Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 30 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 299

Onderwerp: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

  1. Top | #181

    Standaard Re: Tampa Bay Rays VS New York Yankees

    Bedankt voor de snelle reactie!
    De dag ervoor naar het stadion rijden is geen optie, vermits we dan nog in Orlando zitten.
    Ik zal dan inderdaad de bezoekersaantallen in de gaten houden, en eventueel toch op voorhand tickets bestellen.

    Nog een ander vraagje: Ik heb ook eens gekeken naar de Major League American football wedstrijden, maar die data komen echt niet uit. Zijn er nog Minor League American football teams in Florida die de eerste 2 weken van September een wedstrijd spelen ?
    Kan je mij een team aanbevelen ?

    Eventueel nog andere sporten die de moeite zijn om eens te gaan bekijken ?
    (ok, het was meer dan 1 vraagje :lol

  2. Top | #182
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tampa Bay Rays VS New York Yankees

    Major League American Football? Ik denk dat je de NFL bedoeld, de National Football League. Daarin spelen drie teams uit Florida, te weten de Buccaneers in Tampa, de Jaguars in Jacksonville en de Dolphins in Miami.

    Van een soort "minor league" in het American Football weet ik niets. Je zou eens kunnen kijken bij de verschillende highschools en colleges, dat zijn de meest voor de hand liggende opleidingsinstituten voor de NFL. Kijk ook eens hier, misschien heb je er wat aan.

    Begin september ben je ook net te laat voor het training camp van de Bucs, die zitten van 26-7 tot 13-8 in Disney's Wide World of Sports. Da's ook geen optie.

    Andere sporten? Autoraces, Jai Alai, watersport .... Kijk eens de andere topics in dit gedeelte van het forum door, ik heb er al een heleboel in beschreven.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #183
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    19

    Standaard E-tickets Honkbal

    Beste forumleden,

    Graag zou ik op 20 september 2008 de wedstrijd van de Florida Marlins tegen de Philadelphia Phillies willen bijwonen. Deze wedstrijd is een super saturday game en wellicht populair? Graag zou ik vooraf e-tickets willen kopen. Ik kan echter geen website vinden waar dit mogelijk is. Er wordt steeds verwezen naar het versturen naar een adres, wat naar NL zo'n 30 - 40 dollar kost.

    Heeft iemand een tip voor een goede website? Of kun je ter plekke in het stadion nog gewoon kaartjes kopen?

    gr. Ralph

  4. Top | #184
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: E-tickets Honkbal

    Normaal gesproken kun je bij Ticketmaster.com tickets kopen op Will Call. Die betaal je dan online, en kun je afhalen bij een (vaak speciaal Will Call) loket aan het stadion.
    Wij hebben dat al eens gedaan voor basketball (Amway Arena) en baseball (WDW of Sports) en het werkt prima.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #185
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: E-tickets Honkbal

    Gewoon ter plaatse tickets kopen. Bij de Marlins is dat nooit een probleem. Zeker dit seizoen niet ... :shock:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #186
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: E-tickets Honkbal

    Wij zijn afgelopen vrijdag naar dezelfde wedstrijd gekocht en ik had kaartjes via internet gekocht en bij de Will Call opgehaald. Super geregeld!! Maar aangezien de wedstrijden nooit uitverkocht zijn kun je net zo goed daar je kaartje kopen!!
    Groetjes,
    Veronique
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  7. Top | #187

    Standaard Florida Marlins vs Washington Nationals

    Wij gaan in September naar Florida. Van 12 t/m 14 september zijn we in Miami. We willen graag naar een honkbalwedstrijd en ik heb gezien dat de Florida Marlins op 12, 13 en 14 september tegen de Washington Nationals spelen.
    Helaas hebben wij geen verstand van honkbal, maar is het gebruikelijk dat er altijd 3 wedstrijden achter elkaar worden gespeeld?
    Wie kan ons uitleggen hoe deze competitie in elkaar zit??

  8. Top | #188
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: Florida Marlins vs Washington Nationals

    Ik heb geen idee of het normaal is, maar zag wel dat wanneer ik in Orlando ben (begin september) de Tampa Bay Rays ook 3 dagen achtereen spelen.

    Gok er dus op dat het normaal is

  9. Top | #189
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    midden van het land
    Berichten
    29

    Standaard Re: Florida Marlins vs Washington Nationals

    http://florida.marlins.mlb.com/sched...e.jsp?c_id=fla

    hier kun je het hele schema vinden (ook van andere clubs).
    Ik zie dat ze 3 a 4x achter elkaar tegen zelfde tegenstander spelen, waarom??? geen idee wat de filosofie erachter is (afstanden?).
    Misschien kun je er ergens om uitleg vragen.

    gr,
    Ann

  10. Top | #190
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Re: Florida Marlins vs Washington Nationals

    Het komt omdat de afstanden zo groot zijn. Stel je voor dat ze maar 1 wedstrijd spelen dat zou in dit geval zo'n 4 uur reizen zijn. Maar stel je eens voor dat de Seattle Mariners die kant op moeten komen, die zouden dan 6 uur in een vliegtuig moeten zitten voor 1 wedstrijd. Verder is het een heel spectakel, ik denk dat er wel zo'n man of 60 op reis gaan per team. Vandaar dat ze meerdere wedstridjen achter elkaar plannen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •