Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 34 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #21
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    1

    Standaard hoi

    hoi ik had een vraagje ik wil namelijk best een keer naar discovery cove maar ik weet niet hoe duur alles is dus mijn vraag is wat zijn de tarieven van dat park

  2. Top | #22
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Probeer deze eens; http://www.discoverycove.com/default2.aspx :wink: Daar staat alles op, maar schrik niet te veel :?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    24

    Standaard zwemmen met dolfijnen

    Zwemmen met dolfijnen is geweldig wat een zeeeer aparte ervaring zeg super!!! Wij hebben gezwommen op Isla Morada bij Theather off the Sea.
    Was wel duur maar de moeiete waard je mag een half uur samen zijn met ze, kusjes geven mee snorkelen onder water met ze je wordt zelfs vooruit getrokken door ze (hou je aan beide vinnen van 2 dolfijnen vast gaat loei snel by the way) en ik ging samen met mijn man dus we hadden ieder een dolfijn voor ons en toen ginegen we een grote hoepel vasthouden en de dolfijnen sprongen er door heen je mag aan hun vinnen vast houden en samen met ze ronddraaien. Kortom een wereld ervaring!!!!!

  4. Top | #24
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    www.theateroffthesea.com is dat, wij zijn in 2003 geweest. Helemaal te gek :!: $140 per persoon. Je kunt ook wade-n met de dolphins, sealions, kijk op de site
    Groeten Petra

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    22

    Standaard Zwemmen met dolfijnen

    Wie heeft al eens gezwommen met dolfijnen? Waar kun je dit doen in FL en wat zijn de voorwaarden/kosten? Is het bv. eng?

  6. Top | #26
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Even als aanvulling: Nee, het is niet eng. De Dolfijnen zijn gewend aan mensen. Het zijn immers geen wilde dolfijnen meer.
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  7. Top | #27
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    4

    Standaard

    Mogen kinderen (5jaar) die dolfijntjes ook voeren, ziet er nl ergggggggg
    leuk uit!

    juul

  8. Top | #28
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juul
    Mogen kinderen (5jaar) die dolfijntjes ook voeren, ziet er nl ergggggggg
    leuk uit!
    Even op de site van Discovery Cove gekeken:

    Age restrictions
    Guests of all ages are welcomed at Discovery Cove. To swim with dolphins, however, guests must be at least 6 years old
    In Seaworld kun je op bepaalde tijden ook bakjes met eten kopen. Deze kun je dan vanaf de rand aan de dolfijnen geven.
    Volgens mij zit hier niet echt een leeftijdsrestrictie aan.. En samen de dolfijntjes voeren is natuurlijk ook leuk

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #29
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Wij hebben een paar jaar geleden in Mexico (in het park Xcaret) met dolfijnen gezwommen. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een fantastische ervaring was. Een uur lang hebben we gezwommen met de dolfijnen. Ze duwden ons vooruit in het water op het laatst sprongen ze met z'n vijven tegelijk over ons heen. Die beesten maken iets los bij je. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik kan je zeggen dat het voor mij één van de mooiste dingen is geweest wat ik in mijn leven gedaan heb. Die ervaring en herinnering blijft mij altijd bij. Ik vond het niet eng. De dolfijnen komen naar je toe wanneer zij dat willen. Tuurlijk botsen ze wel eens tegen je aan, maar wij moesten toen zwemvesten aan en eigenlijk kan er weinig gebeuren. Als je de mogelijkheid hebt dan moet je het zeker doen. Het is een fantastische ervaring. De begeleiding in Mexico was heel erg goed. Ik weet niet hoe het is om in Florida met dolfijnen te zwemmen.

    Hier heb ik wat sites voor je waar je veel informatie kunt vinden zoals bijvoorbeeld prijzen, openingstijden, en de verschillende programma’s waaraan je kan deelnemen.

    www.dolphins.org
    www.theaterofthesea.com
    www.dolphinworld.org

  10. Top | #30
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    5

    Standaard

    Hoe hoog zijn de kosten dan voor een foto en/of een videopname als ik vragen mag? Het lijkt me echt schitterend om dit bij mijn huwelijksreis erbij te boeken.

    Groeten Linda



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •