Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 30 EersteEerste ... 20282930
Resultaten 291 tot 299 van de 299

Onderwerp: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

  1. Top | #291
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Steven is 13, speelt bij de Braves in Gouda en is - net als zijn vader - groot fan van de Rays.
    As. Maandag speelt hij op het aspiranten tournooi bij de Birds. Als het niet al te koud is ...

    Als je een ondershirt voor je zoon wilt kopen, laat hem dan altijd passen. De ene zit beter dan de andere, en ik heb al een miskoop gedaan op dat gebied ... Kost rond de $4-9, afhankelijk van merk en winkel.
    Honkbalschoenen zijn er ook genoeg. "Cleats" in diverse soorten, kleuren en maten. Lrt op: jeugd mag in NL niet op metalen noppen of metalen spikes spelen. Er is genoeg keus in de niet-metalen spikes!

    Een nieuwe handschoen? Mijn zoon is prima geslaagd bij Walmart. Ook daar geldt: passen en pas nemen als 'ie helemaal goed zit. Er is heel veel keus, bij alle genoemde winkels. Een jeugdhandschoen hoeft niet meer te kosten dan $25-50. Die van Steven was volgens mij iets van $35. Mijn eigen handschoen (grootste maat) kostte $69. Bij Sports Authority.

    Als je een knuppel wilt kopen, kijk dan vooral ook bij Walmart. Zowel Steven als ikzelf zijn daar geslaagd voor een prima aluminium knuppel, voor rond de $25-30. Let wel op dat je knuppels in je check-in bagage moet vervoeren op je terugvlucht(en), dus je koffer moet groot genoeg zijn. Ik had vorig jaar een grote doos geregeld bij Sports Authority, aangezien ik ook nog wat golfclubs te vervoeren had.

    Nog meer vragen?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #292

    Standaard Re: Baseball: Spring training

    Wie kan mij even helpen? Mijn zoon (13) is gek van honkbal en ik zou graag kaartjes kopen voor een leuke wedstrijd tijdens ons verblijf van 24april t/m 8 mei 2015 in Florida.
    Ons reis schema tot nu toe is In Homosassa zijn de dagen al vol
    vrijdag 24 april 2015 Orlando
    zaterdag 25 april 2015 Orlando
    zondag 26 april 2015 Orlando
    maandag 27 april 2015 Homosassa
    dinsdag 28 april 2015 Homosassa
    woensdag 29 april 2015 ??
    donderdag 30 april 2015 Sanibel Island
    vrijdag 1 mei 2015 Sanibel Island
    zaterdag 2 mei 2015 Cape Coral
    zondag 3 mei 2015 Cape Coral
    maandag 4 mei 2015 Cape Coral
    dinsdag 5 mei 2015 Cape Coral
    woensdag 6 mei 2015 Cape Coral
    donderdag 7 mei 2015 Cape Coral
    vrijdag 8 mei 2015 Cape Coral

  3. Top | #293
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Spring training baseball

    Op 7 of 8 mei spelen de Rays thuis tegen de Rangers.
    De rays spelen in St Petersburg en dat is ongeveer 2 uur rijden vanuit Cape Coral.

    Hier kan je het het speelschema zien.

    Kaartjes zijn nog niet te koop daar zal je de site voor in de gaten moeten houden.


    Sjon en Bianca

  4. Top | #294
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Hi Jabo,
    Ik heb je bericht even uit mijn reisschema naar hier verplaatst. Lees de tips en info in dit onderwerp ook eens door, je hebt er vast een heleboel aan.

    Ga voor, na en tijdens de wedstrijd vooral lekker rustig wat rondwandelen en -kijken in het stadion. Je kunt binnen helemaal rondlopen en er is overal wel wat te doen, te eten of te drinken. Genieten!! Je kunt de wedtrijd blijven volgen via de vele monitoren die overal hangen.
    Om alvast wat vooruit te genieten kun je de ballpark guide doornemen. Dan weet je meteen wat er onder andere te doen is. En je weet wat je wel/niet mee mag nemen het stadion in.

    Tips voor parkeren:
    Parkeer liefst op het grote parkeerterrein aan de voorzijde van het stadion, lot 6/7 (zie plattegrond). Je kunt op andere plaatsen misschien goedkoper parkeren, dan heb je voor en na de wedstrijd een flinke wandeling. Op de "boulevard" in het midden van dit parkeerterrein staan voor de wedstrijden vaak standjes waar je kunt kijken naar leuke dingen en soms ook wat kunt krijgen. Als Chevrolet er staat kun je een enquete invullen en rijg je als beloning een Rays t-shirt of zonneklep. Na de wedstrijden zit er ook vaak een fantastische street-drummer die een show weggeeft op plastic emmers. Top!
    NB: Vorige jaren kon je er gratis parkeren als je met 4 of meer personen in een auto zat. Of dit komend seizoen ook zo is kan ik uiteraard niet garanderen. Check de parkeer-info.

    Wanneer aanwezig zijn?
    Tja, dat hangt van jezelf af, hoeveel tijd je ervoor in wilt plannen en wat je eruit wilt halen. Mijn wedstrijddag ziet er zo uit:
    Ik rijd meestal al zo'n 2.5 tot 3 uur voor begin van de wedstrijd het parkeerterrein op. Kan ik mooi vooraan parkeren, kan rustig aan rondkijken en de standjes bezoeken en sta vooraan in de rij om naar binnen te kunnen. Het stadion opent 1.5 uur (ma t/m do) of 2 uur (vr t/m zo) voor de wedstrijd. Als er een promotion / giveaway is krijg je die vlak na de kaartcontrole. Dan ga ik eerst wat te eten en vooral drinken halen, want ben uitgedroogd van de warmte buiten. Dan een rondje door het stadion, wat bij het veld kijken waar dat kan, nog wat eetbaars scoren en dan de plaatsen op de tribune opzoeken. Op het veld zijn de spelers aan het opwarmen en dat vind ik leuk om te zien. Ik herken de spelers inmiddels (al zijn er deze winter veel vertrokken). Dan de wedstrijd. Tussendoor af en toe de benen strekken (lees: wat te eten / drinken halen en toiletteren). Let op: na de 7e inning wordt geen alcoholhoudende drank meer verkocht. Na de wedstrijd gaan wacht ik een kwartiertje of zo tot de grootste stroom toeschouwers vertrokken is en ga dan richting auto. Je kunt geen eten/drinken meer kopen in het stadion. De grote winkel met Rays artikelen bij de hoofdingang is nog wel open, altijd leuk om nog even rond te neuzen. Dan auto in en vertrekken. Let daarbij op dat de aanwijzingn van de in grote aantallen aanwezige politieagenten. Om de afvoer van het verkeer goed te regelen zijn een aantal wegen afgezet of eenrichtingsverkeer.
    Zo ziet mijn dag eruit. Ik haal er voor mij het meeste uit door er zo lang mogelijk aanwezig te zijn. Ik geniet van het spelletje, maar vooral ook de sfeer eromheen. Heerlijk! En best wel moe van alle indrukken als we weer terug in hotel of huis zijn. Als in Orlando bivakkeren dan is het nog zo'n 1:45 rijden heen én terug. Alles bij elkaar "kost" een tripje naar de Rays dan een hele dag.

    Veel plezier!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #295
    Regelmatige Bezoeker jabo's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    30

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Hoi Michael66,

    Allereerst bedankt voor je uitvoerige antwoorden op mijn vragen.
    Ik zal me zeker inlezen en de ballpark guide bestuderen.

    "Onze" wedstrijd is op woensdag 08 april as. en begint om 19.00 uur. Het is de wedstrijd van de Tampa Bay Rays
    tegen de Baltimore Orioles. Ik heb geen idee van de krachtsverhoudingen van deze ploegen in de competitie,
    maar voor de wedstrijd en sfeerbeleving zal dit voor ons niet veel uitmaken.

    We zijn van plan om vroeg in de ochtend te vertrekken uit Kissimmee en er een stranddagje
    van te maken in de omgeving van St. Pete Beach, om daarna rond de klok van 16.00 uur het parkeerterrein 6 of 7 op te zoeken.

    Wij hebben er zin in en zullen onze ervaringen na terugkeer delen met de forummers.

    Jabo

  6. Top | #296
    Regelmatige Bezoeker Myrthle's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    22

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Hoi,

    Wij willen een baseball wedstrijd bezoeken in Miami. Rekening houdend met ons reisschema kunnen we of op 9-7 naar Marlins vs Reds of op 3-8 naar Marlins vs Mets.

    Welke wedstrijd raden jullie aan ? Ik vroeg me ook af hoe laat de wedstrijden beginnen, zit je echt weg te smelten in de zon of zijn de wedstrijden wat later op de dag ?

    Als de wedstrijden overdag zijn wil ik graag plaatsen hebben die enigszins schaduw hebben, ik kwam er niet uit op de site van de Marlins. Hebben jullie misschien tips voor plaatsen in de schaduw ?

    Laatste vraag klopt het dat je op de site van de Marlins zelf alleen seizoenkaarten kan kopen ? Ik vond het erg onduidelijk allemaal.

    Ik hoop dat iemand een antwoord heeft op mijn vragen.

  7. Top | #297
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Mets of Reds maakt niet zoveel uit. Zijn allebei geen topteams.
    In het schedule van de MArlins kun je de aanvangstijden vinden.
    Als het te warm dreigt te worden gaat het dak dicht.
    Losse tickets zijn pas vanaf half/eind februari verkrijgbaar. Kijk af en toe in het Schedule van de Marlins, als er bij de data groene hokjes met een T erin verschijnen kun je daar op klikken en tickets bestellen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #298
    Regelmatige Bezoeker Myrthle's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    22

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Super bedankt voor je reactie Michael, daar heb ik wat aan ! We zijn geen baseball kenners dus het valt ons vast niet eens op dat het geen topteams zijn . Ik hou de site van de Marlins in de gaten.

    Diana

  9. Top | #299
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Weet er iemand wanneer het seizoen voor softball dames is in florida ?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •