Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 30 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 299

Onderwerp: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

  1. Top | #111
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Berichten
    43

    Standaard

    Ik volg de Caster al sinds ik hem in Haarlem op het EK heb zien spelen.

    Had heel goed slaggemiddelde in de minors en veel RBI's.

    Vond het wel speciaal om live (weliswaar op TV) zijn debuut te hebben gezien.

    Hij werd wel uitgebreid in beeld gebracht inclusief warming up.
    Het was weliswaar kort maar toch op de honken gestaan en nog wel 2 honken.

  2. Top | #112
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard

    Washington Nationals (voorheen Montreal Expos)
    Stadion: Space Coast Stadium
    Adres: 5800 Stadium Parkway, Melbourne
    Website: http://washington.nationals.mlb.com


    Toen ik in juni 2000 of 2001 (ben ik kwijt) in Montreal waren was deze club in Montreal erg hot en populair. Overal in de winkels waren caps e.d. verkocht van de club. We gingen met de ondergrondse ook kijken bij het stadion. (Er waren toen geen thuiswedstrijden) De ingangen van het stadion lagen ook onder de grond (zoals heel veel onder de grond is in montreal; meer dan 30 km gangen met winkels, ziekenhuizen, bibliotheken, restaurants, theaters en noem maar op)

    Toen ik vorig jaar juni (weer formule 1 kijken) terug kwam stond het stadion leeg. De eigenaar had de club verkast naar een andere stad. Ik vind dit ongeloofelijk dat dit zo maar kan. Stel je voor Ajax verhuist naar Lelystad omdat de eigenaar dit wil :twisted: .
    weer aan het werk

  3. Top | #113
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Zo gaat dat in de VS. In hun laatste jaar in Montreal werkten ze al een groot deel van hun thuiswedstrijden af in Puerto Rico, omdat er daar meer toeschouwers (=$$$$) op af kwamen. En zo zitten de meeste eigenaren in elkaar: everything or a buck. Op dit moment lopen er speculaties rond de Florida Marlins (nieuw stadion in/rond Miami of verhuizen naar San Antonio) en zelfs de Devil Rays (het laatste team dat in een stadion speelt met een vast dak).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #114
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Rays' Greg Norton slaat een knuppel aan gruzelementen:


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #115
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Stuart Sternberg, de nieuwe "Principal Owner" van de Devil Rays. Hij is mede-eigenaar en namens de groep eigenaren het uitvoerend hoofd. Zijn belangrijkste opdracht is het team hogerop te brengen en de Tampa-area meer bij het team te betrekken.

    Filmpje Foto-linkje

    O ja, hij is ook de gelukkige eigenaar van een paar honderd miljoen dollar, vergaard met investeringsbedrijven in New York. En voor de dames: nee, hij is geen vrijgezel. Getrouwd en 4 kids.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #116
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #117
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard

    Wow, heel gaaf, ik had het me anders voorgesteld. Schitterend. en zo te zien, zie je het in het outfield (de goedkopere plaatsen) ook prima.

    Bedamkt michael.

    Groet
    Joost
    weer aan het werk

  8. Top | #118
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ja hoor. Dit was het zicht dat ik in 2005 had:


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #119
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard @michael66 (vragen en tips over Baseball)

    Michael,

    Enkele maanden geleden kwam ik door jouw postings op het forum op het idee om tijdens onze komende vakantie Tropicana Field met een bezoekje te vereren. Als bezoeker van sportwedstrijden in alle uithoeken van Europa werd het zeker tijd om de Amerikaanse sportbeleving eens van dichtbij mee te maken. Zondag 10 september spelen de Devil Rays tegen de Oakland A's om 1.15 uur.

    Die ochtend zullen wij ons hotel in Orlando verlaten om te rijden naar St Pete's Beach waar wij een reservering hebben in het Bilmar Resort. Na het droppen van de koffers( hopelijk..) op weg naar Tropicana Field. Ik hoop die middag eens een goed idee te krijgen van de Amerikaanse sportbeleving. Ik heb jouw verslagen van 2005 en 2006 gevolgd (mijn complimenten overigens.) en daar de nodige info uit gehaald.

    Heb jij nog enkele tips mbt het hoe laat aanwezig zijn bij het stadion, welke sectie ik kaarten voor moet kopen? Hoe laat moet ik op mijn stoel zitten? Zijn er bepaalde sectie in het stadion waar we absoluut niet moeten plaats nemen? Ik hoor het graag van je.

    Ik mag je nogmaals bedanken namens mijn vrouw :lol:

    citaat:"Moet je nou zelfs tijdens onze vakantie nog plaats nemen in een stadion???? :roll:

    reactie:"Is één outletmall niet meer dan genoeg??" :twisted:

  10. Top | #120
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: @michael66

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
    Enkele maanden geleden kwam ik door jouw postings op het forum op het idee om tijdens onze komende vakantie Tropicana Field met een bezoekje te vereren. Als bezoeker van sportwedstrijden in alle uithoeken van Europa werd het zeker tijd om de Amerikaanse sportbeleving eens van dichtbij mee te maken.
    Aaahaaa, weer een zieltje gewonnen voor de prachtige en op-en-top amerikaanse sport. Hier krijg je echt h=geen spijt van als je het tenminste gewoon over je heen laat komen, ervaar de ervaring, beleef de belevenis!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
    Zondag 10 september spelen de Devil Rays tegen de Oakland A's om 1.15 uur.
    Ja, klopt helemaal. En ondanks het grote verschil in plaats in de ranglijst (Rays onderaan de AL East, A's bovenaan de AL West) zie ik het nog wel een hele leuke wedstrijd worden. De begintijd van kwart over één is ideaal als je met kids gaat, maar ook zonder kids zul je een leuke dag beleven, waarbij je de grote warmte van de middag ontwijkt vanwege de koelte in het heerlijke overdekte stadion.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
    Die ochtend zullen wij ons hotel in Orlando verlaten om te rijden naar St Pete's Beach waar wij een reservering hebben in het Bilmar Resort. Na het droppen van de koffers( hopelijk..) op weg naar Tropicana Field.
    Bilmar hotel is mooi, op ongeveer 30-40 minuten rijden van "the Trop". De kans dat je daar al vroeg je koffers kunt droppen acht ik echter vrij klein, meestal kun je pas inchecken vanaf 15.00u. Maar je kunt het altijd proberen. Ga er vanuit dat je wel 2 uur aan het rijden bent vanuit Orlando.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
    Ik hoop die middag eens een goed idee te krijgen van de Amerikaanse sportbeleving. Ik heb jouw verslagen van 2005 en 2006 gevolgd (mijn complimenten overigens.) en daar de nodige info uit gehaald.
    Dat zul je m.i. zeker krijgen. Ik heb elk jaar nog steeds een kriebel in m'n buik als ik het stadion binnenkom en de trappen oploop door de catacomben, en het moment dat ik het veld zie is elke keer weer "WOW!!".
    En bedankt voor het compliment. Al was mijn wedstrijdverslag dit jaar wat beperkt, had gewoon eventjes geen zin om er wat aan te doen, te druk met genieten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
    Heb jij nog enkele tips mbt het hoe laat aanwezig zijn bij het stadion, welke sectie ik kaarten voor moet kopen?
    De deuren gaan in het weekend twee uur voor aanvang van de wedstrijd al open, dus om 11.15u. Dan begint meestal ook (of is al bezig) de batting practice, de training waarbij de spelers zich opwarmen met het slaan van een paar ballen, liefst zover mogelijk. Een goed moment om te bproberen een balletje te bemachtigen, want alles wat de tribunes in gaat (geslagen of door spelers express gegooid) mogen de toeschouwers houden.
    De dag is er ook een giveaway, een knuppelzak (Rays Bat Bag) met opdruk van de Rays. Alleen voor de eerste 10.000 kids onder 14 jaar. Heb je kids en wil je zeker zijn van een batbag, dan kun je beter minstens een half uur voor openingstijd (dus 10.45u) voor de deur staan. De sfeer tijdens het wachten vind ik overigens erg leuk en maakt wat mij betreft gewoon deel uit van de hele belevenis.

    Welke kaarten, welke sectie? Da's volledig afhankelijk van wat je wilt, verwacht. Ik heb een aantal keren in sectie 119-121 gezeten, achter het derde honk. Redelijk dicht bij het spel en een behoorlijk gevulde sectie. Maar daar hangt ook een prijskaartje aan van $37 per kaartje. De laatste jaren kies ik ervoor om in het outfield te zitten, in het picknickgedeelte achter secties 142-144. Nomaal kosten tickets in het outfield $14-17, maar het picknickgedeelte is vrij om te zitten voor iedereen (mits er geen verjaardagsfeestjes zijn) en dus koop ik het goedkoopste kaartje in het upper-deck ($8) en loop direct naar het outfield. Daar is de controle ook veel minder, dus als je daar ergens op een stoeltje gaat zitten is er geen haan die er naar kraait.
    Wil je een ultimate-experience? Dan kun je kaartjes voor de Kane's Club nemen (mits verkrijgbaar), vlak achter home-plate. Dan is eten en drinken wel inclusief, wat ook wel mag voor die prijs.
    Ten slotte als je met kids gaat: het is Family Fun Day. Zie http://tampabay.devilrays.mlb.com/NA...ly_fundays.jsp voor de aanbieding.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
    Hoe laat moet ik op mijn stoel zitten?
    Als de wedstrijd begint lijkt me wel handig. Dat "moet" overigens niet; amerikanen komen vaak gewoon wat later naar de wedstrijd, praten wat met hun vrienden, eten wat en gaan weer voordat de wedstrijd voorbij is. Het heet niet voor niets "america's pastime".

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
    Zijn er bepaalde sectie in het stadion waar we absoluut niet moeten plaats nemen?
    Ja, de bovenste decks. Erg stijl, matig zicht op het spel, ver van alle etensstandjes, matige sfeer. Wel goedkope plaatsbewijzen, die goed dienst doen om het stadion binnen te komen en ergens anders te gaan zitten. En "The Beach", het gedeelte achteraan in het rechts-outfield. Da's voor studenten en zo die daar vaak party-en. Niets voor mij, maar als je er van houdt ....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
    Ik mag je nogmaals bedanken namens mijn vrouw :lol:
    citaat:"Moet je nou zelfs tijdens onze vakantie nog plaats nemen in een stadion???? :roll:
    reactie:"Is één outletmall niet meer dan genoeg??" :twisted:
    Da's nou niet aardig van je .... :? Koop nou maar wat leuks voor haar, verwen haar met lekkere dingetjes in het stadion.

    Graag gedaan!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •