Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 30 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 299

Onderwerp: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

  1. Top | #211

    Standaard Re: Baseball in maart?

    Michael, heb geprobeerd om baseball ticktets te reserveren, maar omdat ik voor hun in het buitenland woon lukt dat niet.

    St Louis Cardinals vs. Florida Marlins
    Roger Dean Stadium
    Jupiter, FL
    Sun, Mar 8, 2009 01:05 PM
    Heb dan wel de volgende keuze:
    For International Orders Only - Tickets held at Will Call can only be retrieved by the cardholder with original credit card of purchase and a valid photo ID with signature such as a government issued ID, driver's license or passport.
    Snap daar dus niets van.Misschien kan jij me advies geven over hoe ik het beste een ticket kan bestellen.

    Groet Nocodes
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-09 om 19:07.

  2. Top | #212
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Baseball in maart?

    Will Call; tickets bestellen en deze kunnen aan het stadion afgehaald worden op aangegeven tijdstippen (meestal vanaf een paar uur voor de wedstrijd)

    Zoals er staat; afhalen op vertoon van geldig ID (rijbewijs, paspoort) en de creditcard waarmee ze betaald zijn. Werkt prima, hebben wij ook al een paar keer gedaan.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #213
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball in maart?

    During Spring Training, the Ticket Office will be open every day from 9:00 AM to 5:00 PM.
    Gewoon naar de kassa's gaan, daar is dan meestal een loket met een bordje "Will call" of "Ticketmaster" erboven. Daar kun je dan je tickets afhalen, als je je ID en creditcard laat zien.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #214
    Regelmatige Bezoeker lelie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    39

    Standaard Re: Baseball in maart?

    Bedankt voor de uitgebreide antwoorden, Michael. We bekijken het daar wel even, we kunnen altijd ter plekke bekijken of er nog kaarten zijn (toch?). Als die er niet zijn, zijn we ook zo weer "thuis". Inderdaad een voordeel dat het overdag is. Lijkt me erg gezellig.
    Ik zal je reisverslag er even bij pakken.
    Plannen voor volgend jaar:
    April/Mei 2010: 18 dagen Florida en Las Vegas
    September 2010: 3 weken Route 66
    .......................\\/..........................

  5. Top | #215
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball in maart?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lelie Bekijk Berichten
    we kunnen altijd ter plekke bekijken of er nog kaarten zijn (toch?).
    Voor wedstrijden van/tegen de Yankees en Red Sox kun je dat vergeten, die zijn uitverkocht. Bij andere wedstrijden: kom dan op tijd!! Vlak voor de wedstrijden kunnen er wel eens heel erg lange rijen voor de kassa's staan.

    Tip: Als je toch in de buurt bent, koop dan een dag vantevoren tickets. Er zijn elke dag kassa's open, ook als er geen wedstrijd is op die dag, dus rijen zul je dan niet hebben.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #216
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    19

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    wie kan mij wat uitleg geven over het honkbal?
    we gaan eind april voor 10 dagen naar Orlando!
    welke honkbalclub zit daar in de buurt?? en hoe kom ik aan kaartjes?
    is het veilig om die via internet te bestellen?

    groet Germa

  7. Top | #217
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Hoi Germa,
    Ik heb zojuist wat topics over honkbal hier op het forum samengevoegd, zodat er één duidelijk topic over is.

    In het tweede bericht in dit topic kun je vinden waar (professioneel) honkbal wordt gespeeld in Florida. Op de websites van de clubs kun je vinden wanneer ze waar spelen.

    Over bestellen van kaartjes is ook al veel geschreven. Via de websites van de clubs kun je veilig kaartjes bestellen via Ticketmaster, da's de officiele verkoper van MLB-tickets. Als je ze daar besteld worden ze niet opgestuurd, maar kun je ze vlak voor de wedstrijd aan een "will call"-loket ophalen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #218
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    32

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Welke plaatsen? Ligt eraan wat je uit wilt geven. Enig idee?
    Felle supporters? Nee, this is America! Geen hooligans hier!
    Reistijd? zie http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF-8&tab=wl
    Spannende wedstrijden? Niet te voorspellen, helaas.
    Nou afgelopen jaar geweest naar New York Yankees vs New York Mets daar was het soms "gezellig" op tribune. Maar goed dat is een uitzondering.

    Afgelopen vrijdag kaarten besteld voor Chicago White Sox en a.s. vrijdag kaarten bestellen voor Chicago Cubs. Laatste gaat wel lastig worden vrees ik. Maar goed is nog iedere keer gelukt en er zijn meer wegen die leiden naar Chicago Rome. Laatste jaren tijdens vakanties naar Noord-Amerika geweest en steeds honkbalwedstrijden meegepakt. Met bezoek aan Milwaukee Brewers dit jaar gaat dit dan kruisje nummer 17 worden van de totaal 30 in de MLB.

    Voor de mensen die willen weten wat de beste plaatsen zijn. Ik zit zelfs het liefst aan de kant van het eerste honk. Soms zijn lage plaatsen duur. Maar ga gerust op de bovenste ring zitten en je ziet het goed.

    Voor de White Sox kon ik kaarten kopen (best available) van 42 USD voor het verre veld. Nu zit ik achter thuisplaat voor 27 USD op de bovenste ring.

    Op de diverse clubswebsites (makkelijk te benaderen via www.mlb.com) zie je onder tickets seating and pricing staan en als je op een vak klikt zie je een foto met het zicht op het speelveld.

  9. Top | #219
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milco Bekijk Berichten
    Nou afgelopen jaar geweest naar New York Yankees vs New York Mets daar was het soms "gezellig" op tribune. Maar goed dat is een uitzondering.
    Hier ben ik het niet mee eens.
    Ik ben nu twee keer naar een wedstrijd van de Yankees in Tropicana Field(thuishonk van de Rays) geweest. Je kan op mijlen afstand zien dat ik een Yankee fan ben, en heb beide keren een zeer gezellige, vriendelijke sfeer ervaren tussen de Rays fans.
    Ze horen snel dat je een buitenlander bent en vinden het prachtig( en zijn er trots op dat jij als Nederlander de moeite neemt om naar het honkbal te gaan) om met je over hun favoriete sport van gedachte te wisselen.

    Kortom het is MEER regel dan uitzondering dat het gezellig is.

    Sjon

    Trouwens de laatste keer hadden wij de kaartjes een dag van te voren gekocht, kregen we omdat het een speciale kinderdag was ook nog gratis hot-dog en drank bij de kaartjes!!!

    En aan Veghel, 216 is een mooie plek is op de eerste ring, maar je ziet het nog uitstekend

  10. Top | #220
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milco Bekijk Berichten
    Nou afgelopen jaar geweest naar New York Yankees vs New York Mets daar was het soms "gezellig" op tribune. Maar goed dat is een uitzondering.
    @ robisjo; er staat ook Yankees vs Mets. Dat is volgens mij net zo iets als 020 vs 010,
    of Zwolle - Eagles, ook altijd "gezellig". [-X
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •