Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 34 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #161
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    5

    Standaard Ervaringen zwemmen met dolfijnen

    Ik heb nav de faq zwemmen met dolfijnen nog wat vragen. Je kan op de keys op 4verschillende plaatsen met dolfijnen zwemmen, prijzen verschillen niet zoveel. Nu wil ik graag wat ervaringen horen van jullie want voor welke moet ik nu kiezen?
    Over Theather of the sea heb ik al het een en ander gelezen, maar over de andere 3 (dolphin plus, Hawk`s cay resort en Dolphin research center) heb ik niets kunnen vinden of heb ik niet goed gekeken.....:?

    Alvast bedankt
    Linda
    Laatst gewijzigd door sut; 02-07-08 om 14:03.

  2. Top | #162
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    81

    Standaard Re: Ervaringen zwemmen met dolfijnen

    Hallo Linda

    Ik heb vorig jaar op Grassy Key bij het Dolphin Research Center gezwommen met dolfijnen en het was helemaal te gek. Ik heb daar de Dolphin Encounter gedaan. We kregen eerst instructies, dat duurde ongeveer 20 minuten en daarna zijn we zeker een half uur met de dolfijnen in het water geweest. We werden voortgetrokken door de dolfijn en verder hebben we allerei kunstjes met ze gedaan. Ik vond het zeer de moeite waard en volgende maand ga ik weer. Ik weet alleen niet of ik weer bij DRC ga of bij één van de andere.

    Kijk ook eens in dit topic: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=60
    Laatst gewijzigd door Nikkie1974; 02-07-08 om 20:53.

  3. Top | #163
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Ervaringen zwemmen met dolfijnen

    Voor ervaring Hawk's CAY: http://delelystadamerikalijn.web-log...007/index.html even naar 8 juni scrollen en zie daar het verslag.

    In 2006 ook in DC geweest 1.000.0000 keer beter.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-07-08 om 07:49. Reden: quote eruit

  4. Top | #164

    Standaard Re: Ervaringen zwemmen met dolfijnen

    Dit heb ik vandaag gedaan, erg leuk! Je mag een rondje aan de rugvin hangen, je krijgt een dolfijnkus en ze kunnen je nadoen als je gaat zwaaien, spugen of spetteren :mrgreen:

    Oja, we hebben de fotos er ook bij gekocht. 25$ voor 1 pers en 20$ voor elke extra persoon. Dat kwam uit op $85 voor 4 personen en dan heb je een CD met 50 foto's. Erg prijzig maar ja het is wel een leuke herinnering
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-05-09 om 05:32.

  5. Top | #165
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Heb vorig jaar ook gezwommen met dolfijnen in Discovery Cove. Is uiteraard heel prijzig maar ik vond het heel zeker de moeite waard. Ik wil hier nog even een grappige anekdote kwijt. Op het einde van de sessie konden we nog vragen stellen, en ik vroeg aan de begeleidster of de dolfijnen het nooit beu werden om alsmaar die truukjes uit te voeren. Waarbij ze de vraag herhaalde aan Hutch, onze dolfijn. Ze had de vraag nog niet uitgesproken of Hutch schudde hevig nee met z'n kop (ze gaf hem stiekem onder water een teken). "Nee hè, want anders zou je het wel laten merken hè", vervolgde ze, waarop Hutch weer even hevig "ja" knikte. Was wel grappig O

  6. Top | #166
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    4

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    wij vertrekken 22 oktober naar Florida en willen de kids eventueel met dolfijnen laten zwemmen. Wat raden jullie aan ? Dit te doen in Key Largo of in Discovery Cove ?

  7. Top | #167

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Wij zijn naar Theater of the Sea op Islamorada geweest, wat ze daar doen is opvang van dolfijnen, reuzeschilpadden en andere dieren die vastgeraakt zijn in visnetten of anders. Ze hebben daar leuke shows met zeehonden,dolfijnen en papagaaien. Het is daar erg klein opgezet dus je zit er lettterlijk met je neus bovenop. De prijzen zijn er niet zo hoog en alles gaat naar een goed doel.Het is zeker de moeite waard op daar naar toe te gaan.
    Laatst gewijzigd door renz en liana; 04-08-08 om 00:46.

  8. Top | #168
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Shows in Theatre of the sea en alles er omheen zijn niet bijzonder zeker niet als je het vergelijkt met Seaworld. Het zwemmen met de dolfijnen is super. Wij zaten in een groepje van 5. Ongeveer 30 minuten gezwommen met de dolfijnen, veel persoonlijke aandacht in een natuurlijke omgeving en veel kunstjes gedaan. De prijs is beduidend lager dan DC.

  9. Top | #169
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Is daar wel "maar" 175 USD per persoon.

    Lijkt me zeer billijk dus.

    Ze hebben hun site op http://www.theaterofthesea.com/general.admission.htm

  10. Top | #170

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Hoi,

    Heb een rare vraag,bij het zien van filmpjes van zwemmen met dolfijnen raak ik al geemotioneerd,het is een lang gekoesterde wens van mij om met een dolfijn te zwemmen.Nu ga ik in Jan.naar Orlando en wil mijn wens laten uitkomen.Weet zeker dat ik emotioneel word,iig zeker een paar vreugde tranen zal laten.Mijn vraag is voelt een dolfijn dit en hoe reageren ze daarop?Ik wil het dier niet afschrikken natuurlijk.

    Groetjes Debby



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •