Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 34 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #101
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen



    Deze, hoop ik.
    Laatst gewijzigd door Njit; 14-05-07 om 20:52. Reden: Plaatje aangepast

  2. Top | #102

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    Het is voor ons ook een wens om met dolfijnen te zwemmen. Discovery Cove ziet er fantastisch uit, wel duur inderdaad. Wij zijn met z'n zessen ... Is het ook wat voor kinderen in de leeftijd 6 tot 9 jaar?

    Vanwege onze korte verblijf en kostenverdeling overwegen we om misschien 1 dag MGM in te leveren voor een dag zwemmen met dolfijnen.

    Sandy
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-05-09 om 05:15. Reden: full quote eruit

  3. Top | #103

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    We zijn in 2005 in Discovery Cove geweest, met 2 kinderen een van 8 en een van 12. Was onvergetelijk. Zeer mooi en ook al zijn de kinderen klein ze beleven het toch intens. Ze hebben het er nu nog over.

    Helemaal mee eens dat het veel geld kost maar wij (mijn vrouw en ik) vonden het meer dan waard. Ook al omdat er alles prima geregeld is van binnenkomst t/m naar huis gaan. Alles prima in orde.

    Hier nog een foto van deze mooie dag;

    <<te grote foto eruit gehaald>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-05-09 om 05:16. Reden: full quote eruit

  4. Top | #104

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    @ jarjarbinks:
    Leuke foto ... ik heb even op de site gekeken, het kost 280 Dollar per persoon. Jammer dat er geen kinderkorting bij is. Er staat alleen dat ze kindereren tussen 2 en 5 (meen ik) aanraden om niet de dolphin package te nemen en dan kost het 180 Dollar .... Of zie ik iets over het hoofd en hebben ze wel korting?

    Sandy
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 14:03. Reden: full quote eruit

  5. Top | #105
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Berichten
    43

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    Wij hebben 1 mei jl. een bezoekje gebracht aan het Dolphin Research Center op Grassy Key. Omdat we op doorreis waren naar Naples zijn we er niet al te lang gebleven. Onze zoon Milan (6) wilde graag een Meet & Greet met een dolfijn doen, maar dat werd niet gedaan op het tijdstip dat wij er waren. Wel kon hij samen met een dolfijn een t-shirt beschilderen. Dat hebben we toen gedaan. Het was een erg leuke ervaring &#233;n Milan heeft een uniek t-shirt gekregen. Ook mocht ie de dolfijn nog aaien. Het hele centrum is vrij kleinschalig opgezet, maar daardoor is er veel aandacht voor bezoekers. Op de site van het DRC kun je meer erover lezen. http://www.dolphins.org/


  6. Top | #106

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    @Sandy:
    Tja het is veel geld; 280 dollar, een voordeel; je krijgt 1 dagkaart voor Seaworld of Bush Garden erbij (als ik het nog goed heb). Reken je dit nog om is de prijs nog rond de 220-230 dollar.
    We gaan dit jaar weer naar Orlando en hebben het er steeds over om toch weer te boeken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 14:04. Reden: Full quote eruit

  7. Top | #107
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    Je zou ook nog kunnen overwegen om alleen de kinderen te laten zwemmen met de dolfijnen. Of willen pa en ma ook héél graag ??? Maar als je alles bij elkaar optelt (onbeperkt gebruik van handdoeken, onbeperkt eten en drinken, toegangskaarten voor Bush Gardens en/of Seaworld en het zwemmen met de dolfijnen) is het het geld wel waard. En daarbij is het ook nog eens een onvergetelijke ervaring !

  8. Top | #108
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ienelien Bekijk Berichten
    onbeperkt eten en drinken, toegangskaarten voor Bush Gardens en/of Seaworld en het zwemmen met de dolfijnen is het het geld wel waard. En daarbij is het ook nog eens een onvergetelijke ervaring !
    Het is inderdaad een onvergetelijke dag. Zowel voor groot als klein. Ga je buiten de hoogseizoen pieken, kun je bij DC vaak gebruik maken van kortingen. Zo hebben wij 15% korting gekregen op de totaal prijs. Moet je wel even moeite doen om een kortingscode te vinden.

    Wil je mooie foto's hebben van deze onvergetelijke dag, moet je 135 euro bij betalen. Het kan nog iets goedkoper, maar dan heb je ze alleen digitaal. Voordeel is dat deze foto's gemaakt zijn door ervaren fotograven, die weten wat wanneer gebeurd zodat ze fraaie foto's schieten. Wij hebben ze in ieder geval gekocht...... Ondanks de hoge entree prijs, zou ik het zo weer doen. Was ons betreft de leukste dag vd vakantie, ondanks dat wij pretpark gekken zijn

    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-05-09 om 05:18. Reden: regeleinden eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  9. Top | #109
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ienelien Bekijk Berichten
    Je zou ook nog kunnen overwegen om alleen de kinderen te laten zwemmen met de dolfijnen. Of willen pa en ma ook héél graag ??? Maar als je alles bij elkaar optelt (onbeperkt gebruik van handdoeken, onbeperkt eten en drinken, toegangskaarten voor Bush Gardens en/of Seaworld en het zwemmen met de dolfijnen) is het het geld wel waard. En daarbij is het ook nog eens een onvergetelijke ervaring !
    Dat is een heel goed advies. Die het overwegen waard is. Zo hebben wij eerder in Thailand met dolfijnen gezwommen, en het was een prive aangelegenheid, met alle comfort en aandacht. Een ervaring die ons bij blijft. Na het lezen dat er met dolfijnen kan worden gezwommen, stelden we ons de vraag:"Willen we allemaal weer?"
    Zoals gezegd was de ervaring in Thailand zo uniek, waarschijnlijk ook doordat het de eerste keer voor ons was, dat me zoon en ik van dolfijnenzwemmen in Florida hebben afgezien. Maar wel de keuze vrij hebben gelaten voor me dochter en partner om te zwemmen met de dolfijnen.\\/
    Groet Arie.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-05-09 om 05:18. Reden: regeleinden eruit

  10. Top | #110
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    23

    Standaard Boottocht - dolfijnen zwemmen

    Zijn er mensen die ervaring hebben met een van de boottochten waarbij je eventueel ook met dolfijnen kunt zwemmen?
    (heb al gezocht, kan alleen 'ervaringen met structured swim' vinden)

    Wij overwegen een toch te maken met
    www.wildaboutdolphins.com
    www.dolphinwatchusa.com
    www.key-west-dolphin-watch.com
    www.captseaweed.com
    www.wilddolphinadventures.com

    Heeft iemand ervaring met een van deze boottochten, of wellicht een aanvulling?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •