Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 45 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 442

Onderwerp: Dollars: Wisselen? Goedkope bank?

  1. Top | #41
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Deze mischien?
    http://www.xe.com/
    Harm

  2. Top | #42
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Kijk dus voor de actuele dollar koers dus : http://www.xe.com/
    En voor het actuele weer in Orlando dus : http://www.wesh.com/weather/index.html

    Harm

  3. Top | #43
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Dollars

    Ik heb misschien een domme vraag..(sorry daarvoor)

    Is het niet slim om al Dollars te gaan kopen, omdat die nu extreem laag staat? Of teminste f in de gaten te houden, en als die nog lager komt te staan, ze dan te kopen?

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

  4. Top | #44
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Dollars

    Het is en blijft en gok.
    Als je dat zou kunnen voorspellen kun je multimiljoenair worden.....
    Dus een goede raad is altijd moeilijk, maar ik zit momenteel in de VS en men begint zich ernstig zorgen te maken over de dollarkoers, dus er bestaat een kans dat de centrale bank als de koers nog slechter wordt de dollar gaat steunen.
    Ook als er ergens op de wereld weer iets onrustigs gebeurd kan dat van invloed zijn.
    Voor mijzelf heb ik uitgemaakt dat het geen zin heeft om grote bedragen dollars nu te kopen, maar omdat ik in april weer deze kant opga neem ik wel een paar honderd dollar nu vast extra op terwijl ik hier ben.
    Maar het blijft koffiedik kijken.
    Eric

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: Dollars

    De "winst" die je maakt met nu al dollars te kopen is vaak minimaal (vergelijk het met de mensen die gauw gaan tanken als de benzine een cent duurder wordt) en dan loop je nog risico met contant geld. Dat weegt zeker niet op tegen de lage koers. Maar goed dat is mijn mening. Ik juig wel hoor als ik de dollarkoers hoor!! En wat betreft de 1,40 voorspelling: deze zomer graag!\\/

  6. Top | #46
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Dollars

    Als je het risico voor contant te groot vindt kun je ook traveller cheques kopen. Die zijn verzekerd en blijven altijd geldig. Als het zo door gaat ga ik erover nadenken om ze nu alvast te kopen voor een toekomstige vakantie.

    Maar 1,40 klinkt helemaal geweldig! \\/
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  7. Top | #47

    Standaard Dollars opnemen of meenemen

    wie kan mij een tip geven over geld opnemen? is het goedkoper om hier geld bij de bank te halen of kan ik beter in Florida geld meenemen..is mijn eerste keer dat ik naar Amerika ga en ben evne benieuwd wat beter is.

  8. Top | #48

    Standaard Dollars

    Hoi nog enkele dagen en we vliegen voor de eerste maal naar florida, gelukkig zullen we daar worden opgevangen door een "local".
    Dus vandaag dollars gaan halen en ben daar voor naar Brussel geweest in de zuidstraat of de rue midi.
    Het betreffende kantoor heet GOLD4&EX, mijn euro's kunnen wisselen aan 1,3950 wat dus een heel mooie zaak is geweest.
    Bij deze hoop ik van dienst te zijn geweest bij iedereen die nog op zoek is naar een goed wisselkantoor want even snel berekend heb ik slecht 0,025 of 1 oude belgische frank per euro commisie betaald.
    voorbeeld 100 € x 1.3950 = 139,5 dollar. :-D

  9. Top | #49
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Geld wisselen/goedkope bank

    Maarre, dat klein geld is toch wel heel makkelijk voor de tol !!!
    En je kan natuurlijk ook gepast betalen en niet alléén met groter geld, dat is gemakzucht.

    P.S. Dat doe ik nml. ook maar geef al dat klein geld, ook in NL, gewoon aan mijn vrouw en kind om op te maken.


  10. Top | #50
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Geld wisselen/goedkope bank

    ja ik doe dat ook ik geef het ook aan anderen om het uit te geven. Niet gepast betalen is inderdaad gemakzucht, lang leve het plastic geld



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •