Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 27 van de 30 EersteEerste ... 172526272829 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 299

Onderwerp: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

  1. Top | #261
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    6 augustus = tegen de Oakland A's. Met een (gratis!) postgame concert van de Goo Goo Dolls.

    Voor international customers is er helaas geen andere mogelijkheid dan Will Call (ophalen aan loket). Waarom? Geen idee! Waarschijnlijk denken ze bij Ticketmaster nog steeds in het USA-hokje: "Buiten de USA hebben ze nog geen (goede) printers." [-o<

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #262
    Vaste Bezoeker Lauya's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    51

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Hallo!

    Ik heb het forum even door zitten spitten, maar ik het toch nog niet helemaal door hoe ik aan kaartjes moet komen voor een sportwedstrijd.

    We zitten volgend jaar mei (10 en 11 mei) in St. Pete's Beach. Het lijkt ons dan leuk om een sportwedstrijd te bekijken. Als ik op de agenda kijk, staat er wel iets op de planning, maar ik weet niet zo goed wat dat inhoudt.

    Hoe lang van te voren kan je tickets kopen?

    Ik heb via deze link gezocht. Of doe ik het dan heeeelemaal verkeerd? http://tampabay.rays.mlb.com/schedul...=tb#m=5&y=2012

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

    Groeten!

  3. Top | #263
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Via die link zit je helemaal op de juiste plaats. Wat je daar ziet is het voorlopige speelschema. Zodra de kaartverkoop start (ergens in januari / februari) komen er in het speelschema op die site links te staan waarop je kunt klikken om kaartjes te kopen.

    Op 10 en 11 mei staat in het schema "@ Orioles". Dat betekent dat ze op die dagen in Baltimore in het stadion van de Orioles spelen. Een uitwedstrijd dus, net zoals op alle andere dagen die in het speelschema lichtgekleurd zijn. Op de donkerblauwe dagen spelen ze in St. Petersburg.

    Als je graag een honkbalwedstrijd bezoekt, dan kun je t.z.t. ook eens kijken op de website van de Florida State League, een competitie van minor league teams. Minder druk, minder duur en toch een leuke belevenis. Niet vergelijken met een Major League Baseball wedstrijd, want dat is echt heel anders qua totale belevenis.

    Veel plezier!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #264

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Hallo,

    Heb net als Lauya een vraag over Baseball in Florida. Hebben de USA meerdere keren bezocht en gaan in maart voor de 5e keer naar Florida. Mijn schoonzus wil graag een Major League Baseball wedstrijd meemaken.
    Nou heb ik dit onderwerp van 38 blz zitten doorspitten maar zie door de bomen het bos niet meer.
    Wij zitten van 2 maart tot 17 maart aan de oostkust en van 18 tot 29 aan de oostkust van FL. Reizen vanaf Jacksonville via Miami naar New Orleans.
    Zijn er in deze periode wedstrijden en welke zijn echt aan te bevelen?
    bedankt bij voorbaat
    D

  5. Top | #265
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Als het goed is, is er weer Spring Training, net als afgelopen jaar.
    Dan komen er veel "grote" teams naar FL. Even in de gaten houden dus.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #266

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Moet je voor zo'n Spring Training ook tickets kopen? zo ja kan die bij het stadion kopen of moet je die vooruit bestellen?

  7. Top | #267
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Ja - kan - kan ook.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #268
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Een mooie brochure over de Grapefruit League (spring training in Florida) kun je hier downloaden. 24 pagina's met alle info van 2011. Ik neem aan dat er ook voor 2012 zo'n boekje komt. Houd daarvoor deze website in de gaten: http://www.floridagrapefruitleague.com/

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #269
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Het programma voor het voorseizoen (spring training) is bekend:

    March 3: @ Twins, Fort Myers, 1:05 p.m. ET
    March 4: Twins, Port Charlotte, 1:05
    March 5: Orioles, Port Charlotte, 1:05
    March 6: Twins, Port Charlotte, 1:05
    March 7: @ Yankees, Tampa, 1:05
    March 8: split-squad vs. Tigers, Port Charlotte, 1:05
    March 8: split-squad @ Twins, Fort Myers, 1:05
    March 9: Orioles, Port Charlotte, 1:05
    March 10: @ Red Sox, Fort Myers, 1:05
    March 11: Pirates, Port Charlotte, 1:05
    March 12: Minnesota, Port Charlotte, 1:05
    March 13: @ Orioles, Sarasota, 1:05
    March 14: Marlins, Port Charlotte, 1:05
    March 15: Phillies, Port Charlotte, 1:05
    March 16: @ Blue Jays, Dunedin, 1:05
    March 17: @ Pirates, Bradenton, 1:05
    March 18: Red Sox, Port Charlotte, 1:05
    March 19: Off
    March 30: @ Marlins, Jupiter, 1:05
    March 21: Yankees, Port Charlotte, 1:05
    March 22: @ Pirates, Bradenton, 1:05
    March 23: Blue Jays, Port Charlotte, 7:05
    March 24: @ Twins, Fort Myers, 3:05
    March 25: Marlins, Port Charlotte, 1:05
    March 26: @ Twins, Fort Myers, 1:05
    March 27: @ Red Sox, Fort Myers, 7:05
    March 28: Pirates, Port Charlotte, 7:05
    March 29: @ Phillies, Clearwater, 1:05
    March 30: @ Pirates, Bradenton, 1:05
    March 31: Red Sox, 1:05
    April 1: @ Orioles, 1:05
    April 2: Twins, Port Charlotte, 1:05
    April 3: @ Twins, Fort Myers, 1:05
    April 4: TBD, Tropicana Field

    Thuiswedstrijden worden gespeeld in Port Charlotte aan de Golf van Mexico, tenzij anders aangegeven.
    @ = uitwedstrijd.

    Tickets voor de thuiswedstrijden kosten tussen $9 en $27 en gaan in de verkoop in januari (precieze datum is nog niet bekend).

    Zie ook http://tampabay.rays.mlb.com/spring_...me.jsp?c_id=tb

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #270
    Vaste Bezoeker Lauya's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    51

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Hallo!!

    Al eerder ben ik al heel goed geholpen door jullie over mijn vraag over St. Petersburg. Nu piesen we daar helaas naast de pot, maar vlak daarna vertrekken we naar Orlando.
    We willen dolgraag een wedstrijd meemaken, en het maakt ons eigenlijk niet uit wat, maar we hebben net steeds pech.

    Is er misschien ergens een handige site waar je kunt kijken wat er in Orlando te doen is? Ik ben wel het e.a. tegengekomen, maar daar staan slechts wedstrijden tot april.
    Of is het seizoen daarna gewoon afgelopen?
    We zitten van 12 tot 17 mei in Orlando.

    Iemand een idee op welke clubs ik kan zoeken?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •