Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 34 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #81
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen in de Florida Keys

    Afgelopen week een Island view kamer geboekt op het Hawk's cay resort waar we onze 5 jarig huwelijk vieren en waar ik dan met dolfijnen ga zwemmen.

    Heb er nu al helemaal zin in maar 7 juni zullen we pas naar The Keys gaan.

    Gwenda

  2. Top | #82

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen in de Florida Keys

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ienelien Bekijk Berichten
    Maar hebben jullie wel via de mail kunnen reserveren ?? Want bij de meeste sites staat dat je telefonisch moet bespreken.
    nee we konden niet via de mail reserveren maar hebben dat telefonisch gedaan, daarna krijg je een bevestiging over de post, het ging allemaal vrij makkelijk hoor dus daar hoef je je niet bezorgd over te maken
    Sue

  3. Top | #83
    Regelmatige Bezoeker yss's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    20

    Standaard Met dolfijnen zwemmen in omgeving Fort Lauderdale

    Eind april hebben wij 3 hotelovernachtingen in Fort Lauderdale. De laatste dag willen we zo vroeg mogelijk naar Key West rijden voor een overnachting, en van daaruit gaan we naar Sarasota.
    Tijdens de dagen in Fort Lauderdale hebben we het plan om "met de dolfijnen" zwemmen (o.i.d.). Ik heb wel gelezen over het Dolphin Research Center, maar ik denk dat we daar geen tijd voor hebben onderweg vanuit Fort Lauderdale naar Key West.
    Of heeft iemand een idee daarover dat het wel te doen is? Hoe lang duurt zo'n bezoek?
    Het lijkt mij geen optie om vanuit Fort Lauderdale op en neer naar dat Center te rijden als we de 4e dag dus daar weer langs rijden.
    Weet iemand misschien ook iets in de buurt van Fort Lauderdale? Daar hebben we meer tijd. Eventueel in de buurt van Sarasota mag ook.
    Alle tips zijn welkom.
    gr.
    Yvonne
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-05-09 om 05:05. Reden: lettertype

  4. Top | #84
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Met dolfijnen zwemmen in omgeving Fort Lauderdale

    Hallo Yvon,
    Het zou best te doen moeten zijn, om een tussenstop te maken.
    Echter ik zou het afraden, daar jullie maar 1 dag naar Key West gepland hebben.
    Wat ik mij kan herinneren is het +/- 4 uur rijden van Ft Lauderdale naar Key West.

    Als je de mogelijkheid hebt om 2 dagen in Key West te blijven zou ik dit zeker overwegen.

    1 dag Key West is erg kort.
    Wij gaan dit jaar 2 dagen, maar vertrekken s'morgens in allervroegte naar de Keys.
    Daar het onze eerste dag vd vakantie is zijn we toch al heel vroeg wakker( ieder geval dat was andere jaren ook zo), zo kunnen we toch nog heel veel tijd in Key West besteden.

    Op de terugreis gaan we waarschijnlijk met dolfijnen zwemmen.
    Heb ik nog niet geboekt, echter we willen dit wel gaan doen.
    En vanuit de Keys gaan wij naar Fort Lauderdale.

    Dus net andersom als jullie.

    Of er in de buurt Ft Lauderdale met dolfijnen kunt zwemmen weet ik niet, maar voor zover ik weet zijn daar geen mogelijkheden.
    In Sarasota zijn wij nog nooit geweest.

    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #85
    Regelmatige Bezoeker yss's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    20

    Standaard Re: Met dolfijnen zwemmen in omgeving Fort Lauderdale

    Bedankt voor de reactie.
    Als we inderdaad 's morgens vroeg wegrijden uit Fort Lauderdale, kunnen we dus een tussenstop bij dat Research Center wel overwegen.(als het dus ong. 4 uur rijden is van Fort Lauderdale naar Key West). Dit lijkt mij wel wat!
    Is dat boeken aan te raden? Over dit center nog meer tips?
    We hebben trouwens 2 overnachtingen in Key West, maar moeten na de 2e nacht heel vroeg vertrekken vanwege ons "reisplan" op weg naar Sarasota.
    gr.
    Yvonne

  6. Top | #86
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Met dolfijnen zwemmen in omgeving Fort Lauderdale

    Als jullie willen zwemmen met dolfijnen is het aan te raden om te reserveren.

    Houdt er wel rekening mee dat je vanuit Ft Lauderdale heeeeel erg vroeg moet vertrekken, i.v.m. files in de buurt van Miami.
    en natuurlijk zoveel mogelijk van de dag te kunnen genieten, en niet alleen in de auto hoeven te zitten
    Zo snel je Miami voorbij bent gaat het rijden vanzelf. Geniet vh uitzicht, en maar vooral ook foto's.

    Ik zou zo wie zo proberen de eerste show te doen bij het research center.
    Dan ben je ook nog op een redelijke tijd in Key West.

    Key West is toch een plaatsje met een heel aparte sfeer.

    Miami -Key West = 159 mijl.
    Ft Lauderdale naar Miami = vlg's mij +/- 45 minuten rijden ( neem dan niet de A1A).

    159 mijl = +/- 256 km.
    Dus met 4 uur kan het nog krapjes worden.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 14:06. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  7. Top | #87
    Regelmatige Bezoeker yss's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    20

    Standaard Re: Met dolfijnen zwemmen in omgeving Fort Lauderdale

    Ben ik nog even....we blijven toch maar twijfelen over het wanneer (reisschema) naar het Theater of the Sea te gaan.
    Ik overweeg nu om de 3 overnachtingen Ft.Lauderdale en 2 Key West, over te zetten in 2 Ft.Lauderdale en 3 Key West. Zou dit aan te raden zijn?
    De optie om anders de 2e (volle) dag in Fort Lauderdale er heen te rijden en 's avonds weer terug, om vervolgens de dag daarna uit te checken en naar Key West te rijden, vinden we eigenlijk wel erg omslachtig.(mijn dochter is dan wel jarig en dit is natuurlijk wel leuk om het op die dag zelf te doen, wat ze ook graag wil!).
    Maar om op de vertrek dag, die we naar Key West gaan, ook nog een dagdeel bij die dolfijnen door te brengen, vind ik dan zonde omdat we maar zo weinig tijd hebben in Key West en onderweg dan verder ook niets kunnen bekijken.
    Enig idee hierover? Bedankt alvast!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 14:07. Reden: full quote eruite

  8. Top | #88
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Met dolfijnen zwemmen in omgeving Fort Lauderdale

    Je zou natuurlijk ook nog kunnen overwegen om 1 nacht in Key Largo te blijven overnachten, i.p.v. 3 nachten Key West. Dan ben je kort bij Theatre of the seas.
    Ik zou 3 nachten Key West leuk vinden. Het is niet het goedkoopste plaatsje, maar wel heel bijzonder. We gaan er maar 2 omdat onze definitieve bestemming in Orlando ligt. 3 nachten, zou dus best te overwegen zijn. Je krijgt daar op de keys een eel apart vakantie gevoel.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-05-09 om 05:11. Reden: regeleinden eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  9. Top | #89

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen in de Florida Keys

    Wij hebben ook met dolfijnen gezwommen bij theater of the sea. Het was een onvergetelijke ervaring, maar wel een beetje anders dan we hadden verwacht: Alles gaat precies stapje voor stapje en een spontaan contact met de dolfijn is er niet bij. Er werden zeer duidelijke regels gesteld, want als er iets onverwachts zou gebeuren, zou de dolfijn zelfs agressief kunnen reageren. Als je je aan de aanwijzingen van de instructeur houdt is er niets aan de hand hoor. We waren met 4 man en om de beurt deden we een '" kunstje" met de dolfijn, zoals naast hem zwemmen, aan de vin mee laten trekken, een rondedansje en een knuffel. Wat ik ook heel apart vond is dat het echt een strandje was, geen zwembad of zo, dus heel natuurlijk.

  10. Top | #90
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Dolfijnen zwemmen

    Hallo Florida kenners,

    Kunnen jullie je eerste reis nog herinneren ??? Wilden jullie toen ook niet van alles weten over Florida ? Van lieverlee gaat het bij mij toch kriebelen (lees getting nervous). Over ong. 10 weken gaan we de lucht in. Ik ben de laatste tijd heel wat aan het lezen op het forum over van alles en nog wat.
    Ook over het zwemmen met dolfijnen. Ik heb er nu 4 gevonden. Dolphin Cove in Key Largo, Dolphin Research Center, Theater of the Sea and Dolphins Plus. Ik heb ergens zien staan dat er een forum lid op Key West woont en hier geregeld schrijft. Weet hij/zij wat meer te vertellen ?? Ik wil voor onze kinderen dat het een onvergetelijke vakantie wordt (zal toch wel lukken met die parken in Orlando).
    Mag ik van jullie de voor- en/of nadelen van genoemde parken ??
    Ongetwijfeld zullen er meer vragen jullie kant uitkomen.
    Alvast bedankt.
    Ien



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •