Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 34 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #191
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Bij DC zitten er inderdaad geen andere vissen in het bassins. Ja mag buiten wat Renee al aangeeft ook de dolfijnen kussen. Ook niet geheel onbelangrijk is dat er foto's en een video gemaakt wordt (tegen betaling natuurlijk). Zie de foto's hieronder :



    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  2. Top | #192
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    32

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Mijn kinderen vinden echt bij de dolfijnen in het water staan nog wat te eng. In het Clearwater aquarium kan je met ze op de foto. Dat vinden ze wel helemaal top!

    Try a Photo Op!



    Want to take home a lasting memory of your visit to CMA? Get your photo taken with one of our resident dolphins! Participants will pose poolside with one of our dolphins while a family member, friend or CMA volunteer takes that perfect shot!

    This program is offered every day following most Dolphin Shows. Cameras are not provided for this program, but our Gift Shop has exactly what you need. Space is limited to 4-5 participants per session so make your reservation early. Cost is only $20 per person, or $15 if purchased with any of our combo packages. Minimum age to participate is 5 years old.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-02-09 om 01:18.
    Florida februari/ meivakantie 2009 http://desmallebeekjesopreis.blogspot.com/

  3. Top | #193
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    31

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Iemand hier ervaring mee?
    http://www.miamiseaquarium.com/dolph...am_details.asp
    Zitten te denken aan Dolphin odessy.

  4. Top | #194

    Standaard Zwemmen met dolfijnen in Miami of omgeving

    Hallo,

    Wij gaan deze zomer naar Amerika op vakantie.
    1 deel van de vakantie verblijven wij in Miami, daar hebben wij voor 6 dagen een hotel.
    Heeft er iemand ervaring en/of tips waar je met Dolfijnen kunt zwemmen in de buurt van Miami.
    Het liefst zouden we dat in de zee doen als dat haal baar is.

    Mandy en Familie

  5. Top | #195

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen in Miami of omgeving

    Hier http://www.theaterofthesea.com/ kan je het doen. Zijn vast en zeker nog meer plaatsen hoor.

  6. Top | #196
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Hoeveel dagen van te voren moet je reserveren bij DRC in Grassy Key??

    Wij zijn namelijk 2 nachten op Key West. Op de heenweg willen we dan vastleggen en op de terugweg met de dolfijnen zwemmen.

    Gegroet,
    Ed

  7. Top | #197
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door van der Steen Bekijk Berichten
    Hoeveel dagen van te voren moet je reserveren bij DRC in Grassy Key??
    Ik zou nu al eens gaan informeren of ze nog plek hebben. Ze zitten namelijk vrij snel volgeboekt.

    Gr. Bianca

  8. Top | #198
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    wie kan mij helpen?? het is misschien een zeer persoonlijke vraag, maar ja alle beetjes helpen...

    we twijfelen tussen Theatre of the Sea en Dolphin Research Center....geef jullie mening ajb
    Laatst gewijzigd door van der Steen; 30-05-09 om 11:17.

  9. Top | #199

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Hallo wij hebben gisteren telefonisch gereserveerd bij theatre of the sea, ook ivm leeftijd van onze dochters.
    de dame raadde ons aan dat zwemmen met de dolfijnen met kinderen van 5 en 7 jaar en een dolfijn van een paar 100 kilo een soort van af, en dat een "wade" (ontmoeting in een laag water van 1 meter diep) beter was, het hangen aan een vin van een dolfijn ziet er ook erg krachtig uit, en weet idd niet of mijn dochter dat wel kan vast houden.
    We gaan wel appart eerst m'n vrouw met 1 kind en daarna ik, ivm met foto,s maken, maar we twijfelen nu nog wel over met z'n 4-tjes gaan, want de prijzen voor de foto's lopen op het forum nogal uit een'en ik schiet wel meer foto's denk ik dan de medewerker van theatre of the sea.
    wij gaan 17 juli eerst om 12.30 en dan om 15.30. daartussen een beetje rondkijken bij de shows.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-06-09 om 14:09. Reden: fqe

  10. Top | #200
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door van der Steen Bekijk Berichten
    we twijfelen tussen Theatre of the Sea en Dolphin Research Center....geef jullie mening ajb

    Toevallig zijn wij bij beide geweest, ik heb alleen bij Theatre of the Sea gezwommen met dolfijnen en mijn dochter ook bij het DRC. Voor de mensen die niet gaan zwemmen vinden we TOTS leuker omdat daar om heen nog een heleboel te doen, zoals alligators, schildpadden, zeeleeuwen en noem maar op. Bij het DRC is het alleen maar zwemmen met de dolfijnen en voor de niet zwemmers is er niets te doen.

    Mijn dochter vind ook het zwemmen met de dolfijnen leuker bij TOTS, een vergelijking die ik niet kan maken.

    Hoop dat je hier wat mee kan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fab414 Bekijk Berichten
    We gaan wel appart eerst m'n vrouw met 1 kind en daarna ik, ivm met foto,s maken, maar we twijfelen nu nog wel over met z'n 4-tjes gaan, want de prijzen voor de foto's lopen op het forum nogal uit een'en ik schiet wel meer foto's denk ik dan de medewerker van theatre of the sea.
    Ik zou met z'n vieren tegelijk gaan, want de foto's die je zelf kan nemen worden lang niet zo mooi (niet kwalitatief gezien) maar de plek van waar de foto's worden genomen. Je eigen foto's bevatten veelal palen en andere obstakels. De bezoekers moeten om de fotograaf van TOTS heen fotograferen.

    Foto zelf genomen:


    Foto genomen door TOTS:

    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-06-09 om 14:27. Reden: samengevoegd



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •