Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 30 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 299

Onderwerp: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

  1. Top | #141
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Rays @ Disney: 15-17 mei 2007

    Hmm, 15 en 16 mei zijn wij in ieder geval in Orlando.

    Ik weet dat het mijn vriend een fantastische ervaring lijkt om een Amerikaanse sportwedstrijd te zien.

    Waar kun je daarvoor kaartjes bestellen?

  2. Top | #142
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Rays @ Disney: 15-17 mei 2007

    Ah, ik heb het al gevonden. Vanaf 17 februari zijn de kaartjes te koop via ticketmaster.com en de wedstrijd begint om 7.10 pm. Vanavond maar eens aan m'n vriend vragen, maar die vindt het vast een goed idee

  3. Top | #143
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: @michael66 (vragen en tips over Baseball)

    Michael........

    Uhhhhh, kijkend naar jouw grafiekje lees ik dat op 10 september circa 21 duizend toeschouwers aanwezig waren........... Geloof me.............. ik heb veel stadions met allerlei evenementen van binnen gezien en heb het idee dat ik wel aardig kan schatten hoeveel mensen aanwezig zijn...maarre....ik schat dat ik dan een kleine 15 duizend over het hoofd heb gezien:???:

    De toko was vrij leeg die dag. Tellen ze ook de gratis ter beschikking gestelde kaarten mee ofzo??

  4. Top | #144

    Standaard Re: @michael66 (vragen en tips over Baseball)

    Dat noem ik nou nog eens een uitgebreid en deskundig antwoord !!!
    Daarom stel ik de vragen ook hier

    Wordt vooral een lange dag. Wedstrijd start iets na 19.00u en duurt minimaal 3 uur. Dan nog vanaf ht parkeerterrein zien te komen (zeker bij drukke wedstrijden kan dat eventjes duren), de 275/375 op zien te komen en nog zeker anderhalf uur rijden naar Orlando. Reken er maar op dat je pas rond 01.00u of later "thuis" bent.
    Ja het zal dan wel een drukke dag worden dus we doen Busch Gardens en de wedstrijd apart .We rijden wel 2 keer naar Tampa. Rond een uur of 1 thuis ofzo is niet zo erg.

    Als eerste je laatste opmerking: de Yankees met Barcelona vergelijken gaat enigzins mank. Maar de Yankees zijn inderdaad wel het meest populaire team in de VS, op korte afstand gevolgd door de Boston Red Sox. Dan zijn ook de teams met veruit de grootste "payroll".
    Als de Yankees "uit" spelen, zijn er meestal toch enorm veel Yankees-fans. Bij de Devil Rays zels vaak meer dan Rays-fans. Dus "uit" spelen ze toch een beetje een thuiswedstrijd.
    De kans dat de wedstrijd uitverkocht is? Nihil! Vorig jaar was er één wedstrijd geheel uitverkocht: op Opening Day tegen de Orioles waren er 40.199 toeschouwers. Tegen de Yankees waren er gemiddeld (over 9 thuiswedstrijden) 27.387, minimaal 17.059 (3 mei) en maximaal 34.787 (8 juli). Het zijn daarmee wel de drukst bezochte wedstrijden in Tropicana Field. Dus als je zeker wilt zijn van een bepaalde plaats is het wel handig als je een (paar) dag(en) vantevoren (als je toch in de buurt bent) alvast een ticket haalt. Als de plaats je niet zoveel uitmaakt, dan koop je je tickets gewoon vlak voor de wedstrijd.
    Met Barcelona bedoel ik een beetje dat veel mensen het een mooie club vinden, maar ik had ook Liverpool ofzo op kunnen noemen. Is wel fijn dat het bijna nooit uitverkocht is ,dan kunnen we ter plekke gewoon een kaartje kopen. Dat hebben we trouwens bij de vorige 3 sportwedstrijden ook gedaan. Marlins(honkbal),Dolphins(Football) en bij de Magic(Basketbal). Bij de Marlins was het echt maar voor 30 % vol. Bij de dolphins hadden we wel geluk omdat het bijna vol zat vanwege het afscheid van Dan Marino. Bij de Magic zijn we er al s'middags heen gereden omdat er bij het basketballen er niet veel inkunnen.

    Ja, dat weet ik (zo ongeveer), alhoewel er no geen vaste tijden zijn vastgesteld. Vorig jaar was de begintijd meestal 7.05pm of een minuut of tien later, afhankelijk van of en welke televisiezender de wedstrijd uitzond.
    Dit jaar is de verwachting dat de standaard-starttijd 7.15pm wordt. In een enkel geval (laatste wedstrijd in een serie tegen een team) kan ded startijd naar 1.15pm worden opgeschoven, maar dat zal vanwege minder bezoekers niet zo vaak voorkomen.
    Houd in ieder geval het schedule even in de gaten, zodra de starttijden bekend zijn staan se daar in.
    Iets na 7en is wel een mooie tijd. Das beter dan rond 9 uur.

    [/quote]
    Hier kun je o.a. zien dat het gemiddeld aantal toeschouwers bij thuiswedstrijden (16.902) een stuk lager ligt dan bij uitwedstrijden (28.617).
    Absoluut dieptepunt was een wedstrijd tegen de Texas Rangers, met 7.147 toeschouwers. Dan is Tropicana Field echt heel erg leeg en sfeerloos. In 2007 worden dan ook drie wedstrijden tegen de Rangers verplaatst naar Orlando's/Disney's Wide World of Sports, zogenaamd om de binding met de supporters in de midden-Florida regio te versterken. Ook wel leuk voor de toeristen daar.
    "The Ballpark" heeft 9.500 plaatsen, en ik verwacht dat die wel uitverkocht raken.
    [/quote]

    Ik ben benieuwd wanneer ze dan in Orlando spelen is wel leuk voor de mensen die er dan zitten.

    Ik heb ook nog zitten kijken voor andere sportwedstrijden. De voorkeur had ijshockey omdat dat 1 van de 4 hoofdsporten is die we nog niet bezocht hebben. Maar het gewone seizoen is volgens mij begin april al afgelopen en wat erna gebeurd is nog niet te vinden bovendien als bv. Tampa Bay de play offs haalt dan zullen die wedstrijden wel populair zijn.
    Datzelfde is met basketballen. De Orlando Magic spelen hun laatste wedstrijd ergens in april. Dus das een beetje hetzelfde als met Ijshockey.
    Verder is er geen American Football.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  5. Top | #145
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: @michael66 (vragen en tips over Baseball)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel Bekijk Berichten
    Michael........

    Uhhhhh, kijkend naar jouw grafiekje lees ik dat op 10 september circa 21 duizend toeschouwers aanwezig waren........... Geloof me.............. ik heb veel stadions met allerlei evenementen van binnen gezien en heb het idee dat ik wel aardig kan schatten hoeveel mensen aanwezig zijn...maarre....ik schat dat ik dan een kleine 15 duizend over het hoofd heb gezien:???:

    De toko was vrij leeg die dag. Tellen ze ook de gratis ter beschikking gestelde kaarten mee ofzo??
    Volgens officiële opgave waren er die dag 16.791 toeschouwers. Waarop ze die cijfers baseren weet ik niet, waarschijnlijk op de opgave vanuit de organisatie zelf.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #146
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Berichten
    43

    Standaard Re: @michael66 (vragen en tips over Baseball)

    Seizoenkaarthouders die niet komen opdagen, worden in NL altijd meegeteld bij de toeschouwersaantallen.
    Ik neem aan daar ook.
    gr
    Arno

  7. Top | #147
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: @michael66 (vragen en tips over Baseball)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnovdb Bekijk Berichten
    Seizoenkaarthouders die niet komen opdagen, worden in NL altijd meegeteld bij de toeschouwersaantallen.
    Ik neem aan daar ook.
    Vast wel. Ze noemen het dan wel "attendance", maar het zou eigenlijk "# of sold tickets" moeten zijn.

    Whatever. Ik kan gewoon iedereen aanraden eens tot de "attendance" te gaan behoren, want het bijwonen van een wedstrijd is echt een belevenis.

    Ik ga dit jaar op 4 en 5 augustus twee wedstrijden tegen de Baltimore Orioles bekijken ... eh .... BELEVEN!

    Wie gaat er mee?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #148
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Rays @ Disney: 15-17 mei 2007

    Info van de St. Petersburg Times:
    Tickets for the May 15-17 series at Disney go on sale Feb. 17, a week before Trop single-game sales launch.
    De eigen website van de Rays:
    Tickets will go on sale Saturday, Feb. 17 at Ticketmaster outlets and via the Devil Rays official website at www.devilrays.com. All fans attending the games in Orlando will receive a voucher for a ticket to one of the remaining weekend games at Tropicana Field next season.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #149
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Rays @ Disney: 15-17 mei 2007

    Ik zie net op SI.com dat het aantal toeschouwers op WWoS uitgebreid kan worden tot 13.000:

    Tomorrowland?
    Seeking to broaden its fan base (and, say some, scout out a potential relocation locale), the team will play a three-game series against the Rangers on May 15-17 at Disney's Wide World of Sports complex near Orlando. The facility can be temporarily expanded to only about 13,000 seats, but in six games at The Trop in 2006, the average TB-Texas draw was 8,241.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #150
    Regelmatige Bezoeker yss's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    20

    Standaard Tickets reserveren Devil Rays mei 2007?

    In mei (3 en 4) willen wij naar een wedstrijd gaan van Devil Rays. Zij spelen dan thuis tegen de Twins.
    Is het aan te raden dat wij tickets reserveren van te voren of kunnen we er gewoon ruim van te voren heen gaan (zoals we al gelezen hadden op dit forum van Michael66!) .
    Tot nu toe is het niet mogelijk om te reserveren op de officiële site van Devil Rays.
    Eerlijk gezegd lijkt het ons ook niet nodig, daar het niet zo'n "hoogste niveau" (sorry, weet niet hoe ik het moet omschrijven) wedstrijd is. Maar toch voor de zekerheid.......

    Groeten, Yvonne



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •