Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 30 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 299

Onderwerp: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

  1. Top | #191
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    19

    Standaard Ophalen honkbal tickets Florida Marlins Will Call

    Wij hebben kaartjes gekocht voor de Florida Marlins in het Dolphin Stadium. Deze kaartjes moeten we ophalen bij het Will Call loket. Kan iemand vertellen waar je de openingstijden van dit loket kunt vinden en hoe ver van te voren je de kaartjes moet ophalen?
    Sept 2008: Voor het eerst naar Amerika :-o Volg onze reis op ramaflorida.blogspot.com

  2. Top | #192
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Ophalen honkbal tickets Florida Marlins Will Call

    Ik zou zeggen kijk op de site van deFlorida Marlins, daar staat dit vaak gewoon vermeld.

    Het is niet standaard voor iedere wil call gelijk hoe de openingstijden zijn en wanneer de tickets afgehaald kunnen worden.

    Dus bezoek de website en kijk of je daar de info vandaan kunt halen.
    Zo niet, dan zou ik ze bellen, want dan kunnen wij het naar alle waarschijnlijkheid ook niet voor je vinden.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  3. Top | #193
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Ophalen honkbal tickets Florida Marlins Will Call

    Wij hebben voor Orlando Magic de will call kaarten een half uur voor de wedstrijd opgehaald aan het loket. Het kon, voor zover ik nog weet, vanaf 24 uur voor de wedstrijd.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #194
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Baseball

    Vanavond voor het eerst naar een baseball wedstrijd geweest in Atlanta Turner field.
    De wedstrijd ging tussen de Braves en de Phillis,de Braves hebben verloren met 4-3.
    Een super ervaring om mee te maken.

    Dennis

  5. Top | #195
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Rays of Marlins?

    Dag allemaal, ik ben nieuw hier op het forum. Wij willen met het gezin volgende zomer (2009) vanaf ca. 1 juli naar Florida. Het is voor ons de eerste keer dat we daar een kijkje gaan nemen dus ben me al druk aan het orienteren.

    Het lijkt me prachtig om de sfeer van een echte baseball game mee te maken. Maar naar welk team kan ik het best gaan? De Tampa Bay Rays of de Florida Marlins? Waar is het meeste sfeer en het mooiste stadion? Ik heb de schema's al bekeken en zie dat in onze periode de Rays spelen tegen de Toronto Blue Jays en de Oakland Athletics. De Marlins spelen tegen de Pittsburg Pirates en de Philadelphia Phillies.

    Wat raden jullie me aan?

  6. Top | #196
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Rays of Marlins?

    De Rays zitten inmiddels wel in de World Series! In juli daar maar 'ns gaan kijken dus.
    Heeft niemand hier ervaringen met een bezoek aan een baseball game?
    Heb nog twee kids (4 en 12). Is er voor hen ook wat te doen in het stadion?

  7. Top | #197
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Rays of Marlins?

    Er is bijde Rays een heleboel te doen in het stadion. Wat dat allemaal is kun je vinden op hun website: hier en hier.

    Ik kom jaarlijks bij de Rays, mijn ervaringen kun je lezen in mijn reisverslagen, zie de link onderaan dit bericht.

    In andere onderwerpen in dit deel van het forum (American sports in Florida) staan al een heleboel tips, lees die ook eens door. Als je dan nog specifieke vragen hebt kun je ze uiteraard nog stellen, ik zal dan trachten je van een goed antwoord te voorzien.

    Veel leesplezier!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #198
    Regelmatige Bezoeker lelie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    39

    Standaard Baseball in maart?

    Weet iemand of het baseballseizoen in maart al begonnen is?
    Wij willen tijdens onze Amerika-vakanties minimaal 1 baseballgame zien. De sfeer die daar hangt is fantastisch!

    We zitten van 15 maart tot 28 maart in Orlando.
    Kan iemand me vertelen of er in die tijd ook wedstrijden zijn?

    Alvast bedankt!

    Groetjes van Marloes :lol:

  9. Top | #199
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Baseball in maart?

    In die periode oefenen de Atlanta Braves bij Disney World of Sports en daar zitten vaak hele leuke wedstrijden bij. Kijk maar even op hun site.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #200
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball in maart?

    In die periode is het sprin training en zitten er een heleboel MLB-teams in Florida voor hun voorbereiding op het seizoen. En ze spelen dan een heleboel onderlingen wedstrijden. Zie mijn reisverslag van 2008 feb/mrt. Als je erbij wilt zijn kun je wel het beste vantevoren kaarten bestellen.

    Als je weet naar welke wedstrijd(en) je gaat kan ik je misschien tips geven wat er te doen is en welke plaatsen je het best kunt nemen.

    NB: Het schedule van de meeste teams staat nog niet helemaal vast, gaat de komende maand komen. Nog even geduls.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •