Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 34 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #1
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Zwemmen met dolfijnen

    Een leuke tip voor de Florida Keys is het zwemmen met dolfijnen. Dolfijnen zijn, zoals bijna iedereen weet, zeer lieve & intelligente dieren en worden dan ook ingezet om kinderen met een ernstige (vaak terminale) ziekte te 'helpen'. Maar ook als gezonde volwassene zijn er mogelijkheden om dolfijnen van dichtbij mee te maken. Aan zo'n dolphin encounter zit wel een stevig prijskaartje (tussen de $100 en $650 :shock Het geld gaat echter naar verder onderzoek en het helpen van dolfijnen en manatees in de regio. Je steunt dus ook nog een goed doel!

    Voor meer informatie kun je ook kijken op http://www.florida-vakantie.nl/zwemm...n-florida.html.

    Daniel

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker zeekoe's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    27

    Standaard

    Daniel, zit deze dolphin encounter op Key Largo? Wij zijn nl. enkele malen op Key Largo geweest en dan was het gesloten ivm het zwemmen van zieke kinderen met de dolfijnen! Of bedoel jij een andere??
    Groetje, Henky
    Zwaar Floridaverslaafd sinds 1991

  3. Top | #3
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Hoi RuudB,

    Het Dolphin Research Center zit op Grassy Key, ongeveer halverwege tussen Key Largo en Key West. Ook zij laten de dolfijnen met zieke kinderen zwemmen, maar je kan er ook gewoon terecht. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat wij besloten hadden het niet te doen vanwege de hoge kosten (zat toen ook nog op een studentenbudget :roll, maar wie weet in de toekomst... Het lijkt me in ieder geval super!

    Groeten,

    Daniel

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard Zwemmen met Dolfijnen

    Zwemmen met Dolfijnen kan op veel plaatsen in Florida, ook in Orlando bij http://www.discoverycove.com . :!:

  5. Top | #5
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Islamorada

    Twee weken geleden hebben onze kids gezwommen met dolfijnen in het Theater of the Sea op Islamorada (twee key-tjes verder dan Key Largo).

    De kids vonden het SUPER! (1/2 uur $ 140 pp)

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    4

    Standaard Zwemmen met dolfijnen.

    Tip: in eerste instantie was het niet mogelijk om het zwemmen met dolfijnen te boeken omdat alles vol was. Het is nu toch gelukt, omdat er per week plaatsen vrijgegeven worden op de site! www.discoverycove.com Veel succes!

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Ze weten wel welke prijs ze moeten vragen voor dit verhaal. Zonder zwemmen met dolfijjnen moet je al usd 149,-- ex tax per persoon betalen.

    Ik ga wel op het strand liggen en zie in de verte de dolfijnen zwemmen of zoek een rivierdelta op en ga zwemmen met manatee's

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    4

    Standaard

    Ik vond de prijs ook erg hoog, maar op het vorige Florida-prikbord waren erg veel enthousiaste reacties. Vandaar mijn lef om te boeken :D

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    27

    Standaard zwemmen met dolfijnen

    bij discovery cove mag je als je daar geweest ben ook een hele week gratis naar seaworld dus dat maakt het weer iets aantrekkelijker
    maar het blijft een hoop geld

    groetjes toverfee

  10. Top | #10
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    5

    Standaard zwemmen met dolfijnen

    Ik ben vorig jaar wezen zwemmen met de dolfijntjes en ik baal er super van dat het park dit jaar helemaal vol zit als wij gaan 16 oktober. Maar als je gaat kan je lekker de hele week of naar seaworld of naar bushgardens.
    Het is zeker super de moeite waard
    :P
    Groetjes Natasja



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •