Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 30 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 299

Onderwerp: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

  1. Top | #91
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Wedstrijd ....? Wedstrijden!! Meervoud!! Op 16, 17 en 18 mei (allemaal om 7.15pm) spelen ze tegen de White Sox. Zoals gebruikelijk in het amerikaanse honkbal worden er altijd "series" gespeeld, een reeks van 2-3-4 wedstrijden achter elkaar. En per wedstrijd kunnen er ruim 40.000 mensen in. Ik verwacht er wat minder, zal wel rond de 20.000-22.000 per wedstrijd zijn. Geen reden om in paniek te raken voor goede kaartjes en zo ...
    Wist ik wel 8) Vorig jaar tegen de Cardinals was het ook drukker dan gemiddeld, maar nog plaats genoeg.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Heb je mijn verslag van 2005 gelezen? De 1e dag was ik alleen naar een wedstrijd en slechts $5 voor het ticket kwijt. Plus $10 voor parkeren, wat dit jaar gratis is. Plus $15 eten en drinken.
    De 2e dag had ik gratis kaartjes voor ons alledrie. Dus $0,00. Plus $10 voor parkeren. Plus $30 eten en drinken voor ons drieën. Plus $25 voor wat zeer nodige attributen.

    Totaal voor minder dan $100 twee dagen fantastische belevenissen, waarvan één dag met z'n drietjes!!
    De wedstrijden tegen de Cardinals waren duurder omdat ze destijds volgens mij de regerend kampioen waren. We betaalden voor de Lower Box rond de $40. Vond vooral de drankjes op de tribune erg duur, een plastic flesje Bud kostte iets van $6/7 :!:


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Ik weet zelf niet echt wat mijn voorkeur zou hebben. Gezien je reisschema zou ik - denk ik - kiezen voor het weekend, de Florida Marlins dus.
    We zitten een week in Bonita Springs en gaan dan richting Cleawater of Orlando - hier kunnen we dan mooi de zondagmiddag tegen de Marlins inpassen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    De Rays hebben wel als pre hun "eigen" stadion, daar waar de Marlins moeten delen met de american footballers van de Miami Dolphins, wat het stadion toch wat "minder" maakt, vind ik.
    De wedstrijden tussen deze twee teams zijn in ieder geval altijd een stuk beter bezocht en qua sfeer leuker dan "standaard" wedstrijden (even de thuiswedstrijden tegen de Red Sox en Yankees buiten beschouwing gelaten).
    Ben een paar keer langs het stadion gereden en het lijkt me wel mooi, misschien moeten we maar eens gek doen en 2 wedstrijden bezoeken, de 2e kan dan de dag voor onze terugvlucht vanuit Miami :wink:

  2. Top | #92
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    59

    Standaard

    Vind dit een overtuigend argument om ook naar de Marlins te gaan :lol:

    5. De periode dat jij gaat spelen ze alleen vanaf 22 mei thuis. Series resp. tegen de Chicago Cubs, New York Mets en San Fransisco Giants. Alleen tegen de Giants (29-31 mei) lijkt mij interessant, aangezien Barry Bonds bij de Giants meespeelt en hij één van de hoofdattracties in de Major Leagues is.

    De wedstrijden tegen San Fransisco zijn vanwege het reisschema toch de enige die we kunnen bezoeken, dus dat komt goed uit :P

    Wederom bedankt voor je overvloed aan informatie !
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-02-09 om 09:23. Reden: full quote eruit

  3. Top | #93
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Devil Rays of Marlins

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    En zo kan ik er nog wel een paar verzinnen, maar dan wordt Njit boos dat mijn antwoorden te lang worden ....
    Ik wordt juist boos van korte inhoudsloze berichten :evil:
    Daar vallen jouw berichten in het algemeen niet onder \/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #94
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Devil Rays of Marlins

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door loef1900
    Wist ik wel Vorig jaar tegen de Cardinals was het ook drukker dan gemiddeld, maar nog plaats genoeg.
    Tegen de regerend kampioen is het altijd wat drukker, goede tegenstanders trekken nou eenmaal meer toeschouwers aan. Dat zal dit jaar niet anders zijn als de Rays tegen de Chicago White Sox spelen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door loef1900
    De wedstrijden tegen de Cardinals waren duurder omdat ze destijds volgens mij de regerend kampioen waren. We betaalden voor de Lower Box rond de $40. Vond vooral de drankjes op de tribune erg duur, een plastic flesje Bud kostte iets van $6/7
    Dat was waarschijnlijk een zgn. "Prime" wedstrijd. Dan betaalde (en nu nog) een hogere prijs voor de tickets. Vorige jaren waren dat de wedstrijden tegen de regerend kampioen, de derby tegen de Florida Marlins en tegen de drie topteams uit de Major Leagues (Yankees, Red Sox en Atlanta Braves). Dit grote aantal duurdere wedstrijden is vooral vorig seizoen een behoorlijke discussie geweest. Het management werd verweten elke dollar uit de fans te willen persen, pure geldlust, zonder ook nog maar een cent in de club te investeren. Er waren zelfs hardnekkige geruchten dat Naimoli de club wilde gaan verplaatsen naar een stad waar hij meer met de club kon verdienen .... Het toeschouwersaantal is daarop aanzienlijk teruggelopen, er waren zelfs een aantal wedstrijden waar maar zo'n 5.000 toeschouwers op af kwamen. Reden genoeg voor de groep van eigenaren om het management te veranderen. De jarenlang aan de macht zijnde "principal owner" Vinve Naimoli werd verzocht plaats te maken voor anderen. De nieuwe Principal owner (mede-eigenaar van de Rays die de dagelijkse leiding ovr de cliub voert) is Stuart Sternberg, een belegger uit New York. Het eerste wat hij deed was de club "under construction" te plaatsen. In de organisatie van de club en naar de toeschouwers toe maakte hij duidelijk dat er veel zou gaan veranderen. Hij heeft de front-office fors "opgeschud" en vernieuwd. En aangezien hij de volledige instelling in de club wilde wijzigen is coach Lou Piniella ook gevraagd om zijn plekje af te staan.

    Doel: de toeschouwers weer naar het stadion trekken.

    Het nieuwe management heeft daarom o.a. het aantal Prime-games drastisch teruggebracht tot alleen de 22 wedstrijden tegen de drie topteams, Yankees, Red Sox en Braves. En het stadion heeft een grote opknapbeurt gekregen van zo'n $10mln.

    Ik ga in ieder geval ook dit jaar weer!! En ik weet zeker dat ik dit jaar minstens even veel plezier eraan ga beleven als voorgaande jaren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door loef1900
    We zitten een week in Bonita Springs en gaan dan richting Cleawater of Orlando - hier kunnen we dan mooi de zondagmiddag tegen de Marlins inpassen
    Veel plezier!! En de GiveAway (Youth Rays Baseball cap) hoef je niket vroeg in de rij te gaan staan, die pet is alleen voor kids tot 14 jaar.

    Ga van tevoren wel even langs de WalMart en koop een paar mooie Rays-shirts en caps. Dat hoort er wel bij: je moedigt het hometeam aan!!

    Op deze foto heb ik wel mijn Rays-pet op, maar niet het shirt. Dat had ik de vorige avond vuil gemaakt: mosterd van de hotdogs vlekt behoorlijk ..... (volgende keer een slabbertje om :? ).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door loef1900
    Ben een paar keer langs het stadion gereden en het lijkt me wel mooi, misschien moeten we maar eens gek doen en 2 wedstrijden bezoeken, de 2e kan dan de dag voor onze terugvlucht vanuit Miami
    :!: Doen :!:
    Anders zit je de laatste avond toch maar wat te eten, hangen en niks te doen. Dat kun je allemaal ook in het stadion doen, en dan op de manier van de American Pastime!!

    ** vingers afgesleten van het vele typen **

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #95
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Michael,

    Ik heb met grote interesse jouw berichten mbt het baseball gelezen. In 2002 miste ik net een wedstrijd van de Marlins tegen de Atlanta Braves in Miami en in 2003 was ik net een dag te vroeg op het vliegtuig naar huis gestapt om een wedstrijd van de Yankees in New York mee te pakken. Jammer maar helaas.

    Komende september waren wij van plan om op 10 september Orlando te verlaten en richting de westkust te rijden. Een preciese invulling aan de dagen hadden wij nog niet gegeven maar kijkend naar het speelschema zag ik dat jouw favoriete team op 10 september om 1.15 uur een wedstrijd speelt tegen de Oakland A's.

    Eén dag is dus meteen ingevuld

    Meteen een vraag voor jou;

    Kijkend naar de afstand heb ik het idee dat van Orlando naar St Pete's Beach een kleine twee uur nodig zal zijn om per auto daar te geraken. Klopt dit? We moeten nog een hotel daar gaan zoeken maar het lijkt mij verstandiger om eerst het hotel te bezoeken en de bagage af te geven dan deze in de auto te laten liggen op het parkeerterrein. Hen je misschien een hotel daar in de omgeving aan te bevelen voor één nacht?

    Bedankt voor je moeite

  6. Top | #96
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
    Kijkend naar de afstand heb ik het idee dat van Orlando naar St Pete's Beach een kleine twee uur nodig zal zijn om per auto daar te geraken. Klopt dit?
    Naar St. Petersburg moet je zeker anderhalf uur rekenen. Als je in Tampa in de file komt te staan is het nog iets langer.

    Naar St. Pete Beach is nog 10-15 minuten verder.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
    We moeten nog een hotel daar gaan zoeken maar het lijkt mij verstandiger om eerst het hotel te bezoeken en de bagage af te geven dan deze in de auto te laten liggen op het parkeerterrein. Hen je misschien een hotel daar in de omgeving aan te bevelen voor één nacht?
    Er zijn vele hotels om uit te kiezen. E.e.a. is afhankelijk van je wensen / eisen. Ik heb vorig jaar in het Travelodge in St. Pete Beach gezeten. Laagste klasse hotel daar, wel goed en veel mogelijkheden om te eten, en uiteraard direct aan zee zodat mijn zoon direct de zee in kom plonzen. Was $111 voor 2 nachten, via internet geboekt.
    Jaar daarvoor in St. Petersburg in de Colonial Inn & Spa, voor iets van $65 per nacht. Ligt vlakbij de Pier aan 2nd street/avenue, goed ten opzichte van restaurants en zo. Lekker ontbeten aan de overkant. Wel een oud hotel, maar alles werkte en was goed schoon. Leuke authentieke lift en andere details.
    Jaar daarvoor in een Days Inn, aan de US19. Slecht hotel, niet schoon, geen restaurant (was een paar maanden daarvoor gesloten). Niets van eten of zo in de buurt. Toen ik naar honkbal was, zat mijn vrouw met kid daar te verpieteren. Was maar $35 per nacht, maar heb me toen voorgenomen daar nooit meer te komen.

    Een goed hotel in centrum St. Petersburg is het Hilton. Via Priceline is daar vaak heel goedkoop aan een zeer goede kwaliteit kamer te komen.

    Let op dat je goed kijkt waar het hotel ligt. Er zijn verschillende hotels die dichtbij het honkbalveld lijken te liggen, maar toch op behoorlijke afstand liggen. Zoals bijvoorbeeld het "Days Inn at Tropicana Field" .....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #97
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Bedankt voor je reactie. Ik heb al een kijkje genomen op biddingfortravel.com. Ik denk dat ik mijn grote vriend priceline maar weer eens om raad ga vragen. Mocht dat geen succes worden dan zal ik iets anders via internet trachten te boeken.

    In een andere thread gaf je aan nog iets te zoeken via priceline in die regio. Heb je inmiddels al succes gehad?

  8. Top | #98
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Nope. Ik ga deze week in ieder geval iets boeken. Mocht ik toch iets beters kunnen "Pricelinen", dan kan ik die boeking altijd nog opzeggen.

    Ik probeer het Sirata ( St. Pete Beach) te krijgen voor ca. $70 per nacht.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #99
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Voor de vrouwen is er ook "uitzicht", maar of de spelers van de Rays nou zo aantrekkelijk zijn laat ik graag aan de beoordeling van de dames over ....

    De werpers:
    =Sean Camp =Jason Childers =Scott Dunn =Casey Fossum
    =Travis Harper =Scott Kazmir =Ruddy Lugo =Seth McClung
    =Brian Meadows =Dan Miceli =Chad Orvella

    De Catchers:
    =Toby Hall =Josh Paul

    De infielders:
    =Russell Branyan =Sean Burroughs =Jorge Cantu =Nick Green
    =Travis Lee =Tomas Perez =Ty Wiggington

    De outielders:
    =Carl Crawford =Joey Gathright =Jonny Gomes =Damon Hollins

    De geblesseerden:
    =Mark Hendrickson =Shinji Mori =Aubrey Huff =Julio Lugo
    =Luis Ordaz =Rocco Baldelli

    Maar ja, ook al vallen ze niet geheel in de smaak, de financiën zijn wel goed geregeld bij deze jongens.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #100
    Regelmatige Bezoeker RDGR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28

    Standaard

    Bedankt voor de tip! Erg leuk om te zien, al is het wel jammer dat ze niks van de Florida State League teams laten zien. Zal wel te laag niveau voor ze zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •