Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 34 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #181
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Bij Theater of the seas is het wel vanaf 5 jaar, maar als zij het niet verantwoord achten, dan mag ze alsnog niet. Mijn dochter was 10, had al haar A, B en C diploma en die mocht nog maar net mee zwemmen. Het heeft niet alleen te maken met het wel of niet kunnen zwemmen, maar ook met het Engels kunnen verstaan en praten.

    Ik zou eerst even telefonisch contact met ze opnemen om het voor de zekerheid te vragen voordat je de trip maakt en jullie dochter teleurgesteld wordt.

    Groetjes,

    Bianca
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-05-09 om 05:36. Reden: full quote eruit

  2. Top | #182
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    15

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Ik en een vriendin gaan als we op cruise zijn op de Bahama's zwemmen.. De cruise biedt dit aan, omdat je ook op tijd weer bij de boot moet zijn..

  3. Top | #183

    Standaard Waar is het voordeligst zwemmen met dolfijnen

    hallo allemaal,
    de kids willen zwemmen met dolfijnen ,wij maken een rondreis in florida, waar is het voordeligst, want prijzen varieren nogal. als wij logeren in hawks cay hotel in duck key, is het dan zowieso mogelijk als gast daar, of moeten we dan apart reserveren. wij zijn van planom daar speciaal te overnachten, maar de vraag is of dat wel handig/ noodzakelijk is. wie heeft ervaringen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-05-09 om 05:36.

  4. Top | #184
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    @fleurtje Florida,

    Hoi

    Wij hebben in 2007 overnacht op Duck Key en ik heb er gezwommen met dolfijnen. Het resort is echt geweldig maar als ikd e ervaring van zwemmen met dolfijnen vergelijk met Discovery Cove kies ik voor Discovery Cove. Op Duck Key waren dolfijnen niet de enige gasten in het water. Je wordt dan wel gewaarschuwd om niet je handen in het water te doen want dat vinden de andere visjes jammie, me achterste had de nodige wondjes. Dat komt omdat de begeleidster een tassie vissies draagt voor de dolfijnen waar de andere watergastjes op af komen.

    Het verslag + foto's is te zien op:

    http://delelystadamerikalijn.web-log...007/index.html

  5. Top | #185
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Iemand de Discovery Cove Choice of Adventure geboekt via orlando ticket deals.co.uk? Deze kost daar €184 pp terwijl deze bij Dicovery cove zelf komt op €205 bij 2 personen vroegboeken.

  6. Top | #186
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    wat een info...toch een vraag erbij...

    ik wil graag wat recentere ervaringen lezen over het zwemmen met dolfijnen...want ik weet echt niet wat ik moet kiezen....de volgende info helpt misschien wel als jullie je mening willen geven aan mij

    -5 personen, waarvan er waarschijnlijk 3 met dolfijnen willen gaan zwemmen
    -we verblijven 7 dagen in orlando en willen zeker ook naar Bush Gardens en Seaworld
    -we gaan ook naar Key West dus komen 2x langs verschillende 'dolfijnparken'...

    wie kan mij helpen om een juiste beslissing te nemen??
    alvast bedankt

  7. Top | #187
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Bij Discovery Cove heb je 2 opties, 1 park gratis (Busch of Seaworld) of 3 parken erbij (Seaworld, Busch en Aquatica voor $ 70 extra).

    Omdat wij niet verder gaan dan Orlando was voor ons de keuze niet zo moeilijk en zwemmen we op 27/4 in DC.

    Er is trouwens ook nog een $50 kortingsactie maar alleen voor bepaalde data.

  8. Top | #188
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Onze ervaring afgelopen zomer in DC wat gewoon geweldig. De kinderen hebben genoten en wij ook. Eten is overdag gratis en we hadden ook nog gratis entree in Sea World. Zie anders de foto's en het reisverslag van FL2008. Gaat om dag 17
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  9. Top | #189
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Natural en Structured dolphin swim...

    Bij veel 'dolphin centers' kan je kiezen uit natural en structured dolphin swim.....Nou weet ik een klein beetje het verschil, zie hieronder...

    Natural Dolphin Swim
    Bij de natural swim kon je na een zorgvuldige instructie tussen de dolfijnen zwemmen en als die interesse hadden zwommen ze met je mee en bekeken je uitgebreid. De spelregel was dat je ze niet mocht aanraken.

    Structured Dolphin Swim
    Een zorgvuldige uitleg, in groepjes van 2x2 met twee dolfijnen allerlei kunstjes gedaan werd zoals; springen, getrokken worden, geduwd worden, kusjes etc..Daarna kon je heel dichtbij de swims meemaken.

    Is nou het enige verschil de kunstjes?
    Of mag je bij structured ook aan hun vin 'hangen'?
    En is dit bij alle 'zwemmen met dolfijnen parken'?

    Dit heeft namelijk nog wel invloed op de keuze die we gaan maken....

    Thx
    Laatst gewijzigd door van der Steen; 17-02-09 om 15:12. Reden: verduidelijking

  10. Top | #190
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Bij DC mag je een stukje aan hun vinnen "hangen" en raak je de dolfijnen wel degelijk aan.
    En......voor je vriendin misschien net zo belangrijk als voor mij (en voor alle anderen die bang zijn voor vissen), bij DC zitten in de bassins geen andere vissen. Ik heb dat van te voren aan DC gevraagd en dat is me toen gezegd. Ik heb ook geen andere vissen gezien en er zelfs niet op gelet.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •