Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 34 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #241
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Ja dat is Amerika, hun zijn zo makkelijk met kortingen. Kan Nederland nog wat van leren hihi.

    Nou ik zal wel ruim van te voren reserveren, wil nou al zo lang met dolfijnen zwemmen, en nou moet het gebeuren ook!

    Bedankt Cloggie68!
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  2. Top | #242
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Onderstaande staat op de site van Discovery Cove. Het lijkt toch echt inclusief tax te zijn.

    Discovery Cove Ultimate Experience 2009 Jan. 1 - Dec. 31

    Dolphin Package $359 Non-Dolphin Package $259

    SeaWorld Orlando, Busch Gardens Tampa, Aquatica included

    *Prices listed are per person, plus tax.

  3. Top | #243
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Nee hoor, price $359 per person, plus tax... dus $359 plus de geldende Florida tax
    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

  4. Top | #244
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Naar mijn bescheiden mening, en wat ik zo al om me heen gezien heb (winkels e.d.) betekent "Plus Tax" dat de tax er nog gewoon bij komt.
    Als het er bij in zit staat er gewoonlijk "tax included".

    (beetje dubbel met jurgen&stefan; synchroon typen :-) )
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #245
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Het blijft een instinker :?

  6. Top | #246
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Eergister even een kwartiertje gebeld naar Theater of the Sea en de 'swim with sealions' gereserveerd. Ik ga zelf alleen wat foto's en een videootje er van maken, vind het even wat te duur. Misschien volgende keer.

    Toch handig, dat Voipbuster om zo lekker voordelig naar Amerika te bellen (had ik extra beltegoed bijgekocht dan was het zelfs helemaal gratis, nu maar 15 cent voor het gesprek.) En helemaal ideaal in combinatie met een normaal dect-toestel, zodat je niet hoeft te rotzooien met een PC.

  7. Top | #247
    Regelmatige Bezoeker USAnneke's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    43

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Wij hebben op 3 september bij Dolphins Plus in Key Largo gezwommen met dolfijnen. Er waren enorm veel mensen, dus ik zag de bui al hangen. Maar het werd hier echt enorm goed aangepakt. We werden verdeeld in 6 groepen en deze groepen werden ook weer onderverdeeld. Zo konden we dus enkel met z'n tweetjes in het water met drie dolfijnen!

    In het begin ging het niet helemaal goed en deden de dolfijnen lekker hun eigen ding (was alleen maar leuk om te zien!) en zwommen ze allemaal lekker door elkaar heen ! Daarom moesten we even het water uit en wachten tot de rust weer teruggekeerd was. We hadden al een paar oefeningen gedaan, maar toen we het water weer ingingen, begon het programma gewoon weer overnieuw (prima!). We hebben zo'n 50 minuten met ze gezwommen, het was echt fantastisch! Van haastwerk was er hier echt geen sprake!

    In totaal waren we $ 415,- kwijt, net geen 300 euro. Hier zat een foto pakket bij in, we hebben in totaal 70 foto's!

  8. Top | #248
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    We gaan in mei 2010 naar Discovery Cove. Dit lijkt ons echt fantastisch (ook gezien alle goede reactie op FF). Met een gezin kom je al snel over de $ 1000, dus Hollanders als we zijn pakken we elke korting mee.
    De "book early and save" korting vind ik erg riskant. Geldt slechts voor een periode voorafgaand aan de bewuste datum. Straks zijn er geen plaatsen meer ... Heeft iemand ervaring?
    Website heeft ook de mogelijkheid om een "promotion code" in te voeren. Weet iemand wie deze codes uitdeelt?
    Anders toch maar nu boeken, scheelt een hoop teleurstelling! Wie helpt?
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  9. Top | #249
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    31

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Dolphin Research Center heb ik net geboekt voor November=D> Op de Keys gaan we een half uur zwemmen met dolfijnen. Dit als verrassing voor mijn vrouw, aangezien ze hiervan al droomt sinds ze klein is. Ga niks vertellen van te voren en neem haar op de dag zelf mee hier naar toe. :-\"

    Iemand ervaring hier? Hoe was het en wat kan je verwachten?

  10. Top | #250
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

    Wij hebben er ook gezwommen. Was een leuke ervaring. Zie hier ons reisverslag van die dag: http://rondreisflorida2007.wordpress...enterkey-west/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •