Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 34 EersteEerste ... 182627282930 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #271
    Newbie babblz's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    10

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Thanks... Ik zit inderdaad (ergens) in Miami Beach in een hotel. Ik ga eens even googlen. Heb er ontzettend veel zin in. Ik denk dat mijn dochters uit hun dak gaan als ze met de dolfijnen in het water liggen.

  2. Top | #272
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Berichten
    3

    Standaard zwemmen met dolfijnen

    hallo ik ga binnenkort met mijn gezin naar florida en ik zou daar graag met dolfijnen gaan zwemmen . kan iemand mij vertellen waar ik dat het beste kan doen en hoe ik dat het beste kan boeken ?? b.v.d. simon

    Bericht samengevoegd met algemeen onderwerp
    Laatst gewijzigd door Njit; 28-04-10 om 10:45.

  3. Top | #273
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Simon,

    er is een FAQ die over dit onderwerp gaat: FAQ: Zwemmen met dolfijnen
    En verder kun je dit onderwerp doorlezen voor ervaringen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #274
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Wij hebben net bij het dolphin research center geboekt!
    We hebben er super veel zin in!!!!
    Laatst gewijzigd door marjoleinenrick; 29-07-10 om 22:53.

  5. Top | #275
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Voor wie nog Discovery Cove wil boeken en een American Express Card heeft, ik vond dit net op Facebook:

    American Express cardholders can save up to $80 per person at Discovery Cove for visits through 12/23/10 using promotion code AMXDM10. Not valid on previously booked reservations.

  6. Top | #276

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Ik ben afgelopen juni in Miami geweest en heb in het Miami seaquarium met dolfijnen gezwommen, heel goed bevallen.
    Ten eerste omdat het natuurlijk kortbij was, en ten tweede, bij de prijs van het zwemmen zat de entreeprijs van het park zelf mee inbegrepen (+/- 34 dollar). En mijn vriend betaalde ongeveer 40 dollar als toeschouwer, maar kreeg ook entreeprijs voor niets, plus hij mocht zelf de foto's van mij maken dus spaarde je het geld van de fotoshoot (tussen de 40 en 90 dollar).
    Dus uiteindelijk hebben wij 196,- dollar betaald voor 1x dolfijnen zwemmen, 2x entree van park, en de foto's. En bij die anderen geloof ik kwam alles er nog eens los bij.

  7. Top | #277

    Standaard zwemmen met dolfijnen

    Hallo Allemaal,

    Onze dochters willen in juni 2011( 26 tot 29 juni zijn wij in Miami ongeveer) zwemmen met dolfijnen.
    Via internet ben ik er achter gekomen dat dat het beste op key largo kan.
    Wie heeft hier ervaring mee?
    En kan je vanuit Nederland boeken?
    Alle tips zijn welkom

    groetjes Cindy

  8. Top | #278
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Wij hebben in 2007 bij het Dolphin Research Center gezwommen. Is prima bevallen.
    Als het goed is kun je online reserveren op hun site.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #279
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Wij hebben ook bij het Dolphin Reseach Centre gezwommen met dolfijnen en dat was super gaaf! Ik heb geen materiaal om mee te vergelijken omdat dit pas onze eerste keer was, maar alles was goed geregeld dus ik kan het je zeker aanraden!

  10. Top | #280

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Mijn keuze is gevallen op Dolphin Research Center op Grassy Key.
    Niet zozeer omdat ik de rest vond tegenvallen, maar omdat ik voor zover ik uitgezocht heb alleen daar terecht kon met de huidige samenstelling van mijn gezin.

    Ik ben alleen met 3 kids, waarvan 2 kleintjes (2).
    We gaan dus eerst met zijn allen de Dolphin Dip doen. Normaal mag er maar één kind onder de 4 per volwassene in het water en die moet dan vastgehouden worden.
    Ik heb contact opgenomen met het Dolphin research Center en ze gaven me een ontzettend duidelijk en uitgebreid antwoord; als mijn bijna 12 jarige dochter gedurende de hele Dip 1 van de tweeling kan dragen, mogen we gewoon met z'n 4-en het water in.
    We betalen dan 104 dollar per persoon (voor mij en mijn dochter) en kinderen onder de 4 jaar zijn gratis. Dus 208 in totaal.

    Diezelfde dag ga ik 's middags nog een deep water Encounter doen voor 189 dollar. Als de kleintjes dan toevallig slapen, maakt mijn dochter extra foto's. Zo niet, dan past ze even op ze, samen met een medewerkster van het Research Center. Ze mogen iig allemaal aanwezig zijn om te kijken, want met de Dolphin Dip hebben we allemaal een volle dag toegang tot het center

    Erg vriendelijke mensen lijkt me. Die best een beetje flexibel zijn met dit soort probleempjes als je er om vraagt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •