Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 30 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 299

Onderwerp: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

  1. Top | #101
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Berichten
    43

    Standaard een winnende serie/1e honkbalbalervaring van een 4 jarige

    Op de een na laatste dag van onze vakantie zijn we naar de zondagmiddagwedstrijd (Eastern sunday) Devil Rays - Kansas geweest.
    We hebben bewust onze vakantie zo gepland dat er een middagwedstrijd in zat. Voor onze zoon Milan van 4 jaar vonden we een avondwedstrijd te laat omdat we ook nog anderhalf uur naar Kissimmee moesten terug rijden.

    De wedstrijd zou 13.15 uur beginnen. Het verkeer op de I4 en de 275 was rustig zodat we om 11.45 op lot 2 onze Chevrolet Malibu konden neerzetten. We liepen, nadat Milan nog even met een politieauto van St Petersburg op de foto was geweest, direct naar de kaartverkoop.
    We kochten 3 maal de Terracebox vak 119 eerste rij voor 21 USD per stuk.
    We wisten al dat er een promotiongift gegeven zou worden aan de eerste 15.000 kinderen. Een Toby Hall (de catcher van de Devil Rays) batting helmet. En ja hoor, ze waren er nog (en ze zijn er nog steeds want er waren totaal maar 11.000 toeschouwers). Milan deed meteen de helm op en die is niet meer afgegaan.
    Vervolgens naar ons vak. Het was nog heel rustig en we liepen eerst naar de rand van het veld. Daar was de batting practice al aan de gang.
    We stonden bij het Kansas deel (wat maakt het uit).
    Milan had zijn handtekeningenboek wat hij eerder voor alle Disneycharacters gebruikt had mee om nog wat honkbalhandtekeningen te scoren. 2 van de pitchers van Kansas (Jeremy Affeldt en Luke Hudson) stonden vlak in de buurt en kwamen snel hun handtekening zetten. Jeremy deed dat op Milan's eerder bij Super Target gekochte "echte" Derek Jeter handschoen (USD 8,88). Luke in zijn boekje. Daarna nog een handtekening van bullpen catcher Bill Duplissea gekregen. Zonder te vragen drukte hij zijn bal in Milan zijn handschoen.
    Een echte honkbal van een echte honkballer gekregen!!! Milan was zeer trots en zei dat hij op de tribune nu geen bal meer hoefde te vangen.
    (de dichtst in de buurt komende bal kwam een meter of 8 van ons vandaan)

    We hadden enige twijfels of Milan de circa 3 uur zou volhouden. Het was zijn eerste honkbalwedstrijd. Maar dat was geen enkel probleem. Tussendoor af en toe wat eten halen en verder af en toe kijken. In zijn schriftje hield hij in het begin het aantal honkslagen bij.
    Voor ons (Claudia en Arno) was dit na een aantal eerdere vakanties de 5e Noord-Amerikaanse wedstrijd. We waren al eerder bij de Toronto Blue Jays, San Francisco Giants, Los Angeles Dodgers en vorig jaar bij de New York Yankees geweest.

    De wedstrijd was behoorlijk spectaculair 4 homeruns, 3 voor de Devil Rays en 1 voor Kansas. Net niet gelukt om op video vast te leggen. Soms maak je net de verkeerde keuzes. Wel een mooie honkslag vastgelegd.

    Het werd nog wel behoorlijk spannend ook door wat geklungel in het veld door de Devil Rays maar ze hielden de voorsprong vast. Uiteindelijk werd het 9-5 voor de Devil Rays en ze wonnen dus alle wedstrijden uit de e serie met Kansas. (Kansas heeft inmiddels al 10 keer achter elkaar verloren).
    Ik had eerder in de week al een aantal keer gezien op televisie dat ze in de laatste innings een voorsprong verspeelde.

    Van Michael66 hadden we al gehoord dat er na de wedstrijd "Kids run the bases" zou zijn. Dit is altijd na de zondagmiddagwedstrijd.
    We wisten alleen niet hoe dit in zijn werk zou gaan en stonden achter het derde honk in de verwachting dat daar het hek ook wel open zou gaan.
    Na enige tijd zagen we op de tribune achter het eerste honk een lange rij ontstaan. Wij snel over de tribune en later via de gang daar naar toe en nog net op tijd in de rij aangesloten. Uiteindelijk betraden we met z'n drieën het veld. Milan rende met helm op en handschoen aan het rondje honken. Tussen honk 3 en thuis maakte Milan nog even een high five met mascotte Raymond. Hij had eerder van Raymond al een handtekening gekregen.
    Wij vingen hem weer op bij de thuisplaat. Hij keek bijzonder trots. Opvallend was nog dat de ouders geen voet op het veld mochten zetten. Je moest echt langs de "zijlijn" blijven meelopen.

    Inclusief helm, bal en handschoen verlieten we het stadion weer en de parkeerplaats was al nagenoeg leeg.

    Kortom een hele leuke dag voor ons allemaal.

    Wat zal zijn volgende wedstrijd zijn, een NYY wedstrijd in Yankee Stadium? Dat is van de stadions waar we eerder geweest zijn, toch het meest indrukwekkende stadion.

  2. Top | #102
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Honkbal hebbedingetjes

    ik wil deze:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #103
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Wat is er de komende week te doen bij de Devil Rays?

    De Tampa Bay Devil Rays spelen vananf vandaag tot volgende week zondag een serie van negen thuiswedstrijden: drie reeksen van drie wedstrijden tegen resp. de Toronto Blue Jays, regerend kampioen Chicago White Sox en de Florida Marlins.

    Voor en tijdens deze wedstrijden is er weer van alles te doen in en rond het stadion. En er zijn weer een aantal Giveaways en Promotions. Zoals:


    (deze wil ik hebben ...)

    EDUCATION APPRECIATION NIGHT (May 12) - Teachers will receive a lower reserve ticket, hat and food voucher for $20. Pinellas County Teacher of the Year, Robert Pitts, Jr., will throw out the ceremonial first pitch.

    BEACH PARTY NIGHT Sponsored by TBT and US 103.5 (May 12 & 19) - College Students can get a Beach ticket for $5...with a valid college ID. Budweiser will be offering $1.00 drafts, with valid ID, while supplies last

    FLORIDA LOTTERY SCHOLASTIC MVP PROGRAM (May 12-May 21 - The Devil Rays have teamed up with the Florida Lottery on the Scholastic MVP Program once again this season. The program rewards honor roll students for their hard work. Each selected student receives four game tickets, a Rays cap and recognition on the DiamondVision video board during the game in which they attend. To qualify, students must submit their report cards to the Rays. Additionally, this year's program has been expanded to 45 games.

    RAYS IN THE COMMUNITY (May 13) - Rays catcher, Toby Hall, will be at the Seminole Junior Warhawk Little League Closing Ceremony from 10:00 a.m. to 11:00 a.m. , 11500 125th St. N, Largo.

    RAYS IN THE COMMUNITY (May 13) - Rays infielder, Russell Branyan, will sign autographs from 11:00 a.m. to Noon at Great Explorations, The Children's Museum, located at 1925 4th Street North, St. Petersburg, 727-821-8992.

    SILVER RAYS VOUCHER DAY (May 13) - Silver Rays members turn in vouchers at the ticket box office for a free Upper Deck infield ticket for Saturday's game. Members may also upgrade to a Lower Level Outfield ticket for $9, or a Lower Box ticket for $29 with voucher. Silver Rays is presented by St. Anthony's Healthcare.

    SKIN CANCER SCREENING (May 13) - Major League Baseball, the American Academy of Dermatology and the Rays will team up to "Play Smart When It Comes to the Sun" by offering free skin cancer screenings to all fans and employees. Fan screening will take place from 5:30 p.m. - 7:00 p.m. along the 1st and 3rd base food courts. May has been designated "National Skin Cancer Prevention & Detection Month."

    AUTOGRAPH SATURDAY (May 13) - Autograph Saturday session features 2 players 5:45 p.m. to 6:15 p.m. Players will sign at stations along the right field lower box seats.

    BASEBALL BUDDIES (May 13-14, 20) - A Devil Rays tradition has local little leaguers joining Rays players on the field for the National Anthem and a pre-game program which takes place before Saturday and Sunday home games.

    MAJOR LEAGUE BASEBALL, SUSAN G. KOMEN BREAST CANCER FOUNDATION AND THE RAYS TEAM UP FOR "STRIKEOUT CHALLENGE MOTHER'S DAY PROMOTION (May 14) - In addition to the Rays giving away 7,500 pink visors to commemorate MLB's Breast Cancer Awareness Day, they will also hand out 2,000 carnations to the first 2,000 women in the gates to celebrate Mother's Day. Moms will also get ½ off in the Batter's Eye Restaurant. See separate release for more info on MLB, Susan G. Komen Breast Cancer Foundation "Strikeout Challenge."

    ST. PETERSBURG TIMES FAMILY FUNDAY (May 14 & 21) - Purchase 4 tickets in the lower reserve for $17 each or in the outfield for $13 each and receive 4 vouchers for a hot dog and Pepsi.

    KIDS RUN THE BASES (May 14) - Kids 14 and under are allowed to run the bases post-game. Infants must be with an adult.

    TWO-FOR-TUESDAY (May 16) - 2 for 1 tickets available in the lower reserve and outfield, with coupon from the Tampa Tribune.

    CROWN CASH N MATCH INNING (May 16, 17, 20,21 ) - One fan will be selected at random to be the contestant for the Crown Cash N Match contest. That fan will win cash based on the performance of the first Devil Rays batter in the 6th inning. Out/Walk=$100, Single=$250, Double=$500, Triple=$750, Home Run=$1000. Crown Auto Dealerships will match each prize in a donation to the Children's Dream Fund.

    TUESDAY'S CHAMPION (May 16) - Every Tuesday home game, the Rays will host a child from the Make-A-Wish Foundation or the Children's Dream Fund. This opportunity includes meeting players pre-game and throwing out the Ceremonial First Pitch.

    PAPA JOHN'S DANCE FOR YOUR DINNER (May 16 & 21) - Fans compete in a dance-off to win a free Papa John's pizza.

    WEB SITE WEDNESDAY (May 17) - Fans can log on to www.devilrays.com and print up a coupon for a lower reserve ticket for $15, (regularly priced at $22) and a voucher for a free hat.
    Het exacte schema van wanneer wat is, of wat je op een bepaalde datum kunt verwachten, vind je door hier te klikken.

    Het nieuwe management van de Devil Rays is heel hard bezig om de "community" meer bij de Rays te betrekken en zo ook meer toeschouwers naar de stadions te krijgen. Dat dit alleen maar te prijzen is spreekt (wat mij betreftg) voor zich.
    Hierdoor is het echter voor de langere termijn niet te zeggen wat er allemaal te doen zal zijn rondom de thuiswedstrijden. Maar dat er veel te doen is en er elke dag nog nieuwe contracten worden gesloten voor allerlei bezigheden is wel duidelijk. Ik ga in ieder geval trachten voor elke serie van thuiuswedstrijden de activiteiten hier op het forum te plaatsen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #104
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard

    Wij gaan zijn begin augustus in de buurt van de Devil Rays.
    Ze spelen dan thuis tegen de Detroit Tijgers en de Boston Red Sox.

    Enkele vragen.
    1)Wat is de leukste tegenstander?
    2)Moet ik van te voren reserveren?
    3)Is het stadion goed bereikbaar met de auto en zijn er genoeg parkeerplaatsen?
    weer aan het werk

  5. Top | #105
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    1)Wat is de leukste tegenstander?
    Tsja, moeilijke vraag. In eerste instantie zou ik zeggen: Boston Red Sox. Dat is één van de "rijkste" teams met de meest aansprekende spelers. Ook bestaat de kans op opstootjes op het veld, aangezien de Rays en de Red Sox nogal snel zijn aangebrand als ze tegen elkaar spelen, erfenisje uit het verleden. De wedstrijden tegen de Red Sox zijn ook altijd erg goed bezocht, rond de 25.000 toeschouwers (max. capaciteit van Tropicana Field is 40.199). Dat aantal kan in augustus nog wel eens oplopen, afhankelijk van hoe de resultaten zijn. Deze wedstrijden tegen de Red Sox worden op vrijdag tot zondag gespeeld. Weekenddagen zijn altijd drukker bezocht dan doordeweekse wedstrijden. En de wedstrijd op zondag is de enige middagwedstrijd.

    Maar ook de Detroit Tigers kan heel leuk zijn. Momenteel verrassen ze iedereen door bovenaan de ranglijst te staan in hun divisie met 29 gewonnen en 14 verloren wedstrijden. Gaat dus erg goed en dat zal waarschijnlijk ook wel aardig wat toeschouwers trekken. Alhoewel ... de wedstrijden zijn van maandag tot donderdag ... en op doordeweekse dagen komen er meestal niet zoveel toeschouwers
    Leuk is ook dat bij Detroit de hard-hitter Dmitri Young speelt en dat is de oudere broer van Rays' Delmon Young. Delmon wordt gezien als het grootste talent in de Minor Leagues, maar zit op dit moment een schorsing van 50 wedstrijden uit omdat hij een knuppel tegen een scheidsrechter heeft gegooid ....hier een filmpje. Ik verwacht dat Delmon in augustus wel bij de hoofdmacht van de Rays zit, aangezien in dat stadium van het seizoen de selecties worden uitgebreid tot 40 spelers.

    En dan heb je ook nog de GiveAways. Op zondag 6 augustus (wedstrijd tegen de Red Sox) krijgen de eerste 10.000 kids een Rays Lunch Box. Die wil ik ook!! Maar helaas, naar die wedstrijd ga ik niet, ik zit 22 en 23 juli naar de Rays tegen de Baltimore Orioles te kijken.
    De nieuwe eigenaars van het team zijn nog druk bezig meer GiveAways te regelen, maar voor de andere dagen staat er nog niets gepland.

    Keuze is dus lastig.

    2)Moet ik van te voren reserveren?
    Ja. Als je naar de Red Sox gaat kijken en je zeker wilt zijn van een bepaalde plaats zou ik een dagje of wat vantevoren even langs het stadion rijden en daar kaartjes kopen. (als je toch in de buurt verblijft, en zo kun je meteen even rustig kijken hoe je moet rijden).
    Nee. Als het je niet zoveel uitmaakt waar je zit kun je gewoon voor de wedstrijd een kaartje kopen en kijken welke plekken nog vrij zijn. Als je naar de Detroit Tigers gaat kijken verwacht ik sowieso geen grote aantallen bezoekers.

    3a)Is het stadion goed bereikbaar met de auto
    Het stadion is perfect te bereiken. Ligt direct aan de snelweg in de hoek van de 275, 375 en 175. Als je aan komt rijden over de snelweg zie je het stadion al. Heeft ook een "eigen" op-/afrit (22) die heel goed staat aangegeven.
    Topicana Field is located directly east of interstate 275 in St. Petersburg. I-275 is the main interstate highway that runs north and south through Clearwater and St. Petersburg. Tampa International Airport feeds directly onto I-275. The dome is visible from the highway. I-375 and I-175 both veer off of interstate 275 and feed into Tropicana Field. Follow the signs for parking.
    (Yankees pet ...??)



    3b)... en zijn er genoeg parkeerplaatsen?
    Ja, meer dan genoeg: 7.000 eigen parkeerplaatsen direct bij het stadion. En daaromheen nog een heleboel. En parkeren is gratis!! Parkeren is dus zelden een probleem. Wat wel lastig is: na de wedstrijd weg komen bij het stadion. Drukdrukdruk, en iedereen wil tegelijk de weg op. Politie regelt het verkeer wel in goede banen.



    NB: Kijk vantevoren even goed op de website (link) naar wat je wel en niet mee het stadion in mag nemen. Dat voorkomt vervelende situaties.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #106
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard

    Bedankt Michael voor het uitgebreide antwoord. Wij zitten in Bradenton. Ik schat op een dik half uur rijden van het stadion. Ik verheug me er erg op om een keertje te gaan kijken. Ik wil ook wel eens zien hoe een Amerikaan een sportwedstrijd beleeft.
    weer aan het werk

  7. Top | #107
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Yes, eindelijk gelukt: een vraag gesteld via de website van de Rays die ook gepubliceerd is:

    I've heard all the talk about possible trades of Rays outfielders. Do you think there's a chance the Yankees will try to get one in a trade to replace Matsui in left field? And if so, who do you think will be available? I think this might be a good opportunity for the Rays to get some extra quality pitching. Do you agree?
    --Michael T., Gouda, NETHERLANDS


    While such a trade might sound good in theory, I don't believe there is much of a chance for any such deal coming to fruition. Carl Crawford would probably be very attractive to the Yankees, but he's not going anywhere. Then, if you're the Yankees, you'd have to decide if you would rather have Joey Gathright or Damon Hollins instead of Bubba Crosby or Bernie Williams. Just don't see this one happening.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #108
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Plaatjes van de Devil Rays

    Soms kom ik nog wel eens verrassende, leuke plaatjes en filmpjes tegen van de Devil Rays. Hier wil ik ze graag met jullie delen.

    De Rotunda,de hal bij de hoofdingang:


    En nog een filmpje over Opening Day (de eerste thuiswedstrijd van het seizoen).

    Ook mooi: de skyline van St- Petersburg met in de achtergrond Tropicana Field, gezien vanaf de Pier.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #109
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Berichten
    43

    Standaard

    Na hoeveel pogingen is het gelukt?

    Zondag hoorde ik dat Yankees juist zoeken naar versterking voor hun pitchers rotation. Met name omdat Randy Johnson het niet meer goed doet.
    Roger Clemens is weer in beeld en schijnt te gaan kiezen tussen Red Sox, Astros en Yankees.

    PS Ook nog het MLB-debuut van Yurendell de Caster meegekregen?
    (Ik keek toevallig live naar nasn zondagavond en hoorde opeens de naam de Caster vallen)

    groet
    Arno

  10. Top | #110
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Een antwoord in etappes:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnovdb
    Na hoeveel pogingen is het gelukt?
    Dit was pas de tweede keer dat ik een vraag heb gesteld via de website. En je vraag geplaatst krijgen is meestal niet gemakkelijk. Getuige ook het mailtje dat ik als reactie kreeg van onze vriend Jack in Florida, een zeer grote Rays-fan:
    Michael,
    You are recognized by me! Very Impressive!!!! Not too many Michael T's from Gouda. Very impressive getting on with your post. You are a real baseball fan.
    The Rays need pitching and unfortunately the Yankees have two prospects in the minors that they just won't give up. One went to high school with my daughter Heather and he's good. He is at Trenton now, AA, Tyler Clippard. We really don't want Cashman of the Yankees trading with the Rays. He'll kill the Rays. They'd want C.C., Gomes, Young or Dukes. I tried posting to this guy as he normally is just a voice for the Rays propaganda. I love the Rays, but personally do not like the owner or management now. Same stuff like the old regime.

    Well, again, good question and impressive getting through to him.

    Jack
    Volgende:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnovdb
    Zondag hoorde ik dat Yankees juist zoeken naar versterking voor hun pitchers rotation. Met name omdat Randy Johnson het niet meer goed doet.
    Roger Clemens is weer in beeld en schijnt te gaan kiezen tussen Red Sox, Astros en Yankees.
    Alle clubs zijn altijd op zoek naar goede werpers. En bij de Yankees is de portemonnee daarnaast ook altijd zeer goed gevuld, daar zorgt eigenaar Steinbrenner wel voor.
    Randy Johnson gaat inderdaad (nog) niet zo goed dit seizoen. De controle over zijn worpen is nog niet helemaal scherp, en daar maken de tegenstanders goed gebruik van. Echter, vorig jaar had hij ook een slecht start en eindigde daarna het seizoen op sublieme wijze. Zie het commentaar in de Yankees-mailbag:
    As for Johnson, I'm not ready to bury him yet, either. He went through the same struggles in the first half last year and went on to have a terrific second half. Will he do it again? I have no idea. But even if he's no longer a dominant ace, he's certainly still a No. 2 or 3 starter at worst.

    Zoals ook uit het mailtje van mijn vriend Jack blijkt hebben de Yankees nog enkele goede, jonge werpers in hun minor league teams rondlopen. Ze zouden ervoor kunnen kiezen die versneld naar New York te halen en een meer ervaren werper te laten vertrekken naar een ander team, in ruil voor een goede buitenvelder. En daar hebben de Rays er nu net een heleboel van ....

    Wat Roger "The Rocket" Clemens betreft staan alle opties nog open. De yankees zouden hem heel graag hebben, maar ik denk niet dat hij daarvoor kiest. Hij is inmiddels 43 jaar, heeft genoeg verdiend en speelt het spelletje alleen nog maar als hij er echt nog zin in heeft. En momenteel heeft hij vooral zin om na vele drukke jaren met veel reizen eindelijk eens wat meer tijd aan zijn gezin te besteden. En dat gezin woont in Texas. Daarom denk ik dat als Roger weer gaat spelen hij weer voor de Houston Astros zal kiezen, of voor de Texas Rangers. Maar je weet het nooit. Hij is namelijk ook iemand die altijd wil winnen, en dan kun je misschien beter naar de Yankees of de Red Sox gaan ....
    Het laatste nieuws over hem vind je door op onderstaande links te klikken:


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnovdb
    PS Ook nog het MLB-debuut van Yurendell de Caster meegekregen? (Ik keek toevallig live naar nasn zondagavond en hoorde opeens de naam de Caster vallen)
    Yurendell DeCaster (zoals hij in de VS te boek staat) is zondag voor het eerst uit de minor Leagues opgeroepen. Zijn verblijf bij de Pittsburg Pirates zal echter niet van lange duur zijn, aangezien hij alleen maar is gehaald omdat een andere speler een paar dagen weg is vanwege een overlijden in de familie:
    The Pirates recalled Yurendell DeCaster from Triple-A Indianapolis on Sunday, a day after the club placed infielder/outfielder Jose Bautista on the bereavement list.
    DeCaster will be making his Major League debut if and when he plays, but his stint with the big club will be short-lived. Manager Jim Tracy said he expects Bautista to rejoin the Pirates on Tuesday in Phoenix.
    Het debuut was trouwens heel kort: in de negende inning mocht hij invallen als honkloper en dat was alles. (link naar verslag) Toch is het voor zo'n speler belangrijk om gewoon eventjes "bij het team" te zijn, sfeer te proeven. Dan is het bij een volgende keer allemaal niet meer helemaal nieuw.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •