Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 34 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #71
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    11

    Standaard Zwemmen met dolfijnen

    Jullie advies gevraagd: Welke plek is mooi en goed om met dolfijnen te zwemmen? Prijs / kwaliteit verhouding.
    Theater of the Sea, Dolphin Research Center of een ander park? Een half uur of uur is voor ons voldoende.

    Welke plek is een échte aanrader?

    Groeten, Miranda
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 14:12. Reden: standaard lettertype

  2. Top | #72
    Regelmatige Bezoeker Miami Vice's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    20

    Standaard Re: Advies gevr. Zwemmen met dolfijnen

    Het hang er een beetje vanaf wat je er voor uit wil geven. Discovery cove in Orlando schijnt helemaal top te zijn, maar echt gemeen duur. Persoonlijk zou ik het bij het dolphin research center doen.

  3. Top | #73
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    11

    Standaard Re: Advies gevr. Zwemmen met dolfijnen

    persoonlijk zou je het bij Dolphin Resaerch Centre doen. Wat zijn jou argumenten? Wat maakt het daar aantrekkelijk? En moet je daar van tevoren reserveren? Wij zijn daar rond 9 december 2006.
    Groetjes, Miranda.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 14:12. Reden: standaard lettertype

  4. Top | #74
    Regelmatige Bezoeker Miami Vice's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    20

    Standaard Re: Advies gevr. Zwemmen met dolfijnen

    ja je moet van te voren telefonisch reserveren. Mijn voorkeur heeft te maken met het feit dat ze bij het dolphin research center meer doen als alleen een stukje commercie.Ze doen daar onderzoek naar het gedrag en communicatie tussen dolfijnen. Dolphins cove is eenzwemparadijs waar je zo € 250,- betaald voor een dagje daar te mogen zijn en een kwartiertje zwemmen met dolfijnen.

  5. Top | #75
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    11

    Standaard Re: Advies gevr. Zwemmen met dolfijnen

    Dank je wel voor je info, het research center had ik ook goede dingen over gelezen. En een hele dag hoeft van ons niet. Zie ze dan liever in het wild zwemmen, maar dan moet ik naar Clearwater Beach geloof ik. Hoop dat het de moeite waard is om een struk om te rijden vanaf tampa voordat we naar het zuiden afreizen. Maar het lijkt me super dat ze in het wild zwemmen en ze dan zo dichtbij de pier of een boot komen.Iemand ervaring? (Southernromance boottour).
    Groetjes Miranda.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 14:12. Reden: standaard lettertype

  6. Top | #76
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Advies gevr. Zwemmen met dolfijnen

    Afgelopen voorjaar op een mooie zonnige, tijdens een boottochtje bij Clearwater Beach.

    Je raadt het nooooit. Jaja we 1 hele dolfijn gezien
    Te mooi om waar te zijn.
    Maarja met een beetje geluk zie je er meer.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 14:13. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  7. Top | #77

    Standaard Re: Advies gevr. Zwemmen met dolfijnen

    wij zijn dit jaar in Theater of the Seas geweest - ook daar doen ze onderzoek naar de dolfijnen en het park zelf is heel natuurlijk aangelegd - de dolfijnen zwemmen in natuurlijk water en onze dochter heeft ook meegedaan met zwemmen met de dolfijnen - ze vond het helemaal geweldig - ook dus een aanrader zowel voor het zwemmen als voor de kwaliteit van het park en het onderzoek wat ze daar doen

  8. Top | #78
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen in de Florida Keys

    Omdat we nu geboekt hebben voor april/mei 2007 ben ik me aan het oriënteren op het forum. Heb ook het idee om de kinderen te laten zwemmen met de dolfijnen. Heb al heel wat adressen gelezen en gemerkt dat de prijzen (oudste bedragen zijn van 2004) aardig zijn opgelopen.
    Februari 2006 is de laatste reactie over dit onderwerp. Zijn er nog mensen die onlangs zijn wezen zwemmen ?? En zo ja, waar ??

  9. Top | #79

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen in de Florida Keys

    Tja er zijn voldoende keuzes en de websites van de dolfijnen zijn volledig genoeg - wij zijn zeer tevreden bij Theater of the Seas weggegaan - onze dochter en Marcel hebben allebei met de dolfijnen gezwommen en hebben dat als uitzonderlijk ervaren - maar laten we wel wezen zij zijn ook helemaal wezenloos van dolfijnen - ik als toeschouwer vond het ook prachtig om te zien - ook de rest van het park - kleinschalig maar goed en mooi aangelegd we zijn van een uur of 11-1/2 12 tot sluitingstijd gebleven en hebben ook met de trainers lang gesproken - voor ons dus een aanrader maar de juiste keuze zullen jullie uiteindelijk zelf moeten maken - er staan wat foto's op onze weblog en je kunt natuurlijk ook even rondsnuffelen op de site van de the theater of the seas - onze ervaring dateert van juli 2006 (http://www.debaakiesgoflorida.web-lo...akiesgoflorida)
    groetjes
    Sue

  10. Top | #80
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen in de Florida Keys

    Heb even globaal gekeken op jullie web-log Sue. Maar het is zo'n uitgebreid verhaal dat ik daar een keer vroeger op de avond mee moet beginnen. Altijd wel leuk om te lezen. Jullie hebben de reis in tegengestelde richting gemaakt. Wij zakken de derde dag af naar Key West in eindigen in Orlando.
    Maar hebben jullie wel via de mail kunnen reserveren ?? Want bij de meeste sites staat dat je telefonisch moet bespreken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •