Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 45 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 442

Onderwerp: Dollars: Wisselen? Goedkope bank?

  1. Top | #191
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    27

    Standaard Re: Dollars: Wisselen? Goedkope bank?

    Als je je "zwarte" geld kwijt wil kan je bij de ANWB traveller checks aanschaffen en deze bij een bank één op één voor contante dollars omwisselen. Wel eerst even vragen of de bank kosten berekent anders naar een andere, meestal daarnaast gelegen bank gaan. Wij gaan altijd naar de Barnett Bank.Heb je geen zwart geld dan is gewoon pinnen het makkelijkst. PS. een creditcard is ook onmisbaar voor borg etc.

  2. Top | #192
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Dollars: Wisselen? Goedkope bank?

    ..........Nu een prima moment om te wisselen................

    Als je dat zeker wist was je binnenkort miljonair.

    Helaas kan niemand dit van te voren zeggen. Zeker niet op een termijn van meer dan een jaar.
    Bovendien heb je voor 100 a 200 dollar verhoudingsgewijs erg veel kosten.

    Is en blijft een gok.

    Knaapje

  3. Top | #193
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Dollars: Wisselen? Goedkope bank?

    @ Natascha666 Ik denk niet dat het zoveel uit moet maken of je nu al dollars haalt. Als 100/200 "gunstig" ingekochte dollars het verschil moeten maken op je vakantie, lijkt me dat geen strak plan. Op zo'n grote uitgave zal dat toch niet het verschil maken, of ik moet het mis hebben
    Een tip als je je cc een beetje bij wilt houden, is: stop al je bonnen altijd in je portemonaie en tel de hele zooi eens in de zoveel dagen op. Zo weet je tussendoor hoeveel je aan het uitgeven bent en voordat je je afschrift krijgt hoeveel er ongeveer van je rekening wordt gehaald. Ik doe dit al 12 jaar en bevalt prima. Ben zelfs zoerg dat ik de kosten per dag in een boekje opschrijf en het leuk vind om zo nu en dan eens terug te kijken, hoeveel we aan bepaalde dingen kwijt waren. Weet dat dit een tik is die niet vele met mij zullen delen, daarom kan je het natuurlijk ook gewoon bij elkaar optellen en die standen bijhouden.
    Iig veel suc6!

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  4. Top | #194
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Dollars: Wisselen? Goedkope bank?

    Die niet vele met je delen, wij hebben er een excel sheetje voor in de PC.

    Niet om te beknibbelen maar wel om te zien waar we het vandaag weer allemaal hebben uitgegeven. En zo ook alle kleding aankopen te scheiden van de andere vakantie uitgaven. :-P


  5. Top | #195
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Dollars: Wisselen? Goedkope bank?

    Hihihi, tja, ik doe het in een boekje omdat ik geen laptop heb. Anders zou het voor mij ook excel zijn hoor! Maarik vind idd de verdeling tussen alles leuk om te zien. Grappig dat meer mensen dat hebben. En ik doe het ook niet om te beknibbelen, maar wil wel graag weten waar ik sta.

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  6. Top | #196
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Dollars: Wisselen? Goedkope bank?

    wij halen hier een bedrag waar we de 1ste paar dagen mee doorkomen en verders pinnen we daar.

    ook wij houden per dag in een schrift bij met wat wij uitgeven vind het leuk om later dan weer eens in te kijken. dus jullie zijn niet de enige haha

  7. Top | #197
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Dollars: Wisselen? Goedkope bank?

    Alles van je cc opschrijven???
    Een moderne cc-er mt een notebook kan toch op zijn cc inloggen en de stand gelijk zien.

    Ik doe dat alleen al eens in de paar dagen om te zien of er niet met mijn cc-s gefraudeerd wordt.

    Omlangs is de cc van mijn zoon in Engeland geskimd en door reglematig te kijken zag hij bij de eerste de beste betaling, dat er iets mis moest zijn. Direct ccgeblokkeerd en alles teruggekregen van de cc-company.

    Knaapje

  8. Top | #198
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Dollars: Wisselen? Goedkope bank?

    Het onderwerp van deze discussie is Dollars wisselen. Voor andere discussieonderwerpen zoals creditcards, bankpassen etc zijn andere onderwerpen op het forum beschikbaar.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #199
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Dollars: Wisselen? Goedkope bank?

    Onze favoriet is Pott in Amsterdam maar wij nemen alles cash mee voor 6 pers. Voor een paar honderd dollar zou ik in ieder geval voor het gemak gaan tenzij je er toevallig in de buurt bent. Je kan vooraf op hun site bekijken welke koers je krijgt. Koers gaat voor ons allen in ieder geval de goede kant op !
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  10. Top | #200
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Dollars: Wisselen? Goedkope bank?

    iemand ervating met Goffin change?? Zit bv in Antwerpen (is voor ons dichtbij) maar hebben die goeie koersen of is zon wisselkantoor veel duurder als een bank??



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •