Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 34 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #61
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard Re: zwemmen met dolfijnen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tamara
    zit ook de entree van Sea World en Busch Gardens (tampa) bij.
    Groetjes Tamara
    Het is geen en, maar of (Sea World of Busch Gardens)

  2. Top | #62
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Dongen
    Berichten
    18

    Standaard

    Hoi
    Wij hebben afgelopen zomer met dolfijnen gezwommen en bij ons zat er toch echt en bush gardens en seaworld bij. We konden naar beiden parken 2 weken zovaak we wilden. Nu hebben wij dat niet nodig gehad, want we hadden een andere pas voor Seaworld, we hebben het dus niet uitgeprobeert, maar bij het reisbureau hebben ze ons het zo vertelt.

    groetjes ilona

  3. Top | #63
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilonakuijten
    we hebben het dus niet uitgeprobeert, maar bij het reisbureau hebben ze ons het zo vertelt.
    Tenzij het reisburo andere afspraken heeft met Discovery Cove is het wel degelijk OF en niet EN... Je kan er wel voor bijbetalen zodat je beide parken mag bezoeken voor 14 dagen maar dat is dus niet standaard..

    http://www.discoverycove.com/vi_dcpackages_pricing.aspx
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Dongen
    Berichten
    18

    Standaard

    Hey,

    Wij hebben gereserveerd via reisbureau Star travel uit het boekje van Keith Prowse.
    We betaalden rond de 260,- euro per persoon.
    Ik heb ook nog even op het pasje van Discovery Cove gekeken en daar staat ook op dat we inderdaad naar Seaworld en Bush Gardens konden gaan 14 dagen aan een stuk.

    groetjes ilona

  5. Top | #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix
    Ze weten wel welke prijs ze moeten vragen voor dit verhaal. Zonder zwemmen met dolfijjnen moet je al usd 149,-- ex tax per persoon betalen.

    Ik ga wel op het strand liggen en zie in de verte de dolfijnen zwemmen of zoek een rivierdelta op en ga zwemmen met manatee's
    Ja helaas de prijs in enorm maar toch heb ik het gedaan met mijn dochter en pleegmoeder en ik zou als ik de kans kreeg het morgen weer doen. Het is echt een onvergetelijke ervaring en bovendien is er nog veel meer te zien en je kan je er echt de gehele dag vermaken bovendien zit de lunch er ook helemaal bij in. Dus toch echt ondanks het vele geld een aanrader en één van de foto's is de omslag van mijn eerste boek geworden waarvan 1 euro per verkocht exemplaar gaat naar de stichting WarChild groetjes Anton
    Hoi Ben nu zelf 3 keer in Orlando geweest en zou morgen wel weer willen. Het is er echt top en iedere keer weer is het er enorm genieten vooral het zwemmen met dolfijnen vergeet ik NOOIT weer groetjes Anton

  6. Top | #66

    Standaard

    Ik ga wel op het strand liggen en zie in de verte de dolfijnen zwemmen of zoek een rivierdelta op en ga zwemmen met manatee's
    Ja helaas de prijs in enorm maar toch heb ik het gedaan met mijn dochter en pleegmoeder en ik zou als ik de kans kreeg het morgen weer doen. Het is echt een onvergetelijke ervaring en bovendien is er nog veel meer te zien en je kan je er echt de gehele dag vermaken bovendien zit de lunch er ook helemaal bij in. Dus toch echt ondanks het vele geld een aanrader en één van de foto's is de omslag van mijn eerste boek geworden waarvan 1 euro per verkocht exemplaar gaat naar de stichting WarChild groetjes Anton[/quote]
    Hoi HEEL onverwachts ga ik 5 mei naar Orlando en ik heb WEER geboekt bij Discovery Cove om het nu ook mijn vrouw mee te laten maken. En echt het is een hele verzorgde dag inclusief eten en drinken. Dus op 8 mei heerlijk weer 30 minuten zwemmen met de dolfijnen en wat al niet meer. Ja het blijft een boel geld maar je kunt er jaren op teren.
    Groetjes nogmaals Anton p's fijn forum kom hier geregeld.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 14:10. Reden: quote gerepareerd
    Hoi Ben nu zelf 3 keer in Orlando geweest en zou morgen wel weer willen. Het is er echt top en iedere keer weer is het er enorm genieten vooral het zwemmen met dolfijnen vergeet ik NOOIT weer groetjes Anton

  7. Top | #67
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    Ik heb op valentijnsdag met de dolfijnen gezwommen in het dolphin research center. Je kunt aan verschillende programma's deelnemen. Er is bijvoorbeeld een dolphin splash. Je staat dan tot aan je middel in het water en mag de dolfijnen aanraken en je krijgt een handshake. Ik heb gekozen voor de dolphin encounter. Je gaat dan helemaal het water in en krijgt o.a. een footpush en wordt aan de vinnen getaxied!
    Ik vond het een geweldige ervaring al was het water deze tijd van het jaar wat aan de koude kant :?

  8. Top | #68
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Hallo annemiek,
    Waar is dit op de Keys :?:

    En is dit ook voor kleine kids ( pak um beet en jaartje of 5)
    Wij willen graag met flipper zwemmen, maar dan wel met ons dochterjte van 5.
    In discovery cove is dit niet mogelijk daar moet je 6 jaar zijn.
    heb jij enig ide hoe het op de keys zit.

    groetjes ,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 14:11. Reden: full quote eruit

  9. Top | #69
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    2

    Standaard Zwemmen met dolfijnen nabij W. Palm Beach

    Ik ga over 1 1/2 week voor een jaar naar Florida!!
    Ik verblijf in de buurt van West Palm Beach.

    Heeft iemand enig idee of ik daar in de buurt met dolfijnen kan zwemmen?:razz:

    Ik kon het onderwerp op het forum nergens vinden

    Thanks

  10. Top | #70
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen nabij W. Palm Beach

    Linda,
    Ik ga vrezen dat het dichtstbijzijnde Islamorada is (Theater of the Sea). Dit ligt als derde of vierde Key achter Key Largo. Best nog wel een eind van WPBeach af dus.......

    Als je wilt weten hoe het daar was: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=26

    Succes!

    A3
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 14:11. Reden: full quote eruit
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •