Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 34 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #91
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    kijk eens hier enkele kritische opmerkingen over theatre of the seas. Maar wat is goed en slecht, dit moet je toch zelf beleven. En volgens mij zijn Amerikanen veel kritischer dan wij :| Wij o.a. door deze revieuws besloten naar discovery cove te gaan.
    http://www.tripadvisor.com/ShowUserR...s_Florida.html

    Wat betreft Orlando, maak je daar maar geen zorgen over. daar worden zelfs de volwassenen weer kinderen, vraag maar aan al die andere forummers..... de beste plek op aarde = in Orlandoooooooooo. Ja echt waar vraag maar aan mijn dochtertje ;-)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-05-09 om 06:12. Reden: regeleinden eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #92
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    29

    Standaard Re: Advies gevr. Zwemmen met dolfijnen

    Wij hebben op Marathon (The Keys) bij het Dolphin Research Centre gezwommen. Daar wordt onderzoek gedaan naar dolfijnen. Zelfs Flipper (ja, DE Flipper) komt daar vandaan. De dieren worden daar tenminste met respect behandeld en ze zwemmen gewoon in zee. Toen wij besloten met dolfijnen te zwemmen, moest het wel goed 'aanvoelen'. Ik kan er niet tegen als dolfijnen in een zwembad verblijven en alleen maar gebruikt worden om te aaien of om ermee te zwemmen. Het Dolphin Research Centre is dus anders. Ze worden gewoon goed behandeld daar! =D>

    Wel prijzig... met zijn tweeen waren wij 425 euro kwijt en mochten we een half uur zwemmen en spelen met de dolfijnen in het water!

    Meer info op http://www.dolphins.org

  3. Top | #93
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard

    Hoi,

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik in de theater of the seas niet ben geweest omdat wij bij het resaurch center zo mooi vonden van hoe de verzorgers vertelde over de dolfijnen en wat ze er allemaal mee doen en ook waarom, we hebben daar echt heel veel geleerd en zijn super gedreven in hun werk, ik mocht alle vragen stellen die ik maar wilden en daar deden ze niet moeilijk over, ik heb er de meet the dolphin gedaan en dat was super !!!!!!!!!!!! Ze zwemmen inderdaad gewoon in de zee en doen er heel veel aan om te onderzoeken hoe en wat allemaal. ze praten ook continu tegen de dolfijnen als ze langs lopen en zo, je kunt echt merken dat de verzorgers er het beste voor willen, het gaf mij een goed gevoel daar.
    Mensen die echt leven voor de dieren!!

    Ik kan niets zeggen over de andere maar als je wilt dat je kinderen alleen maar dolfijnen ziet en er alles over te weten wilt komen dan is dolphin resaurch center op grassy key een goed idee, ze zijn er helemaal in to the dolphins. Maar niet mooi aangelegt, maar komt ten goede van onderzoeken van dolfijnen!
    succes ermee hoor!
    groet monique
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-05-09 om 06:13.
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  4. Top | #94
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Advies gevr. Zwemmen met dolfijnen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haper Bekijk Berichten
    Wel prijzig... met zijn tweeen waren wij 425 euro kwijt en mochten we een half uur zwemmen en spelen met de dolfijnen in het water!

    Meer info op http://www.dolphins.org
    Ik heb de site erop nagelezen en las dat je bij "Dolphin Splash", 15 minuten in het water bent met de beestjes. Omdat jullie een half uur mochten, hebben jullie dan soms een andere vorm gekozen ?
    Bij dolphin encounter heb je eerst een "educational" programma van 3 tot 4 uur, voordat je 20 minuten het water in mag. En of de kinderen daar blij mee zijn ..... ?

  5. Top | #95
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen


  6. Top | #96
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    65

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    we zijn op de terugweg uit de Keys even bij Theatre of the seas wezen kijken
    vergeet deze optie voor dolfijnen zwemmen
    het is een in mijn ogen waardeloze attractie

    je loopt met een beetje handigheid trouwens zo binnen
    het kostte ons welgeteld 2 minuten om zonder betalen binnen te lopen
    normale entree 25 usd het geld absoluut niet waard

  7. Top | #97
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    Kan er inmiddels over meepraten, maar wij zijn 2 mei j.l. naar Discovery Cove geweest. Ik kan het iedereen aanraden. Geweldig. Ok, er hangt een prijskaartje aan maar dan heb je ook wat. Met duikbril en snorkel zwem je tussen een énorme hoeveelheid vissen, grote roggen ... Het zwemmen met de dolfijnen is ook heel leuk gedaan. En je kan eten en drinken halen als je trek hebt.
    De foto, die bij binnenkomst is gemaakt is een pláátje. Die wordt ingelijst en opgehangen in de woonkamer. We hebben het alle vijf super naar ons zin gehad. Het was, naar ons idee, veel te snel half 6 !!

  8. Top | #98
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    18

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    Is er hier iemand die naar Hawks Cay geweest is voor de dolfijnen?

  9. Top | #99
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    Ik ga op 8 juni zwemmen met dolfijnen bij het Hawk's Cay resort. We verblijven daar ook een nacht, dan is het zwemmen ook weer goedkoper. Niet dat we het daarvoor soen want we zijn daar dan op 7 juni en dan 5 jaar getrouwd, mooie plek om dat te vieren toch?

  10. Top | #100
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandratje Bekijk Berichten
    Is er hier iemand die naar Hawks Cay geweest is voor de dolfijnen?
    Me partner en dochter hebben daar "gezwommen". Een heerlijk resort waar je de hele dag kan vertoeven. Ik schrijf "gezwommen" want het is niet zo dat je de vinnen vasthoudt van 2 dolfijnen en ze je dan door het water trekken. Mensen staan daar in het water op een rij, meestal zijn het 3 kleine groepjes, en dan komen de dolfijnen bij je. Je kan ze aaien en kunstjes laten doen. Naar verloop van tijd wissel je van plaats en mag je met een ander dolfijn andere kunstjes doen. Na afloop kun je videos/foto's bestellen van jezelf.
    Heb je iemand die jou filmt dan mag dat ook van Cays.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-05-09 om 06:15. Reden: regeleinden eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •