Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 32 van de 34 EersteEerste ... 223031323334 LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #311

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Hi,

    De lokatie die ik voor ogen heb is het Dolfin Research Center in marathon. Weet iemand daar iets meer over?

    Is Theater of the Sea leuker dan het DRC?

    Grtz,

    Paul.

  2. Top | #312
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Wij zijn afgelopen zomer bij 'Dolphins Plus' op Key Largo geweest. De instructie was voor onze 10 jarige zoon geen probleem, ondanks zijn beperkte kennis van het Engels. Hij begreep toch wel veel en er was ook voldoende ruimte om tussendoor voor hem te vertalen. Tijdens het zwemmen heeft hij samen met de instructeur(engels-sprekend) gezwommen omdat hij toch niet alleen durfde. Wij hebben de 'natural swim' gedaan en het was de mooiste ervaring van zijn leven. De taal was geen barrière, om er toch optimaal van te genieten.

    Alvast veel plezier gewenst.
    Groet Christa

  3. Top | #313
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard zwemmen met dolfijnen, maar waar???

    nu heb ik het forum een beetje zitten afstruinen, maar kom nog niet het juiste antwoord tegen.
    Wij willen van de zomer gaan zwemmen met dolfijnen, maar vraag me af waar je dat nou het beste kan doen.
    Ik weet dat je bij de Key's kan doen, maar ook bij Discovery Cove, maar waar heb je de meeste interactie met de dolfijn. Als ik kijk bij DC dan lijkt het erop dat je een keer wordt meegesleept en verder mag je de dolfijn aanraken voor het fotomomentje.Nu kan ik het fout hebben, want eigen ervaring heb ik (nog) niet.
    Ik hoor graag wat jullie ervaring en advies is.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-12-12 om 20:38. Reden: toegevoegd aan bestaand onderwerp over zwemmen met dolfijnen

  4. Top | #314
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: zwemmen met dolfijnen, maar waar???

    We hebben 2 keer met dolfijnen gezwommen in DC (2008 en 2010) en het waren 2 geweldige dagen.
    Ik heb ook met de dolfijnen gezwommen in Theater of the Sea op Islamorada. Hier was meer interactie met dolfijnen en je kreeg tijd om zelf rond te dobberen met de dolfijnen erbij. Dit was wel in 1997 dus ik weet niet hoe het daar nu is.
    In 2014 willen we weer naar DC maar dan zonder het zwemmen met de dolfijnen. Gewoon omdat het zo'n heerlijke dagen waren in dat park. DC biedt zo veel meer dan alleen het zwemmen met dolfijnen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #315
    Stamgast charly's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    limburg
    Berichten
    218

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Onze meiden van 17 en 14 jaar hebben afgelopen zomer bij dolphin plus op key largo gezwommen met dolfijnen. Ze vonden het gewelidig. Eerst hebben ze de natural swim gedaan. Ze wraen met zijn tweeen en hebben wel drie kwartier samen met vier dolfijnen rondgezwommen. Je mag de dolfijnen niet aanraken, ze zoeken zelf het contact en kwamen steeds naar de meiden toe en zwommen erlangs, onder door enz. Ook om te zien heel erg mooi. Daarna hebben ze nog het andere programma gedaan waar je door de dolfijnen door het water wordt getrokken, een kus mag geven enz. Hier hebben ze denk ik twintig minuten met de dolfijnen in het water gezeten.

    Waar je de meeste interactie hebt kan ik iet zeggen. Wij zijn nooit in DC geweest. Ook hangt het er van af wat je wilt. "Kunstjes" of vrij met de dolfijnen zwemmen. Lees verslagen van mensen die op de verschillende plaatsen hebben gezwommen en kijk wat het beste bij je past. Het is in ieder gevaleen geweldige ervaring!
    Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
    1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida

  6. Top | #316
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: zwemmen met dolfijnen, maar waar???

    Heb 1 keer in DC met dolfijnen gezwommen en 3 keer bij theater of the sea op de key Islamorada,
    http://www.theaterofthesea.com/ . Komend jaar ga ik daar weer heen, vind het daar zelf leuker dan bij DC. Kan zelf van heel dichtbij foto's maken en wij hadden met 5 personen 2 dolfijnen terwijl dat in DC 1 dolfijn was voor 8 personen. Ook de tijd dat je in het water met de dolfijnen was bij TOTS 10 minuten langer dan bij DC. Vandaar onze keus voor theater of the sea.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  7. Top | #317
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    bedankt voor de reacties. Denk dat we dit jaar dan inderdaad maar bij de keys gaan en dan denk ik zo naar Theater of the Sea. En dan volgende keer naar DC maar dan zonder dolfijnen zwemmen. Lijkt er toch op dat je wat meer tijd door brengt bij TOTS

  8. Top | #318
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Nog een andere optie: Dolphin Research Center. Zie http://www.dolphins.org/ .
    Laatst gewijzigd door Njit; 29-12-12 om 11:53.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #319
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Leuk om de ervaringen te lezen van Theater ot Sea. Wel langsgereden, nooit bezocht. DC hebben we tweemaal bezocht en dat vonden we een heel bijzondere ervaring. Het zwemmen met de dolfijnen vonden we een hoogtepunt, er was alle tijd om met de dolfijnen te zijn. De exclusiviteit van het park is ook wel heel prettig: Niet ontzettend druk, "gratis" eten en drinken, nergens wachten. Komende zomer zijn we op de Keys, toch maar eens informeren naar TotS . Bedankt voor de tip!
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  10. Top | #320

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Hoi!

    Misschien is deze vraag ondertussen al 100 keer gesteld.. alleen kan ik het niet vinden.
    Kun je op Key West zelf ook met dolfijnen zwemmen?

    Alvast bedankt!

    Gr.,
    Melissa



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •