Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Functie 'zoeken'

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Re: Hoe te zoeken op het forum?

    Kan je hier niet zoeken ala google met + tussen 2 woorden kleine + kinderen, of "kleine kinderen"???

  2. Top | #12
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hoe te zoeken op het forum?

    Dat kan:



    Krijg je maar 4 topics. Maar blijft de vraag of je dan geen topics mist.
    Daarom is de manier van Michael ook aan te raden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    29

    Standaard Re: Hoe te zoeken op het forum?

    Bedankt, zo zal ik inderdaad gerichter zoeken. Ik wil het forum idd niet vervuilen met dingen die al vaak gezegd of gevraagd zijn. Ik lees genoeg mee om te weten dat dat wel eens een ergernis kan zijn.

    Anette bedankt voor jouw reactie. Ik wil eigenlijk in 2009 naar Florida met de kids. Ik ben er in 2006 al eens 10 dagen met mijn man alleen geweest, maar ik zou nu graag wat langer gaan, 2 a 3 weken. En zo lang kan ik niet zonder kids! Ze zijn nu 2,5 jaar en 6 maanden, dus dan een jaartje ouder.
    Ik ben benieuwd naar ervaringen, hoe deden andere ouders dat: met lang vliegen (wel of niet overstappen, ons beviel delta via jfk goed, maar met kids??) , een camper huren of een hotel? Of alleen maar een huis en niet rondreizen? Wat was leuk voor de kids etc.

    Ik besef mezelf ten volle dat ik het voor hen op deze leeftijd zeker nog niet hoef te doen, center parcs is net zo leuk. Maar nu ik sinds kort weer in de reisbranche werk, gaat het toch weer kriebelen!!!
    Ik roep al tijden: als de euro 1 dollar 50 wordt, dan gaan we! Maar nu zitten we met ons nieuwbouwhuis wat bijna af is, dus even geen vakantie dit jaar (aaaargh!) nu zeg ik: als de euro 2 dollar is, dan gaan we! Of gewoon lekker in 2009.
    Maar dan twijfelde ik nog tussen: samen met mijn man voor een dag of 10 en dan cruisen. Of dus langer, en met de kids. Het lijkt me leuk, maar ook zeer vermoeiend met die kleintjes.
    Dat was dus even een (beetje lange) uitleg van waarom ik op zoek was naar ervaringen :-)

    groetjes en bedankt allemaal!
    Laatst gewijzigd door catje1977; 13-06-08 om 16:52.

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Hoe te zoeken op het forum?

    Als je zoekt met "peuters" en "kleuters" kom je ook veel verder.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Functie 'zoeken'

    Toch is het gebruik van Google om te zoeken op het forum zo gek nog niet. Ik heb er al heel wat mee gevonden dat ik niet boven water kreeg met de zoekfunctie van het forum zelf.
    Als je niet allerlei moeilijke syntax wilt intikken om geregeld te krijgen dat je alle, of juist maar een van de woorden, of naast elkaar, wilt hebben, gebruik dan geavanceerd zoeken van Google. Die zie ik tegenwoordig trouwens niet meer gelinkt op de standaard google-pagina.
    Overigens zoekt de functie alleen binnen de publiek toegankelijke pagina's. Dus als het in de lounge heeft gestaan zul je het niet vinden.

  6. Top | #16
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Functie 'zoeken'

    Daar hoef je het forum niet voor te verlaten Staat gewoon onder de normale zoekopdracht.


    Edit: zie dat die optie niks meer vind. Zal het op de agenda zetten.
    Laatst gewijzigd door Njit; 13-12-11 om 22:30.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •