Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 30 EersteEerste ... 111920212223 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 299

Onderwerp: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

  1. Top | #201
    Regelmatige Bezoeker lelie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    39

    Standaard Re: Baseball in maart?

    Jammer dat de echte wedstrijden nog niet begonnen zijn. Ik vind juist het hele spectakel eromheen zo leuk. Maar dat heb je zeker niet bij oefenwedstrijden he?
    Zijn de kaarten bij een oefenwedstrijd veel goedkoper?

  2. Top | #202
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball in maart?

    Genoeg spectakel tijdens Spring Training!

    Tickets zijn inderdaad goedkoper. Hangt uiteraard wel weer af van de plek die je hebt wat ze kosten. Ik heb ze wel allemaal via internet vooraf geboekt, want het is meestal wel erg druk = vol.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #203
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Baseball in maart?

    Als ik het goed heb begint het seizoen van de Tampabay Rays pas in April. Zij beginnen wel wat eerder met de training.
    http://tampabay.rays.mlb.com/schedul...=tb&m=4&y=2009

    Harm

  4. Top | #204
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball in maart?

    Dat heb je helemaal goed, Harm. Maar het voorseizoen is minstens net zo sensationeel als het echte werk. Sinds dit voorjaar kan ik daar gelukkig over meepraten, heb het in het echt meegemaakt.

    Als je de kans hebt om in het spring season een wedstrijdje mee te pakken: DOEN! Mijn mening!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #205
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    18

    Standaard Re: Baseball in maart?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Als je de kans hebt om in het spring season een wedstrijdje mee te pakken: DOEN! Mijn mening!
    We gaan dat ook zeker proberen. Ik ben inmiddels al bij heel wat "gewone" baseball wedstrijden geweest dat zo'n wedstrijd misschien ook wel eens leuk is.

    Qua zitplaatsen zit ik het liefst achter de slagplaat op de middelste ring.

    Bedankt voor de tips!

    Roland


    In 2009 voor de 3e keer naar Florida, voor de 16e keer naar Amerika!

  6. Top | #206
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Baseball in maart?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Als je erbij wilt zijn kun je wel het beste vantevoren kaarten bestellen.
    Dus als ik het goed begrijp geen last-minute kaartjes?
    Ik wil het liever daar bepalen op welke dag en waar ik zo'n wedstrijd zou willen zien, en ook afhankelijk van het weer natuurlijk.
    Wij gaan in dezelfde periode als Lely en Roland en het lijkt ons ook wel eens leuk om zo'n spectakel mee te maken maar boeken liever geen kaartjes vooraf.

  7. Top | #207
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball in maart?

    Als je geen kaartjes vooraf koopt heb je dus gewoon de kans dat op de dag zelf de kaartjes zijn uitverkocht. Dan is het too bad sandwichspread. "Uitverkocht" zul je vooral tegenkomen bij de wedstrijden van de Yankees (Tampa) en Red Sox (Ft. Myers), maar ook bij de andere teams als die "thuis" tegen deze clubs spelen. De overige wedstrijden lopen echter ook al redelijk snel vol, voornamelijk ook omdat de stadions waarin ze spelen lang niet zo groot zijn als de "echte" stadions waar ze tijdens het echte seizoen in spelen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #208
    Regelmatige Bezoeker lelie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    39

    Standaard Re: Baseball in maart?

    Ik heb net via ww.ticketmaster.com gekeken naar baseballgames in Orlando in de persiode dat wij er zijn (vanaf 15 maart) en er zijn aardig wat wedstrijden.
    Maar dit zijn oefenwedstrijden, maar ik wil eigenlijk weten of het wel op de échte wedstrijden lijkt qua poppenkast eromheen.
    Worden de spelers allemaal voorgesteld? Wordt het volkslied gezongen?
    Of is het veel soberder?

    Groetjes van Marloes
    Plannen voor volgend jaar:
    April/Mei 2010: 18 dagen Florida en Las Vegas
    September 2010: 3 weken Route 66
    .......................\\/..........................

  9. Top | #209
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Baseball in maart?

    Het volkslied wordt gespeeld bij zowat iedere wedstrijd in de US. Of dat nu highschool basketbal, motorcross of waterskiëen is, de SSB is er bij.

    Er worden wat zeer interessante oefenwedstrijden afgewerkt, en hoe het daar toegaat kan Michael66 je zeker vertellen. Die heeft voorjaar 2008 een ware baseball pelgrimstocht gehad in Florida.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #210
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball in maart?

    Daar issie dan; baseballfloridaforumguru66!!!

    In de tweede helft van maart worden de "oefen"wedstrijden wat serieuzer, dan zijn de probeer-het-eens-spelers voor het grootste deel al in de lagere klassen gestopt. Alleen dit jaar ... beetje pech. Want de baseball world classic wordt gespeeld, en afhankelijk welke spelers daaraan deelnemen en hoe ver hun respectievelijke landen in die competitie komen .... er zullen bij de verschillende teams dus wel wat (top)spelers ontbreken.

    Qua poppenkast eromheen ... ja, dat is er. Wel wat minder, want ze spelen in kleinere stadions (8000-12.000 toeschouwers) en daar is gewoon wat minder plek voor de "poppenkast". Uiteraard kun je er van alles eten en drinken, no problem. En ook allerlei prullaria van de verschillende teams kopen. Maar gezien de kleinere opzet is er gewoon iets minder te doen aan andere extra's dan in de grote stadions.
    Voordeel is wel dat de meeste wedstrijden overdag worden gespeeld (start rond 13.00u) en er behoorlijk wat gezinnen op af komen, waardoor er een heel gezellige sfeer ontstaat. Vind ik. Bekijk wat dat betreft ook mar eens mijn reisverslag van spring training 2008. Zie onderaan dit bericht.

    Volkslied? Ja! Altijd.
    Voorstellen van spelers? Nee, da's alleen gebruikelijk tijdens de playoffs, dus bij de finalewedstrijden in oktober.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •