkel.

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    Hoe heet die wijk in Sarasota, Lien, die bewoond wordt door de Amisch? Lijkt me idd grappig om te zien.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    Het is Amish ipv Amisch, of doen jullie het op z'n Pennsylvania Deitsch? :P
    Lien bedoelt denk ik de wijk Pinecraft.

    Daarnaast is het best wel interessant om te zien.. grappig noem ik iets waar je hard om moet lachen, je kijkt toch een stukje terug in de tijd als het ware en dat vind ik meer interessant dan grappig . Al zijn er ook Amish die wel gebruik maken van elektriciteit en auto's. (en dan heb ik het dus niet over de periode 'rumspringa'), maar gewoon het hun hele leven lang.

    Maar volgens mij gebruiken de Amish in Sarasota niet van die paard en wagens, althans, niet de wagens die je bijv. ziet in Pennsylvania. Met een beetje googlen hebben ze het al over tricycles waar ze o.a. op rondfietsen.
    Weer eens wat anders dan een Ford Mustang GT.
    Laatst gewijzigd door JKG; 30-06-08 om 15:18.

  10. Top | #10
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Myakka River State Park Sarasota

    Je moet eens een restaurant proberen van the amish! Echt heerlijk natuurlijk eten zonder allerlei gekke toevoegingen. Houten vloer en overal hangen quilts die je dus kunt kopen. De toetjes zijn er ook heerlijk en het ruikt in die restaurants naar kaneel en kruidnagels....heel apart. Ik weet helaas het adres niet meer. Ik ga wel een seven zoeken hoewel ik betwijfel of de Amish een website zouden bouwen of laten maken voor hun restaurant. Denk het niet.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •