Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 34 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Ik heb het 3 jaar geleden gedaan en het is het geld en de moeite zonder meer waard! 8)

  2. Top | #12
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Echt absoluut een super ervaring. Wij zijn in het openingsjaar geweest, nog een speciale poster gehad en die hangt nog steeds ingelijst op onze slaapkamer. De prijs is wel wat omhoog inmiddels, maar het is echt een heerlijke dag. Heel relaxed ook.

    Enige extra prijzige zijn de foto's die je daar kan bestellen. Er zitten allemaal fotografen bij de sessies met de dolfijnen. Ik weet de prijzen niet meer, maar het was echt veel. Mooiste is om iemand anders foto's te laten nemen vanaf de rand van de 'lagune'. Of om en om een sessie plannen zodat je van elkaar foto's kan maken. Dat scheelt je echt een boel geld en je hebt veel foto's dan zelf :P !!

    MattRob
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Wij hebben zowel de foto's als de video gekocht. 1 van de foto's is in een snowglobe geplaatst en dat is ook wel leuk. Ik kijk er dagelijks naar als ik achter mijn bureau zit. Dat maakt het allemaal wel erg duur, maar nogmaals, het is het helemaal waard!

  4. Top | #14
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    4

    Standaard

    Ik had ook al gelezen dat je alleen zelf foto's mag maken vanaf het strand. Ik ben echt heel benieuwd hoe het allemaal zal zijn. Alle reacties van mensen hebben mij in ieder geval doen besluiten om te boeken. Als ik er niets over gelezen had zou ik heel erg getwijfeld hebben. Bedankt daarom voor alle enthousiaste reacties!

  5. Top | #15
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Zwemmen met dolfijnen is erg prijzig.
    Een alternatief is Seaworld waar je de dolfijnen op gezette tijden vis kan voeren en eventueel als je massel hebt kunt aanraken!

    Een erg leuke ervaring en een stuk goedkoper,

    Zie mijn site voor foto's van seaworld dolfijnen.

  6. Top | #16
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rvd4always
    Een alternatief is Seaworld waar je de dolfijnen op gezette tijden vis kan voeren en eventueel als je massel hebt kunt aanraken!
    Da's leuk ja.. heb hier ook een aantal foto's staan...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #17
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Leuke foto's Nijt, voor mij is Seaworld de nummer 1 van attractie-parken in Orlando! :wink:

  8. Top | #18
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rvd4always
    voor mij is Seaworld de nummer 1 van parken! :wink:
    Kraken frontseat en Shamu zijn idd erg leuk
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #19
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Persoonlijk vond ik de dolfijnen-show het mooiste bij Seaworld.
    Ik ben er twee keer geweest, 1 keer 's morgens en de laatste show van de dag. Het leuke van de laatste dolfijnen show van deze dag was dat een medewerkster die met de dolfijnen zwom, afscheid nam van haar dolfijn omdat ze ergens anders in USA met killer whales ging werken.
    Na de dolfijnen show werd er nog een toegift gegeven waarbij de dame in kwestie van haar dolfijn afscheid nam...
    Het was dan ook een erg emotionele show en ik had het voor geen goud willen missen..... ops:

    <moderator Michael66: Foto's staan niet meer op Photobucket>

    'You are my best friend'
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 14:15.

  10. Top | #20

    Standaard

    Ik ben in 2000 naar discovery cove geweest.
    Prijzig is het zeker maar zeker de moeite waard.
    Je kunt de hele dag gebruik maken van het park, je kan snorkelen, tussen de roggen zwemmen.
    Er wordt een foto bij binnenkomst gemaakt, je kunt snorkelles krijgen.
    Je krijgteen maaltijd aangeboden en een week kun je gebruik maken van Seaworld.

    afgelopen sept. ben ik alleen in seaworld geweest en het is geweldig dat je daar dolfijnen kunt voeren en aaien.

    Ik vindt het telkens weer een geweldige ervaring die je een keer meegemaakt moet hebben.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •