Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 30 EersteEerste ... 132122232425 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 299

Onderwerp: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

  1. Top | #221
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    32

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    In 2007 bij LA Dodgers vs NY Mets geweest en daar was ook opeens een knokpartij op de tribune. Geen enkel idee waarom. Maar het is niet zo dat bij het honkbal de mensen al knokkend over de tribunes trekken.

    Er waren genoeg mensen met kleding van de Mets aan en die konden rustig plaats nemen zonder problemen. Maar een man met een trui van de Yankees werd door security mensen vriendelijk verzocht te vertrekken na opwinding van mede vak bewoners.

    Bij Tampa Bay (Devil) Rays vs St. Louis Cardinals geweest in 2005 en daar was geen enkel probleem en waren veel Cardinals fans aanwezig.

    Vraagje: Toen ik in 2005 ging stelde Tampa Bay niet veel voor, maar afgelopen seizoen hebben ze een geweldig jaar gedraaid. Merk je dit ook in de omgeving van Tampa?

  2. Top | #222
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    18

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milco Bekijk Berichten
    In 2007 bij LA Dodgers vs NY Mets geweest en daar was ook opeens een knokpartij op de tribune. Geen enkel idee waarom. Maar het is niet zo dat bij het honkbal de mensen al knokkend over de tribunes trekken.
    Nee, dat is mijn ervaring ook niet. Wel is het zo dat de supporters vaak flink 'schelden' op de spelers van de tegenpartij als die in het veld staan. Verder is er over en weer wat geroep maar tot handgemeen heb ik het overigens nog niet zien komen.

    Onderstaande heer werd trouwens tijdens een wedstrijd die ik bezocht in 2006 van de Los Angeles of Anaheim vs. LA Dodgers vakkundig verwijderd door security omdat hij nogal tekeer ging en mensen zich aan hem ergerden. :lol:



    Roland


    In 2009 voor de 3e keer naar Florida, voor de 16e keer naar Amerika!

  3. Top | #223
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Roepen mag, liefst zo hard mogelijk. Maar zodra je de mensen om je heen gaat storen bij hun dagje uit is het snel voorbij. Nee, dan kunnen velen leren van Robert Szasz, The Happy Heckler van de Rays. Deze fan kiest elke wedstrijd een speler van de tegenstander uit en probeert die met woorden volledig uit z'n spel te halen. Wat heel vaak lukt. En daarbij gebruikt hij geen vloeken of anderszins schokkende woorden. Hij bereid zich goed voor en vindt vaak de zwakke plek van een speler. Ik houd daar wel van!


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #224
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    32

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Nederlandse teams tunt wederom tegen het met sterren gevulde team van de Dominicaanse Republiek in Puerto Rico in de World Baseball Classic.

    Nederland plaatst zich nu met Puerto Rico voor de volgende ronde in Miami (Dolphin Stadium). Hierin speelt het tegen Venezuela of thuisland Verenigde Staten (dat zal vandaag bekend worden) a.s. zaterdag (14 maart). Ook spelen ze de dagen erna nog minimaal 1 keer. Duurt iig tot woensdag 18 maart de wedstrijden.

    CNN noemt het op hun website al Shock of the World de prestatie van Oranje.

  5. Top | #225

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Is het nodig om van te voren kaarten te reserveren/bestellen??
    Wij gaan namelijk zonder hele strakke planning door Florida heen en als het mogelijk is lijkt me het praktischer om het een dag van te voren te beslissen...

    Bij voorbaat dank..

    Neo

  6. Top | #226
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Normaliter is het niet uitverkocht, maar soms wel. Enerzijds hebben ze vorig jaar wel de World Series (finale van de competitie) gehaald, anderzijds zijn de wedstrijden tegen de New York Yankees en de Boston Red Sox vaak erg druk (en ik denk komend seizoen wel eens uitverkocht.

    Meestal zijn/worden de laatste kaartjes op de dag van de wedstrijd nog verkocht, maar dan kun je het beste ruimschoots voor aanvang een kaartje gaan halen, liefst 's ochtends al of misschien de vorige dag als je toch in de buurt bent. Dan heb je nog de grootste kans op een leuke plaats.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-09 om 14:44.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #227

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Kan je met een georganiseerde tocht naar het honkballen vanuit Orlando? Wij gaan namelijk met onze kleine van 2 naar Orlando en met haar naar het honkbal gaan lijkt me niet zo verstandig. En alleen met de auto zie ik ook niet zo zitten.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  8. Top | #228
    Nel van Ree
    Guest

    Standaard honkbal

    Hallo

    Wij gaan 26 juli naar orlando met ons gezin, nou is mijn vraag is er dan ook een wedstrijd van honkbal te zien. Kan iemand mij dat ook zeggen.
    groetjes nel

  9. Top | #229
    Regelmatige Bezoeker Patrick#23's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Oosterhout NBR
    Berichten
    31

    Standaard Re: honkbal

    Ligt er aan waar je naar toe wilt.
    Florida Marlins in Miami of Tampa Bay Rays in St. Petersburg.
    Florida speelt 3 t/m 8 augustus thuis tegen Philidelphia en St-Louis.
    Tampa bay speelt 26 juli t/m 5 augustus thuis tegen Detroit, NY Yankees en Minesota.
    Vanuit Orlando is St. Petersburg maar een kleine 2 uurtjes rijden.
    Mocht je nog meer willen weten over tickets dan hoor ik het wel. Wij bezoeken ze allebei nl.

  10. Top | #230
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Nieuwtje uit honkbal-land:

    Geen Nederlandertje-kijken meer bij de Florida Marlins: Eindhovenaar Rick Vandenhurk is "geruild" naar Baltimore.

    Hij speelde in de Marlins-organisatie de laatste tijd op het één na hoogste niveau (Triple-A) en zal dat bij de Baltimore Orioles ook weer doen. Als hij ooit weer in de hoofdmacht van de Orioles wordt opgenomen bestaat de mogelijkheid dat'ie in St. Petersburg is te bewonderen als de Rays thuis spelen tegen de O's. Maar zo ver is het nog niet.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •